Visar inlägg med etikett utrotning. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett utrotning. Visa alla inlägg

tisdag 5 mars 2013

Chemtrails-Det giftiga amerikanska beskyddet mot solstormar.

NV Skåne 5 mars 2013.
Då var man igång igen med att lägga det giftiga amerikanska "beskyddet" för solstormarna-chemtrails.


Elbolag, banker, myndigheter, försvar måste alla vara involverade i detta och betala avgiften för detta oerhört miljöförstörande"skydd", som tar kål på det mesta levande med tiden och som gör många sjuka. Tydligen satsar man allt på ett kort för att skydda elektriska anläggningar, databaser, mobilnät, mm...

Kosta vad det kosta vill tydligen...även om nedfallet kontraminerar i stort sett allt.
Chemtrailskomponenterna är i nanoform (miljarddelar) och är för smått för att omfattas av gällande miljölagstiftningar. 
Satellitbild nedan i infrarött som visar chemtrails+aerosoler

Nedan utdrag ur Space Preservation Act 2001 (stjärnornas krig) som omfattar alla Natoländer inkl Sverige som är med i "beskyddet" som även omfattar sprutade av chemtrails:

 "" (C) The term `exotic weapons systems' includes weapons designed to damage space or natural ecosystems (such as the ionosphere and upper atmosphere) or climate, weather, and tectonic systems with the purpose of inducing damage or destruction upon a target population or region on earth or in space.""


Översatt: "" (C) Uttrycket `exotiska vapensystem" omfattar vapen som är avsedda att skada utrymme eller naturliga ekosystem (t.ex. jonosfären och övre atmosfär) eller klimat, väder och tektoniska system med syfte att förmå skada eller förstörelse på en målgrupp eller region på jorden eller i rymden. ""

http://www.fas.org/sgp/congress/2001/hr2977.html

  

Nedan bild Växjö-området morgonen 5 mars 2013


Det är i princip jordens magnetfält som skyddar oss mot partiklarna från solens utbrott. Det visar sig i form av norrsken när ett utbrott når oss. Genom all den elsmogen vi skapar stör vi det jordiska magnetfält som då har mindre förmåga att hålla den farliga strålningen borta från solen. Kraftiga utbrott från solen kan göra och har gjort att delar av vår elsystem brutit samman. Detta kommer också sker i framtiden. Vi kommer att vara speciellt utsatta från solens strålning när jordens magnetfält byter polaritet som har hänt några gånger under jordens existens. Under tiden polskiftet pågår blir det extremt farligt när någon solutbrott träffar jorden. 

Stora solstormar som gjorde åverkan var 1859 en superstorm en av de starkaste slog ut telegraf-förbindelser. 1921 New York Railroad storm. 1938 0ch 1940 fanns stora stormar som nådde jorden. 1989 i Kanada, Quebec-blackout, 9 timmar utan ström, 2003 södra Sverige och Sydafrika drabbas av strömavbrott. Problemet är att drabbas vi av en solstorm som 1859 så slåss elsystemet i stora delar ut med följden att de stora transformatorer bränns sönder. I detta fall får vi räkna med att vara utan ström i många månader om inte år. Det finns nämligen inga reservtransformatorer i den storleksordningen och en ny tillverkning tar en del månader. 

Därför bör det finnas transformatorer som själv kopplar ifrån vid en solstorm eller vi själva skall släcka ner hela strömförsörjning tills stormen är över. Det betyder några timmar eller dagar ingen el men transformatorer förstörs inte och elförsörjningen kan kopplas in igen.Vad som händer vid en stark solstorm är att det alstras stora överspänningar i elsystemet.
 
Människan har idag tekniskt utvecklade system för att kunna förstöra hela jorden. Det finns i princip 3 system: 1) Att förstöra allt. Det fungerar utmärkt med ett fåtal kraftiga vätebomber också kallat 3 fas bomb. 2) Att utplåna människor och djur utan att förstöra under annat byggnader. Det går med en neutron-bomb. Det är en minskad version av en 3 fas bomb. Man använder de snabba neutroner från lithiumdeuterid. Fusionen sättes igång med hjälp av den första fasen der uran 235 fissionskraft skapar mycket höga temperaturer. 

I en vanligt vätebomb är den tredje fasen att de snabba neutronerna används till att det blir en fission (atomklyvning) av uran 238. 3) Använda en emp-bomb (elektromagnetik puls) för att förstöra allt vad elektroniska kretsar är och därmed slår ut hela elsystemen. Där finns 2 möjligheter i princip: A) man använder en emp bomb av FCG typ ( Flux compression generator). Där kan man skydda utrustningen genom avskärmning typ faradays bur. 

Vissa känsliga och viktiga centraler i USA och även ledcentralen i flygplanet för krigsituationer och skydd för presidenten är optimal skyddad mot såna attacker. Man spränger en atombomb utanför atmosfären över det område man vill förstöra. (nemp-bomb = nuklear elektromagnetisk puls). För effekten skall vara maximal måste det absolut sker utanför atmosfären. Positionen ovanför området och styrkan av bomben kan beräknas för att begränsa förstörelsen av elektroniken till det önskade området. Tänk dig nu att av någon anledning någon trycker på fel knapp och sätter igång det ena eller andra. En stor tankeställare...





Ett test från maj 2012 som inte redovisats på denna sida påvisade skyhöga halter av kadmium och bly. 

SvD publicerar som vanligt förvirringar, men inte ett ljud om miljoner ton av giftiga kemikalier som dumpats i atmosfären via chemtrails:Kemikalier bakom folksjukdomar





måndag 2 juli 2012

Monsanto - utrotningen av humlan och biet i Sverige - GMO odlingar i Skåne



Amerikanska Monsanto som är högst delaktig i pågående chemtrails-program (utöver andra inblandade parter) och spridningen av dom giftiga aerosolerna i atmosfären och i bland annat svenskt luftrum och har största intresse i att utrota alla naturliga pollinerare i framför allt södra Sverige, då nu Amerikanska GMO företaget Monsanto etablerat sig i Sverige och odlar GMO sockerbetor och potatis åt svenska folket i Skåne.....samt flera patenterade GMO grönsakssorter.



Amerikanska Monsanto stal nu i år minst 300 humledrottningar i Skåne (det hette 100 stycken från början) och förstörde samtidigt bona....för att som det "vackert hette" transportera humledrottningarna till England som "behövde" humlor...men dom togs till Monsantos laboratorium....dvs för att "säkerställa" att humlan inte återhämtar sig mer i Skåne.


 Bioodlare Lina Norrsell : Genmodiferad potatis orsakar biflytt


Det tyska kemiföretaget BASF med godkännande från Swedish Chemicals Agency (KEMI) står för en del av försöksodlingar av GMO potatis i Skåne.





På detta sätt säkerställer Monsanto att genmodifierad gröda och GMO odlingar inte utsätts för risker av naturliga pollinerare nu när dom är borta....ni svenskar kommer inte heller att få frukt eller bär som kräver pollinering pga detta...vem ska pollinera dom åt er....?




Flera blomstersorter som kräver pollinering i naturen kommer också att försvinna allt mer...men detta kommer nu det sovande och hånfulla svenska folket ha att få som gåva och påminnelse för framtiden, för uppväxande och kommande generationer som aldrig kommer att få se en humla, nyckelpiga, blomfluga eller bi i sin naturliga miljö och i verkligheten.....ni kan ju svara kommande generationer när dom en dag ställer er frågan "varför gjorde ni inget åt det när ni blev varnade ?


Däremot går bra att endast avfärda, flina åt och håna dom som agerar och varnar nu idag, istället för att gemensamt agera mot den omfattande förstöring som nu sker.....

Amerikanska Monsanto har i laboratorium tagit fram ett DNA modifierat bi som är 3 gånger giftigare än ett vanligt bi...ska man utan moraliska tvivel tillåtas att göra affärer av denna skapelse genom att "sälja" eller "hyra ut" dessa giftiga pollinerare till förtvivlade odlare som kanske nu står på ruinens brant pga insekternas utrotning ?



Ni kommer också att få uppleva hur fåglarna försvinner allt mer...finns det brist på insekter blir det ingen mat till ungarna och fåglarna dör ut i spåren av aerosolsprutningarna, fågelborden kommer med säkerhet att gapa tomma kommande vintrar...



Vi som ihärdigt lägger tid och varnar för detta som nu sker hånas för allas vår sak...och kallas "konspirationsteoretiker" som studerar "kondensstrimmor" på himlen......vi får se om våra värsta farhågor slår in....skrattar bäst som skrattar sist heter det ju....;)




När det gäller att servera trovärdiga lögner från "expertis" via styrd media för att lura allmänheten finns inga gränser och fräckheten är stor !


För att dölja utrotningen av våra insekter som sker via giftiga komponenter i chemtrails-aerosolerna går man hur långt som helst !

Men man glömmer en sak...!  Chemtrails aerosolerna sprutas över hela världen och förs runt planeten med vindarna...bidöden är global, deras immunförsvar sätts ned så dom blir mottagliga och lättangripna av svamp, kvalster, parasiter, med mera...OCH att även andra insekter börjar dö ut i spåren av dom giftiga aerosolerna ! Den biten glöms lätt bort i debatten...


*På 50-60-talen användes rikligt av dom giftigaste tänkbara komponenter i bekämpningsmedel i jordbruket och även användningen av DDT  och Hormoslyr var vanlig förekommande av  SJ som sprutade banvallarna runt om i hela landet.

Hade vi en omfattande insektsdöd på gränsen till utrotning redan då ? Nej absolut inte !

Däremot har giftiga aerosoler sprutats rikligt i USA under utvecklingen av "chemtrails-dekokten" för vädervapnet "HAARP" som lett till att dom utrotat vilda bin, humlor och andra viktiga insekter och även dödat mer än 7 miljoner fladdermöss vilket skapa problem i jordbruket.

Samma aerosoler sprutas nu sedan början av 2000-talet över Europeiska länder och framförallt NATO länder och i spåren härav ser vi en utbredd insektsdöd som ingen vill ta ansvar för mer än att servera konstruerade lögner om olika lögnaktiga anledningar.

Staten förbereder redan nu det sovande svenska folket på att "naturen är inte längre gratis "
Ska då företag som Monsanto som slagit ut dom naturliga insekterna i vår fauna nu få etablera sig och tjäna pengar på sin begångna brottslighet ?



Man gör allt och offrar gärna planetens naturliga eko och vädersystem bara för att få "leka Gud" och styra planetens väder och att få leka "stjärnornas krig"



Amerikanska Monsanto som etablerar sig i land efter land gnuggar händerna av glädje i spåren av aerosolskadorna då endast deras GMO, dvs laboratoriemodifierade och patenterade grödor som är det enda som kan odlas på planeten i framtiden....smaklig måltid !