Visar inlägg med etikett skåne. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett skåne. Visa alla inlägg

onsdag 27 februari 2013

Upprepade kränkningar av svenskt luftrum. Vem ger tillåtelse?

Då var det åter dags att i vanlig ordning dra upp persiennen och se de grova miljöbrotten som pågår per systematik över alla Natoländer inkl den lilla självgoda bananrepubliken Sverige.

Någon/några samvetslösa stackare i vår statsledning ger sitt samvetslösa medgivande att andra länders militära tankerflyg hur som helst får kränka svenskt luftrum och fritt dumpa 10 000tals ton giftiga aerosoler i atmosfären och över det egna folket. Tala i stället om vad som egentligen sker och vad som händer med vår sol bla....
Solens "killshot" vid 07.00

Vi kan ju inte inbilla oss att folkvalda och våra kloka tjänare i Stockholm skulle vara så korkade så att de blivit lurade av den militära bjässen i väst att detta är en välgärning för planetens bevarande och att även de skulle svalt lögnen om en "global uppvärmning" utan att tänka själva längre än näsan räcker.

Detta går inte att dölja längre, bubblan växer för varje dag. Lögnen om "kondensstrimmor" är sedan länge nedkörd i halsen på de "själslösa" försvarare som makten utsett att lura och bedra det sovande folket med.

Ta ögonen från mobilen en stund mitt på dagen och titta upp Svensson, så ser du också vad som pågår.

Skåne 27 februari 2013 klockan 09.00
Satbild från kl 10.00 den 27 februari 2013. Chemtrails och utbredda aerosoler ligger som en grå smog i atmosfären.

Samtidigt kör man HAARP-aktivitet (elektromagnetisk energi ) från anläggningarna i Norrland och Norge för att manipulera luftströmmarna.


tisdag 11 september 2012

11 september 2012. 2 solar syns i horisonten vid soluppgången

Nordvästra Skåne den 11 september 2012 klockan 07.16 fastnade 2 solar vid en serie bilder tagna mot solen.


Direktlänk till Youtube för större bild:  http://youtu.be/HV4BBPmBwAM

Chemtrailsplanen startade tidigt sitt värv med att försöka "slå igen" himlen framför solen dels för att dölja den lilla solens existens för allmänhetens, samt att begränsa strålningen av bla neutriner från solutbrotten nu när solaktiviteten har ökat markant under 2012.

Amerikanska forskare har påpekat att just det nu höga flödet av neutriner påverkar hjärnans aktivitet hos mänskligheten och att man befarar "våldsamheter" och "uppror" likt det som setts i mellanöstern att sprida sig till fler platser på jorden.

(klicka på bilderna för att förstora dom)







lördag 11 augusti 2012

16 november 2011 en ren biovapenattack via chemtrails över Skåne ?


Södra Sverige 16 november 2011.

Efter denna gigantiska sprutning av chemtrails över södra Sverige, så insjuknade väldigt många i respiratoriska luftvägsbesvär, svår hosta, feber, hudbesvär, influensasymptom", symptom liknande scalakansfeber, dubbelsidig öroninflammation (främst barn), lunginflammation och i många fall konstaterades mykoplasma.

Vårdcentraler och akutmottagningar över Skåne var överfulla med patienter, och vid kontakt med läkare berättas om ökningar på mer än 30% mot normala "influensa" säsonger, att man liknade detta vid en epidemi och att förd statistik över detta inte intresserade svenska myndigheter.

Dödsfall bland äldre och personer med nedsatt immunförsvar uppvisade en ökning, sjuksköterskor på mottagningar berättade pressade situationer och "folk fyller snabbt väntrummen och det hostas enormt mycket bland patienterna".

Apoteken fick snabbt slut i lager av luftrörsvidgande mediciner och antibiotika, leverantörernas lager sinade med ibland fördröjning på upp till 1-3 dagar av mediciner mot normalt.

I många skolor gapade stolarna tomma i skolsalarna och ibland inställdes undervisning i klasser pga det låga elevantalet.

Helt klart kan man direkt misstänka en ren "bioattack" mot befolkningen och utsläpp av smittsamma och skadliga ämnen, vilket vi nu starkt misstänker ske med jämna mellanrum året om, men troligen oftast med fler smittsamma komponenter under perioder då "normala" utbrott sker för att dölja denna aktiviteten och slippa misstänksamhet från massan.

En samlad uppslutning från allmänheten för att få svar om sprutningarna i skyn är nu hög tid att genomföra och avkräva svar från styrande politiker och ansvariga.


torsdag 12 juli 2012

En pinsam påminnelse till makten - vi ser vad ni gör bakom våra ryggar !

En pinsam påminnelse för makten att vi både ser och förstår vad ni gör....trots er massiva
tystnad och all desinformation ni sprider ut runt ämnet för att dölja agendan.






Ett exempel på ren desinformation som makten och dess lakejer skrivit på Wikipedia om Chemtrails:

"Chemtrail (kemikaliespår), även Aerosolized powder contrails, är ett begrepp som konspirationsteoretiker använder för att beskriva något som ska vara utsläpp av aerosoler från jetflygplan. På fotografier på många av webbplatserna som tar upp ämnet chemtrails kan mönsterna som bildas på himlen vara allt från rutmönster till mer slumpmässiga linjer. Dessa ska, enligt konspirationsteoretikerna, skilja sig från de vanliga kondensationsstrimmor som jetflygplan lämnar efter sig."

Här är länken : http://sv.wikipedia.org/wiki/Chemtrail


På sajten Wikipedia kan vem som helst bli medlem och skriva , som i detta fallet för att föra ut en lögn till folket för att dölja vad som pågår.




måndag 2 juli 2012

Monsanto - utrotningen av humlan och biet i Sverige - GMO odlingar i Skåne



Amerikanska Monsanto som är högst delaktig i pågående chemtrails-program (utöver andra inblandade parter) och spridningen av dom giftiga aerosolerna i atmosfären och i bland annat svenskt luftrum och har största intresse i att utrota alla naturliga pollinerare i framför allt södra Sverige, då nu Amerikanska GMO företaget Monsanto etablerat sig i Sverige och odlar GMO sockerbetor och potatis åt svenska folket i Skåne.....samt flera patenterade GMO grönsakssorter.



Amerikanska Monsanto stal nu i år minst 300 humledrottningar i Skåne (det hette 100 stycken från början) och förstörde samtidigt bona....för att som det "vackert hette" transportera humledrottningarna till England som "behövde" humlor...men dom togs till Monsantos laboratorium....dvs för att "säkerställa" att humlan inte återhämtar sig mer i Skåne.


 Bioodlare Lina Norrsell : Genmodiferad potatis orsakar biflytt


Det tyska kemiföretaget BASF med godkännande från Swedish Chemicals Agency (KEMI) står för en del av försöksodlingar av GMO potatis i Skåne.





På detta sätt säkerställer Monsanto att genmodifierad gröda och GMO odlingar inte utsätts för risker av naturliga pollinerare nu när dom är borta....ni svenskar kommer inte heller att få frukt eller bär som kräver pollinering pga detta...vem ska pollinera dom åt er....?




Flera blomstersorter som kräver pollinering i naturen kommer också att försvinna allt mer...men detta kommer nu det sovande och hånfulla svenska folket ha att få som gåva och påminnelse för framtiden, för uppväxande och kommande generationer som aldrig kommer att få se en humla, nyckelpiga, blomfluga eller bi i sin naturliga miljö och i verkligheten.....ni kan ju svara kommande generationer när dom en dag ställer er frågan "varför gjorde ni inget åt det när ni blev varnade ?


Däremot går bra att endast avfärda, flina åt och håna dom som agerar och varnar nu idag, istället för att gemensamt agera mot den omfattande förstöring som nu sker.....

Amerikanska Monsanto har i laboratorium tagit fram ett DNA modifierat bi som är 3 gånger giftigare än ett vanligt bi...ska man utan moraliska tvivel tillåtas att göra affärer av denna skapelse genom att "sälja" eller "hyra ut" dessa giftiga pollinerare till förtvivlade odlare som kanske nu står på ruinens brant pga insekternas utrotning ?



Ni kommer också att få uppleva hur fåglarna försvinner allt mer...finns det brist på insekter blir det ingen mat till ungarna och fåglarna dör ut i spåren av aerosolsprutningarna, fågelborden kommer med säkerhet att gapa tomma kommande vintrar...



Vi som ihärdigt lägger tid och varnar för detta som nu sker hånas för allas vår sak...och kallas "konspirationsteoretiker" som studerar "kondensstrimmor" på himlen......vi får se om våra värsta farhågor slår in....skrattar bäst som skrattar sist heter det ju....;)




När det gäller att servera trovärdiga lögner från "expertis" via styrd media för att lura allmänheten finns inga gränser och fräckheten är stor !


För att dölja utrotningen av våra insekter som sker via giftiga komponenter i chemtrails-aerosolerna går man hur långt som helst !

Men man glömmer en sak...!  Chemtrails aerosolerna sprutas över hela världen och förs runt planeten med vindarna...bidöden är global, deras immunförsvar sätts ned så dom blir mottagliga och lättangripna av svamp, kvalster, parasiter, med mera...OCH att även andra insekter börjar dö ut i spåren av dom giftiga aerosolerna ! Den biten glöms lätt bort i debatten...


*På 50-60-talen användes rikligt av dom giftigaste tänkbara komponenter i bekämpningsmedel i jordbruket och även användningen av DDT  och Hormoslyr var vanlig förekommande av  SJ som sprutade banvallarna runt om i hela landet.

Hade vi en omfattande insektsdöd på gränsen till utrotning redan då ? Nej absolut inte !

Däremot har giftiga aerosoler sprutats rikligt i USA under utvecklingen av "chemtrails-dekokten" för vädervapnet "HAARP" som lett till att dom utrotat vilda bin, humlor och andra viktiga insekter och även dödat mer än 7 miljoner fladdermöss vilket skapa problem i jordbruket.

Samma aerosoler sprutas nu sedan början av 2000-talet över Europeiska länder och framförallt NATO länder och i spåren härav ser vi en utbredd insektsdöd som ingen vill ta ansvar för mer än att servera konstruerade lögner om olika lögnaktiga anledningar.

Staten förbereder redan nu det sovande svenska folket på att "naturen är inte längre gratis "
Ska då företag som Monsanto som slagit ut dom naturliga insekterna i vår fauna nu få etablera sig och tjäna pengar på sin begångna brottslighet ?



Man gör allt och offrar gärna planetens naturliga eko och vädersystem bara för att få "leka Gud" och styra planetens väder och att få leka "stjärnornas krig"



Amerikanska Monsanto som etablerar sig i land efter land gnuggar händerna av glädje i spåren av aerosolskadorna då endast deras GMO, dvs laboratoriemodifierade och patenterade grödor som är det enda som kan odlas på planeten i framtiden....smaklig måltid !