Visar inlägg med etikett aluminium. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett aluminium. Visa alla inlägg

tisdag 20 november 2012

Varför sprutas inte chemtrails vid ekvatorn ? Sprutning över folkrika länder.

Vi väljer att lägga upp en intressanta frågeställningar från miljöingenjören och Miljöpartisten Solveig Silverin :

Solveig Silverin:


"Jag skickade de här frågorna till en person som jag vet är insatt och han har inte svarat vilket gör mig orolig. Han brukar alltid vara intresserad att svara. Frågan som alltid legat i mitt huvud är om det är meningen att skada vår hälsa med detta gift? En fruktansvärd fråga, men ställer man den inte öppet kommer heller ingen reflektera och protestera. Eller vad skall man göra. De väljer ju in faktum att sprida detta gift över befolkningen. Plus ökad strålning.

”4G byggs ut och temperaturen har ökat än mer nu. Varför sprider man chemtrails på nätterna? Varför sprider man inte chemtrails vid ekvatorn där instrålningen är som störst? Varför sprider man det över land i folkrika trakter, och riskerar förstöra/förgifta odlingsmark och grundvatten? Varför sprider man det på norra halvklotet? Varför sprider man svart chemtrails som absorberar värmen? och hur mycket energi avger varje sändarna i verkligheten och hur påverkar en pulsmodulering eller en frekvensmodulering partiklarna i luften? Och vad händer om man tillför än mer partiklar? Hur är det med att om man ökat volttalet i sändningarna vad betyder det? Och vad innebär det och stämmer det?”

http://sjukavmobilstralning.wordpress.com/

                                      Foton: Skåne 20 november 2012 kl 14.05
                                    





lördag 17 november 2012

Regnvattenprov- Oktober 2012- Höga halter av aluminium och svavel

En grupp aktivister har låtit insamla nederbörd under 4 dagar i slutet av oktober 2012 för att påvisa giftiga utsläpp från chemtrails. Ett gigantiskt och omfattande miljöbrott pågår som kommer att ge svåra följder för Sveriges natur och befolkning. Allt har godkänts av starka krafter i vårt land.

Tyvärr sker sprutningarna regelbundet också över alla NATO-länder, Australien samt USA.





torsdag 8 november 2012

Ökad fosterdöd - Chemtrails - Exponering - Giftiga substanser

Ett viktigt inlägg !

P. Rydstedt:
Ni har läst en hel del att djuren påverkats av någonting vilket resulterat i död bland djur.. Hur många av er har kännedom om den kraftigt ökade fosterdöden ? Pratade med en läkare som var enormt bekymrad över den explosivt ökade fosterdöden.. Ingen tycks veta vad orsaken är heller, man skyller på att alla ramar i ritningen inte varit med.. hmm, vad kan då orsaka detta, med tanke på mängden.. Vi pratar ju inte om att det råkar ske fosterdöd.. Vad har ni för tankar kring detta ? Hur kan man påverka en sådan här sak ?

Svar:
Graden av infertilitet och tidiga missfall har ökat markant de sista 10 åren och en stor del kan tillskrivas kosten och Glutenintolerans/Celiaki som breder ut sig explosionsartat, sen har vi ju givetvis nedfallet i ultrafin form (nanopartiklar) från chemtrails som sprutas i atmosfären, där nedfallet inandas av mamman och går givetvis via blodet över till fostret.

Det verkar vara en stor planering bakom "chemtrailsmixen" för den slår år alla hål, vi ska även ha i åtanke diskussionen på FN mötet i Rio på 90-talet (Agenda 21) där man ventilerade frågan om befolkningsökningen och ev åtgärder. 

En annan faktor är de HAARP-anläggningar (LOFAR, LOIS, EISCAT,mm) som använder höga doser av skadlig elektromagnetisk energi för att manipulera atmosfären och i den "magnetiska molnmassan" som bildats av chemtrails-aerosolerna för att styra vädret vilket givetvis kategoriskt förnekas av makthavarna.

Sedan är kampanjen mot "livmodershalscancer" på tapeten som har lockat många flickor att vaccinera sig och just detta vaccin innehåller direkt äggdödande substanser.

Givetvis uppmärksammar folket att allt fler sjukdomar breder ut sig under de sista 2-3 åren, och att allt fler är sjukare allt oftare nu och längre i bland annat respiratoriska besvär, lunginflammation, bihålebesvär, hudbesvär, huvudvärk, B-vitaminbrister (som även gör djuren sjuka) med mera.

Den alt mer utbredda exponeringen för  GMO-modifierade grödor och manipulerat spannmål är givetvis också en viktig faktor att räkna in.

I allt detta kan vi även se en markant försämring av kvalitén på männens spermier och även tendenser till en minskad sexuell drift.

Den elit av sjuka hjärnor som så gärna vill ha en decimering av planetens invånare vet nog vilka knappar de ska "trycka" på för att uppfylla sina önskemål, det börjar bli ganska uppenbart eller hur ?

(klicka på nedan bilder för att förstora)

lördag 25 augusti 2012

Nedfall från Chemtrails avspeglas även i våra kroppar

Ytterligare ett prov som är av stor betydelse. En testperson i Skåne har klippt av hår som är den bästa källan för att visa inlagrade ämnen, och skickat in detta till ett speciallaboratorium för en utförlig analys och även tagit med metallen Bor som man länge misstänkt som ingående komponent i chemtrails utöver Barium.


Alarmerande resultat !

Då det sprutas oerhört intensivt över södra Sverige och över svenska delen i det amerikanska vädervapnet HAARP, nämnligen LOIS-anläggningen så är personens håranalys ett bra exempel.



Mannen berättar: "Det började förra året med att folk i omgivningar blev akut sjuka i hög oförklarlig feber, tappade hår och blodprover uppvisade kraftigt sänkta nivåer av vita blodkroppar. Ibland kunde attacker av svår hosta och flytningar från urinvägar hos många uppträda."

Provet visar höga nivåer av Barium och Bor vilka båda kan skäligen starkt misstänkas härledas till sprutningarna. Tillsammans med vårt regnvattenprov som visar höga värden av Aluminium så har vi ett bra facit på ingående gifter och även alfastrålaren Uran, vi har även facit till insektsdöden som nu blivit omfattande då insektsgiftet Arsenik hittades i regnvattnet och i hårprovet höga värde av Bor som också är en insekticid.



Aluminium, Arsenik, Uran, Barium och Bor är alla högst troliga ingredienser i chemtrails då dom är metaller som behövs för att styra vädret via mikrovågsenergier. Just nu lever vi i en förgiftad värld som bara blir värre för varje dag som går. Det är dags att vakna nu för er själva och barnen som växer upp, alla får detta i sig iom att det sprutas över hela Sverige.

Det kanske nu är dags att fler följer mannens exempel och testar sitt hår för dessa ämnen och att man nu börjar avkräva våra styrande politiker på besked på vad som pågår bakom ryggen på folket.

*Not. Mannen anger "Natrium (salt) visar pga att jag gillar smak på maten jag äter, Silver beror på att jag använder Kollodialt silver vid förkylning)

 
 
 

lördag 11 augusti 2012

16 november 2011 en ren biovapenattack via chemtrails över Skåne ?


Södra Sverige 16 november 2011.

Efter denna gigantiska sprutning av chemtrails över södra Sverige, så insjuknade väldigt många i respiratoriska luftvägsbesvär, svår hosta, feber, hudbesvär, influensasymptom", symptom liknande scalakansfeber, dubbelsidig öroninflammation (främst barn), lunginflammation och i många fall konstaterades mykoplasma.

Vårdcentraler och akutmottagningar över Skåne var överfulla med patienter, och vid kontakt med läkare berättas om ökningar på mer än 30% mot normala "influensa" säsonger, att man liknade detta vid en epidemi och att förd statistik över detta inte intresserade svenska myndigheter.

Dödsfall bland äldre och personer med nedsatt immunförsvar uppvisade en ökning, sjuksköterskor på mottagningar berättade pressade situationer och "folk fyller snabbt väntrummen och det hostas enormt mycket bland patienterna".

Apoteken fick snabbt slut i lager av luftrörsvidgande mediciner och antibiotika, leverantörernas lager sinade med ibland fördröjning på upp till 1-3 dagar av mediciner mot normalt.

I många skolor gapade stolarna tomma i skolsalarna och ibland inställdes undervisning i klasser pga det låga elevantalet.

Helt klart kan man direkt misstänka en ren "bioattack" mot befolkningen och utsläpp av smittsamma och skadliga ämnen, vilket vi nu starkt misstänker ske med jämna mellanrum året om, men troligen oftast med fler smittsamma komponenter under perioder då "normala" utbrott sker för att dölja denna aktiviteten och slippa misstänksamhet från massan.

En samlad uppslutning från allmänheten för att få svar om sprutningarna i skyn är nu hög tid att genomföra och avkräva svar från styrande politiker och ansvariga.


lördag 4 augusti 2012

Test av svenskt regnvatten visar aluminium och uran !


En grupp svenska aktivister har utfört provtagning på regnvatten i Nordvästra Skåne och analysen var mer än alarmerande. Anmärkningsvärda doser Uran, Aluminium och Arsenik har påträffats i regnvattnet. Nu måste detta tas upp till beslutsfattarposition i samhället och debatteras ute i folkhemmen omedelbart eftersom gränsvärdet är 0!
Detta är inget som normalt hör hemma i nederbörd !

Prover tagna under noga kontrollerade former och analyserat av Swedac 
ackrediterat laboratorium. Mätosäkerhet +/- 20% .ICP


Inget Cesium-137 redovisas i testerna, vilket visar att Uranet sannolikt inte kommer från
Fukushima i Japan. Uran är en alfastrålare som är extremt potent och farlig för människan.
Uranet har allra troligast sprayats ihop med annat godis i atmosfären för att studera "global warming", militära studier gällande radio och radarekon.
En del studier verkar ha inkluderat aerosolsprayning av även militärt utvecklad
mykoplasma som i stort har snarlika delar av som symptom som uppvisas för uranexponering.

(Kanske någon "expert" nu kan "demontera" provtagningen och desinformera 
folket och hänvisa till Fukushima olyckan eller annan "trovärdig" förklaring.
OM det nu skett en fullt medveten spridning av strålkällor via chemtrails med 
ingående komponenten Uran vart hamnar vi då ? 
Faktum kvarstår dock provet tagits och analys utförts och det går aldrig att sticka 
under stol med)

Att andas in uran är EXTREMT farligt och man har dragit vissa parelleller mellan
"Gulfsyndromet" och inandning av så kallade alfastrålare.



Alfastrålning är svårt att mäta då det inte kan fångas med vanliga Geigermätare utan
utrustning som släpper igenom alfastrålning behövs. Alfastrålning kan tex stoppas med
ett vanligt A4-papper men inandat i kroppen kan det ge svåra allvarliga konsekvenser.

 Man använder alfastrålare flitigt i Ammunition med som tex Bofors säljer till NATO.

* Uran är en tungmetall som kan deponeras i kroppens olika organ, framför allt i 
skelettet och njurarna. I första hand är det dess gifteffekt som har hälsoeffekter. 
Oralt intag även av små mängder uran kan orsaka njurskador.Civila kan komma att 
drabbas genom inandning av uran i form av damm eller där nanopartiklar tränger 
igenom huden. 
Detta innebär stora hälsorisker då de radioaktiva partiklarna bestrålar de inre organen, 
vilket kan leda till cancer och/eller förändringar i arvsmassan-DNA.
Biologisk halveringstid för uranintag genom lungorna är 3,8 år.

Övrigt, svår nästäppa och hemorrage, lunglesioner och fibros, ödem och svullnad, 
lungcancer,svullna vakuoliserade epidermala celler, skador på hårsäckarna och talgkörtlar, konjunktivit, irritation, inflammation, ödem, elektrofysiologiska förändringar i hippocampus (hjärnan). Kronisk trötthet, utslag, öron och ögon infektioner/inflammationer, håravfall, viktminskning och hosta.
Den aerosol eller brytbart pulver som producerats under inverkan och förbränning av tex
utarmat uran kan potentiellt förorena stora områden , vilket leder till eventuell inandning av människor.

I djurstudier har neurologiska symtom observerats hos hundar och katter efter inhalation
 av uran. På 13: e dagen av en 30-dagars studie med hundar som exponerats för 0,5, 3,
4 eller 18 mg U/m3 uranhexafluoridgas genom inhalation visades muskelsvaghet följt av
instabilitet i gång tydande på neurologisk dysfunktion.

Likaså visades katter som exponerats genom inhalation av 18 mg U/m3 som uran
tetrafluorid ostadig gång den 7 dagen i en 30-dagars studie. I 5 veckors studier
(8 timmar per dag, 5 dagar i veckan), utsattes hundar och katter för 0,15, 2,2 eller
9,2 mg U/m3 som AUC fluorid och visade anorexi, svår muskelsvaghet, trötthet 
vid den högsta testade koncentrationen.

Experimentella studier tyder på en koppling mellan neurologisk toxicitet och
uranexponering. Bioackumulering av uran i hanråttor efter upprepad exponering av
utarmat uran genom inandning (30 min inhalation vid 197 mg m-3, 4 dagar i veckan
under 3 veckor) har studerats tillsammans med beteendeeffekter.


De uranhalter i hjärnan första dagen efter utgången av exponeringen varierade enligt
följande: luktloben> hippocampus>frontal cortex> lillhjärnan, därefter minskar snabbt.
Den spontana rörelse aktiviteten hos exponerade råttor ökade första dagen efter
exponeringen och dess rumsliga arbetsminne var mindre effektiv 6 dagar efter
exponering, jämfört med kontrollråttor.
Dessa data antyder att utarmat uran kan komma in i hjärnan efter exponering för
upprepad inandning, vilket ger beteendeförändringar.

Sä här säger tex livsmedelsverket om Uran i dricksvatten : 
http://www.slv.se/sv/grupp1/Dricksvatten/Dricksvattenkvalitet/Uran/

Så här livsmedelsverket om Njurskador:
http://www.slv.se/sv/grupp1/Dricksvatten/Dricksvattenkvalitet/Uran/Uran-i-dricksvatten/




Fler provtagningar måste komma tillstånd över hela landet och även grannländer som utsätts för systematisk sprayning av chemtrails från både militärt flyg och passagerarflyg i den omfattande geo-engineering/vädermanipulering som sker över bla norra hemisfären.

Man har sedan länge misstänkt att Aluminium dumpas i enorma mängder i luftströmmar och över länder anslutna till Nato, och nu har man beviset för att så sker helt sanslöst och utan skrupler.

Bla används denna metall för att möjliggöra för HAARP-systemen att via elektromagnetisk mikrovågsenergi styra vädret, men även för att fylla en funktion i avancerad markradar och som en beståndsdel för funktioner i ett nytt globalt kommunikationsystem och för det nya 4G systemet.

 * Aluminium toxicitet kan leda till kolik, rakitis, gastro-intestinala störningar, dålig kalciummetabolism, extrem nervositet, anemi, huvudvärk, nedsatt lever-och njurfunktion, 
glömska, störningar i tal och minnesförlust, uppmjukning av skelettet, och svaga, 
värkande muskler .
Benförlust och ökade tarmabsorptionen av aluminium och kisel kombineras för att bilda föreningar som ackumuleras i den cerebrala hjärnbarken. Dessa föreningar förhindrar impulser från att föras till eller från hjärnan.

Aluminiumets giftverkningar är många. Skador på hjärna och nervsystem är särskilt skrämmande. Man har funnit aluminium i hjärnorna hos dementa med Alzheimers sjukdom. Aluminium kan också vara en medverkande faktor i epilepsi hos barn, dålig inlärning och benskörhet. Aluminium i överskott samlas i njurar, lever, sköldkörtel och ben, och orsakar skador i dessa organ .
Aluminiumförgiftning kan också utlösa järn, folat och vitamin B12 brist.


Arsenik har sin enda förklaring att härledas till ingående komponent i dom
chemtrailsmixer det militära flyget sprutar, och pågrund av ämnets giftighet bör
endast detta räcka till grunden för att starta en landsomfattande utredning om
miljöpåverkan och miljöbrott där ansvariga bör ställas tillsvars..  

Arsenik i sig är också ett kraftfullt insektsdödande medel vilket kan lämna en del
svar påden allt mer utbredda insektsdöden och sprutningen av chemtrails över allt
fler länder.

Ovan: Satellitbild 16 november 2011. 1vecka senare insjuknade många i Skåne med 
respiratoriska besvär, feber, öroninflammationer, led/muskelvärk, influensaliknande 
symptom, mykoplasma/lunginflammation med mera.

* Arsenik är ett mycket giftigt halvmetalliskt grundämne. Arsenik har många allotropa former, de flesta har olika färger. Ämnet används idag främst i insektsgifter och andra bekämpningsmedel. Arsenik användes också flitigt inom tryckimpregnering av trä, men har fasats ut till förmån för mindre miljöfarliga alternativ.
Den även giftiga kemiska föreningen arseniktrioxid kallas ofta "vit arsenik".

Det är nu dags att genomföra massiva provtagningar bland elementen, att tillsätta
utredningar och stoppa spridningen av chemtrails över länder och luftströmmar samt
att stänga ner farliga och hälsovådliga HAARP-anläggningar runt om i världen.

Oavsett vem du är, vilken samhällsklass du tillhör vuxen som barn så andas du
omedvetetin dessa gifter som hänsynslöst sprutats med säkerligen allvarliga
framtida konsekvenser för människor, djur och natur.

Politiker, militärer och piloter av chemflygen har säkert uppmuntrat med en lögn om "att
hindra den globala upvärmningen", eller en "insats för mänskligheten" när dom godtog
det som ålagts dom, men ack så lurade dom i såfall blivit. Sverige har faktiskt accepterat
innebörden i (bakom ryggen på folket) :
Amerikanska Space Preservation Act 2001 HR 2977 när vi gick med i HAARP
programmet 2001.

                               ovan: översatt utdrag ur space preservation act, se "chemtrails"

Agenda 21 misstänks av många för att vara inkörsporten till en medveten befolkningsreducering, kan det kanske vara på det viset ? Dumpa Aluminium, arsenik och uran över befolkningen ?

                               Georgia stones-guidelines- om att reducera jordens befolkning

En amerikan uttryckte sig som följer på sin hemsida " Kabalen (världseliten-bankirerna-Rothchilds-Rockefellers) har nu kört penning/valutasystemet (pyramidspelet) i botten, man utnyttjar nu året 2012 fullt ut och uppfyller gamla profetsior för fulla muggar, nu sprayar man USA och Natoländer för att slå ut dessa folk först , för där har man störst motstånd och möter risken att stoppas av massiva protester, man skonar andra delar av världen för en nystart med en liten grupp av befolkning man lättare kan ta kontrollen över".



Ett miljöbrott av ofattbara dimensioner har begåtts under ett antal år nu, där alla inblandade tiger som muren och räddar sina egna skinn, sekretessavtal har ingåtts som man gömmer sig bakom.

Alarmerande provsvar men samtidigt bekräftas att himlen besprutas med hälsovådliga komponenter ovan vår huvuden att det är inte "kondensstrimmor" eller "konspirationsteorier" och att geo-engineering/vädermanipulation pågår för fullt sedan flera år tillbaks.

Svenska näringslivet, Wallenbergsfären och Försvaret har starka intresse i det som sker ovan våra
huvuden och då också samarbetet med USA i och runt saken.

Även den dummaste kan ju förstå att provsvaren är alarmerande, titta på himlen
hur den se ut ! Det är dags att lägga av "foliehattarna" och inse faktum !


På lite drygt 100år har vi snart hunnit ödelägga hela planeten, en tankeställare.

Men tänk på en sak kära ni, vi bara lånar jorden av våra barn och kommande
generationer vi ÄGER den inte !






torsdag 2 augusti 2012

Sprutning av aerosoler för vädermanipulering - forskare presenterar nya lögner till folket

Som sagt "forskare lägger nu fram saken på sitt "sätt" ;)

Från Harvard University kommer nu uppgifter från forskare, att de har studerat atmosfäriska partiklar som ligger bakom så kallad moln-sådd (cloud-seeding), samt att de funnit att dessa partiklar är hälsofarliga och finns överallt i atmosfären.



De meddelar att partiklarna är endast en trettiodel i bredd jämfört med ett mänskligt hårstrå och är en av bakomliggande orsakerna till både föroreningar och klimatförändringar (ultrafina partiklar).


Denna typ av partiklar bildar en yta som skapar kemiska reaktioner och kan både reflektera och absorbera strålning. På så sätt kan kondens bildas som i sin tur leder till moln vilket ganska tydligt kan obserberas vid sprutning av chemtrails-aerosoler.



Mätningar som gjorts visar på att halten av dessa hälsovådliga partiklar är högre i städer och beror på just förmågan att stänga inne luftföroreningar som kommer från bland annat trafik och industrier som exempel.
Forskarna i projektet kommer att publicera uppgifterna i sin helhet under nästa vecka i Proceeding of the National Academy of Scienes, och hoppas på att det kommer öppna upp nya möjligheter att ta itu med luftföroreningar som är kopplad till hjärt- och lungsjukdom.




Men redan nu är många säkra på att dessa uppgifter kommer väcka uppmärksamhet hos andra forskare, myndigheter och miljögrupper. Även att det kommer leda till ett nytänkande inom meteorologi där dessa partiklar ingår som en komponent när man gör väderprognoser i framtiden.


Hur ska elit och makt tackla problemet att dom är avslöjade och att befolkningen ser vad som sker på himlen ? Ja troligen "koka ihop" något enligt artikeln ovan.

Läs mer på :  http://www.happysmile.se/

onsdag 1 augusti 2012

En avvikande himmel - vädermanipulering - Projekt Combine - EU

En omfattande Geoengineering/vädermanipulation/modifiering av atmosfären pågår för fullt genom sprutning av aerosoler både från militära flyg och passagerarflyg som är involverade i "Projekt Combine" (EU).

Himlen blir allt mer avvikande med nya färgtoner och moln vi aldrig tidigare skådat som nu SMHI har fullt upp med att hitta på nya namn till för att dölja projektet som pågår för folket.
(controlled-damage)

Vädervapnet "robotskölden" börjar allt mer ta sin form och sprider samtidigt hälsovådliga partiklar i nanoform (miljarddels millimeter) via chemtrails som sprutas i gigantiska mängder.

                                                    (klicka på bilden för att förstora den)

Amerikanska Monsanto står beredda med sina GMO-manipulerade grödor och fröer som klarar extrema jordar/förhållanden (aluminiumhaltig jord) och kan räkna med enorma vinster när naturlig gröda allt mer kommer att slås ut av nedfallande gifter från aerosolerna. En variant av medvetet styrd "terraformning" av vår planet verkar faktiskt allt mer bli påtaglig och inte alls osannolik.

*Klicka på nedan bilder för att förstora dom och dom är fria att dela vidare.