Visar inlägg med etikett geoengineering. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett geoengineering. Visa alla inlägg

tisdag 27 oktober 2015

Äntligen en bok på svenska om chemtrails och vädermanipulering - De vita linjerna i skyn


Den första boken om fenomenet Chemtrails är nu här och det med råge. Filmer har gjorts om Chemtrails, riksdagsmän har ställt frågor till Riksdagens utredningstjänst, visselblåsande piloter har reagerat och privatpersoner ringer till myndigheter för att få ett svar på detta fenomen, som många menar är på fullaste allvar - det pågår en medveten sprayning av vår atmosfär med giftiga kemikalier, av anledningar som allmänheten inte får veta.

Faktum är att var tionde svensk tar fenomenet Chemtrails på fullaste allvar, framförallt de som är 65+ (och som mycket väl kommer i håg att strecken efter flygplanen inte alls var så långa och kvarliggande förr), enligt en ny undersökning av VoF*.

Boken De vita linjerna i skyn, av Maximilian Schnell, är en ordentlig fakta och bilddokumentation av fenomenet. Den framför dessutom specifika teorier om varför myndigheter och militärer hemlighåller syftet till manipuleringen av vår atmosfär. Det vi på senare tid uppmärksammat på himlen i form av milslånga "avdunstningsstreck", som aldrig tycks försvinna, är i själva verket bara toppen på isberget. I Sverige och i andra europeiska länder står färdiga radioanläggningar (projekt LOIS och LOFAR) med syftet att med hjälp av Chemtrails manipulera atmosfärens egenskaper.

Stephen Kings serie "Under The Dome" får plötsligt en obehaglig smak av verklighet...

* Undersökningen genomfördes med Demoskops Online Panel, vilken är telefonrekryterad baserad på ett slumpmässigt urval. Intervjuerna gjordes under perioden 5 - 11 maj 2015, med totalt 1 113 svarande. Målgruppen var den svenska allmänheten över 18 års ålder. Resultatet vägdes med avseende på kön, ålder, och parti (röst i senaste riksdagsvalet), för att på bästa sätt representera den svenska befolkningen.

*Här finner du en recension  av boken utförd av Pia Hellertz, lektor och fil dr vid Örebro Universitet:
Recension De vita linjerna i skyn pdf

*Nedan en video relaterad till boken:
Separat länk:  https://youtu.be/utA5_RBJmQY



Beskrivning på bokens baksida:

"För ett antal år sedan läste jag något intressant i en amerikansk bok från 2000-talets början, och just en mening fastnade hos mig, jag citerar:
"Vid framtida solcykler/solstormar kommer en liten amerikansk elit att försöka ta kontrollen över vädret".
Vi lever i en tid då allt fler uppfattar vårt väder som väldigt avvikande och annorlunda mot var det var förr. Vita plymer breder ut sig i skyn, moln vi aldrig tidigare skådat börjar visa sig på himlen. Frågorna är många.
Kan det vara så att vi nu kommit fram till en punkt där man kan kontrollera vårt väder? Vad kommer det att innebära och varför gör man det i såfall? Är det så enkelt att man skapat ett allsidigt instrument som kan styra vädret, ha kapacitet att skydda vårt känsliga samhälle vid solstormar, men som också kan användas som ett vapen?
Att använda begreppet "global uppvärmning" för att utestänga vår sol bakom tjocka syntetiska molnmassor känns lite fel. Att norra halvklotet drabbas värst vid solstormar är känt sedan tidigare, likaså att solen kan slå ut samhället på några minuter vid ett tillräckligt kraftfullt solutbrott.
Kan det vara så att det även finns ett annat hot där ute...? Kanske ett hot man inte vill tala om eller kännas vid. Denna bok ska förhoppningsvis inte lämna någon oberörd, och kunna ge läsaren svar på frågor och frambringa en klarhet för många."

Du hittar boken här:
Boken släpptes 2015 och det har redan gjorts försök att stoppa/förhindra att den når den breda allmänheten.

http://2000tv.se/webshop/index.php?route=product/product&product_id=146

http://www.bokus.com/bok/9789188093356/de-vita-linjerna-i-skyn/

http://www.adlibris.com/se/bok/de-vita-linjerna-i-skyn-9789188093356

http://cdon.se/b%C3%B6cker/schnell,_maximilian/de_vita_linjerna_i_skyn-35380615

Här nedan finner du en väldigt intressant film som dokumenterar vad som sker på himlen.
Vill du se den direkt på YouTube så följer du denna länk:  https://youtu.be/wRq8EA10kBU
Läs gärna kommentarerna till filmen.


onsdag 1 augusti 2012

En avvikande himmel - vädermanipulering - Projekt Combine - EU

En omfattande Geoengineering/vädermanipulation/modifiering av atmosfären pågår för fullt genom sprutning av aerosoler både från militära flyg och passagerarflyg som är involverade i "Projekt Combine" (EU).

Himlen blir allt mer avvikande med nya färgtoner och moln vi aldrig tidigare skådat som nu SMHI har fullt upp med att hitta på nya namn till för att dölja projektet som pågår för folket.
(controlled-damage)

Vädervapnet "robotskölden" börjar allt mer ta sin form och sprider samtidigt hälsovådliga partiklar i nanoform (miljarddels millimeter) via chemtrails som sprutas i gigantiska mängder.

                                                    (klicka på bilden för att förstora den)

Amerikanska Monsanto står beredda med sina GMO-manipulerade grödor och fröer som klarar extrema jordar/förhållanden (aluminiumhaltig jord) och kan räkna med enorma vinster när naturlig gröda allt mer kommer att slås ut av nedfallande gifter från aerosolerna. En variant av medvetet styrd "terraformning" av vår planet verkar faktiskt allt mer bli påtaglig och inte alls osannolik.

*Klicka på nedan bilder för att förstora dom och dom är fria att dela vidare.


















måndag 30 juli 2012

Geo-engineering i Europa under juli 2012. Skandinavien-England-Island-Atlanten

Geoengineering in Europe july 2012. Chemtrail-aerosols are dumped in the atmosphere to manipulate our weather and to use it as a weapon by US/Nato. More than 440 of 700 tankers from the cold war has been rebuilt for spraying unhealthy aerosols and the regular passenger jets are often using special jetfuel for geoengineering.

Mer än 440 av 700 tankerflyg från kalla kriget har idag byggts om för att användas för att spruta hälsovådliga aerosoler i den geoengineering (vädermanipulering) som pågår i det tysta, även det reguljära passagerarflyget är ofta delaktiga i detta med specialbränsle för ändamålet..
Chemtrails-aerosol över Skandinavien-England.Island-Atlanten.


Du kan också se fimen direkt på Youtube för större och bättre bild genom att följa denna länk:
http://www.youtube.com/watch?v=cvBwE-0cowQ&feature=channel&list=UL


tisdag 24 juli 2012

Alliansen tillåter grova miljöbrott - Gifter dumpas i luften du andas


 "Är det någon som dirigerar planen så vet dom också vad dom gör".
 

Det finns minst en som vet delar av vad som pågår... piloten och markpersonal samt deras handledare/chefer. Sen om det skall följa "chain of command" så finns det någon som ger order från högre ort också. Det är ett faktum. Således, någon vet exakt vad som pågår här.

Om inte, då är det en intressant variant av flygsäkerhet? Då skulle säkert piloter generellt bli förbannade över att man inte följer gällande flygregler med aktiva transpondrar etc...iom att besprutningsplanen ej ses för allmänheten på tex Flightradar utan troligen bär militärtransponder som endast "ses" av flygledningen.

"Media" kunde ta upp det och be denna någon träda fram med en förklaring? Utan den klassiska lögnen om "kondensstrimmor" då alltså - det skulle bara spä på känslan av mörkläggning.


*Please use this tool to translate from swedish to english: http://translate.google.com/#en/sv/
 



Det är ytterst allvarligt att vårt lands ledning gått bakom ryggen på svenska folket och släpper in både Amerikanskt och Natoflyg att dumpa 100 000-tals ton av aerosoler i vårt luftrum och i luftrum som drar med sig nedfall från aerosoler att drabba natur och levande varelser i Sverige.

Vi är alla försökskaniner i landet när USA och Nato använder vår atmosfär som fysiklaboratorium just nu...det slår ut både natur och levande varelser...allt utfört av en mindre skara (ett par tusen) cyniska och hänsynslösa kreatur (US-navy, Pentagon= Oljeogliarkin=Bankirerna i topp, Nato,mfl.

När det gäller Sveriges del i vädervapnet/manipuleringen och det som sker över och i vårt land hittar man SAAB-Aerospace, Ericsson, Statoil, Svenskt Näringsliv, Svenska försvaret, mfl inblandade som har intresse i det som sker och som totalt skiter i konsekvenserna av det dom gör .....tyvärr men sant...

Detta är vad regeringen gjort sig skyldiga till:Trolöshet vid förhandling med främmande makt

Trolöshet vid förhandling med främmande makt är ett brott enligt svensk lag.

I 19 kap 3 § brottsbalken står:

"Om den, som fått i uppdrag att för riket förhandla med främmande makt eller eljest bevaka rikets angelägenheter hos någon som företräder främmande makts intresse, missbrukar behörighet att företräda riket eller eljest sin förtroendeställning och därigenom orsakar riket avsevärt men, dömes för trolöshet vid förhandling med främmande makt till fängelse på viss tid, lägst två och högst tio år, eller på livstid."



torsdag 12 juli 2012

Chemtrail-aerosols over UK - Ireland - Scandinavia - Iceland.10-11th of July 2012

Heavy raining and flooding over Northern Europe lately has an simple explanation. US and Nato are manipulating our weather with aerosols and HAARP (electro magnetic microwave energy) they call it geo-engineering.
Sprayed chemtrail-aerosols can clearly be seen in satellitepictures. UK (England), Ireland, Scandinavia are heavily sprayed with chemtrails and unhealthy aerosols, and together with the HAARP-facilities LOFAR, EISCAT, LOIS they now have the ultimate weather weapon.

See this movie directly on Youtube for better and bigger picture , follow the link:

 http://www.youtube.com/watch?v=e8LDQ-HoULE&feature=youtu.be

Evidences of sprayed chemtrail-aerosols in satellite pictures.UK-Ireland-Scandinavia-Iceland.