Visar inlägg med etikett svavel. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett svavel. Visa alla inlägg
tisdag 17 februari 2015
Teorier finns i omlopp att chemtrails är aska från koleldade kraftverk. Miljoner ton sprutas i stratosfären.
Etiketter:
aska,
barium,
brunkol,
chemtrails,
flygaska,
järnväg,
kolkraftverk,
miljökatastrof,
svavel,
transport,
tungmetaller,
uran
tisdag 20 november 2012
Varför sprutas inte chemtrails vid ekvatorn ? Sprutning över folkrika länder.
Vi väljer att lägga upp en intressanta frågeställningar från miljöingenjören och Miljöpartisten Solveig Silverin :
Solveig Silverin:
"Jag
skickade de här frågorna till en person som jag vet är insatt och han
har inte svarat vilket gör mig orolig. Han brukar alltid vara
intresserad att svara. Frågan som alltid legat i mitt huvud är om det är
meningen att skada vår hälsa med detta gift? En fruktansvärd fråga, men
ställer man den inte öppet kommer heller ingen reflektera och
protestera. Eller vad skall man göra. De väljer ju in faktum att sprida detta gift över befolkningen. Plus ökad strålning.
”4G byggs ut och temperaturen har ökat än mer nu. Varför sprider man chemtrails på nätterna? Varför sprider man inte chemtrails vid ekvatorn där instrålningen är som störst? Varför sprider man det över land i folkrika trakter, och riskerar förstöra/förgifta odlingsmark och grundvatten? Varför sprider man det på norra halvklotet? Varför sprider man svart chemtrails som absorberar värmen? och hur mycket energi avger varje sändarna i verkligheten och hur påverkar en pulsmodulering eller en frekvensmodulering partiklarna i luften? Och vad händer om man tillför än mer partiklar? Hur är det med att om man ökat volttalet i sändningarna vad betyder det? Och vad innebär det och stämmer det?”
http://sjukavmobilstralning.wordpress.com/
Foton: Skåne 20 november 2012 kl 14.05
”4G byggs ut och temperaturen har ökat än mer nu. Varför sprider man chemtrails på nätterna? Varför sprider man inte chemtrails vid ekvatorn där instrålningen är som störst? Varför sprider man det över land i folkrika trakter, och riskerar förstöra/förgifta odlingsmark och grundvatten? Varför sprider man det på norra halvklotet? Varför sprider man svart chemtrails som absorberar värmen? och hur mycket energi avger varje sändarna i verkligheten och hur påverkar en pulsmodulering eller en frekvensmodulering partiklarna i luften? Och vad händer om man tillför än mer partiklar? Hur är det med att om man ökat volttalet i sändningarna vad betyder det? Och vad innebär det och stämmer det?”
http://sjukavmobilstralning.wordpress.com/
Foton: Skåne 20 november 2012 kl 14.05
Etiketter:
4G,
aluminium,
barium,
bor,
chemtrails,
kalium permanganat,
magnesium,
mobilstrålning,
morgellons,
nanopartiklar,
pulsmodulering,
respiratoriska besvär,
strontium,
strålning,
svavel,
ultrafint
lördag 17 november 2012
Regnvattenprov- Oktober 2012- Höga halter av aluminium och svavel
En grupp aktivister har låtit insamla nederbörd under 4 dagar i slutet av oktober 2012 för att påvisa giftiga utsläpp från chemtrails. Ett gigantiskt och omfattande miljöbrott pågår som kommer att ge svåra följder för Sveriges natur och befolkning. Allt har godkänts av starka krafter i vårt land.
Tyvärr sker sprutningarna regelbundet också över alla NATO-länder, Australien samt USA.
Tyvärr sker sprutningarna regelbundet också över alla NATO-länder, Australien samt USA.
Etiketter:
2012,
aluminium,
barium,
bor,
chemtrails,
cloverleaf,
nanopartiklar,
nederbördstest,
nitrat,
prover,
regn,
regnprov,
salter,
strontium,
svavel,
sverige,
tester
onsdag 1 augusti 2012
En avvikande himmel - vädermanipulering - Projekt Combine - EU
Himlen blir allt mer avvikande med nya färgtoner och moln vi aldrig tidigare skådat som nu SMHI har fullt upp med att hitta på nya namn till för att dölja projektet som pågår för folket.
(controlled-damage)
Vädervapnet "robotskölden" börjar allt mer ta sin form och sprider samtidigt hälsovådliga partiklar i nanoform (miljarddels millimeter) via chemtrails som sprutas i gigantiska mängder.
(klicka på bilden för att förstora den)
Amerikanska Monsanto står beredda med sina GMO-manipulerade grödor och fröer som klarar extrema jordar/förhållanden (aluminiumhaltig jord) och kan räkna med enorma vinster när naturlig gröda allt mer kommer att slås ut av nedfallande gifter från aerosolerna. En variant av medvetet styrd "terraformning" av vår planet verkar faktiskt allt mer bli påtaglig och inte alls osannolik.
*Klicka på nedan bilder för att förstora dom och dom är fria att dela vidare.
onsdag 25 juli 2012
Namninsamling - Protestlista - Chemtrails - Vädermanipuleringen
En ny namninsamlingslista för att stoppa miljöförstöringen och leken med vår atmosfär har sett dagens ljus, skriv under och sprid vidare !
*Please use this tool to translate from swedish to english: http://translate.google.com/#en/sv/
http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2
Till: Regeringen, Försvarsmakten, SMHI, Svensk Media.
Stoppa besprutningen med giftiga sk Chemtrails ovan våra huvuden NU ! Dumpningarna sker i enorma mängder via Chemtrails.
Det sker både via utländsk makts tankerflyg som upprepat kränker svenskt luftrum och via passagerarflyg som använder "spetsat" bränsle för ändamålet.
Stoppa dom anläggningar i Sverige som använder mikrovågs-energier för att manipulera väder och atmosfär (HAARP)
Ge oss vår blå himmel åter- Stoppa den vädermanipulering -Geo-engineering som pågår.
Stoppa dom farliga experimenten i atmosfären med att manipulera vårt väder, atmosfären tillhör oss alla det är inget fysiklaboratorium åt USA-Nato.
Sprid budskapet som har högsta prioritet före ALLA ANDRA samhällsproblem !
Detta är ALLVAR ! Vi kan inte vänta ! Detta kanske ALDRIG går att reparera ! Vår naturliga väderrytm sätt nu ur spel.
Vi blir förgiftade, föda och vatten blir kontraminerat i detta globala experiment, det drabbar ALLA levande varelser på planeten !
Vi måste stoppa Galningarna som utför denna förgiftning i "Geoengineeringen och växthuseffektens namn" !
Informera alla dina vänner, Press/Radio/Tv/Myndigheter/Regering/Försvaret ! Låt dom veta att VI nu vet och förstått allvaret !
Se upp för oriktig information som finns på tex Wikipedia om chemtrails, det är ren desinformation som fullt medvetet förts ut av makten som skyddar sina intressen i detta samarbete med USA och Nato.
Vem som helst kan bli medlem på Wikipedia och skriva.
Skriv på nu och ta din bit för att detta stoppas !
http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2
*Please use this tool to translate from swedish to english: http://translate.google.com/#en/sv/
http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2
Till: Regeringen, Försvarsmakten, SMHI, Svensk Media.
Stoppa besprutningen med giftiga sk Chemtrails ovan våra huvuden NU ! Dumpningarna sker i enorma mängder via Chemtrails.
Det sker både via utländsk makts tankerflyg som upprepat kränker svenskt luftrum och via passagerarflyg som använder "spetsat" bränsle för ändamålet.
Stoppa dom anläggningar i Sverige som använder mikrovågs-energier för att manipulera väder och atmosfär (HAARP)
Ge oss vår blå himmel åter- Stoppa den vädermanipulering -Geo-engineering som pågår.
Stoppa dom farliga experimenten i atmosfären med att manipulera vårt väder, atmosfären tillhör oss alla det är inget fysiklaboratorium åt USA-Nato.
Sprid budskapet som har högsta prioritet före ALLA ANDRA samhällsproblem !
Detta är ALLVAR ! Vi kan inte vänta ! Detta kanske ALDRIG går att reparera ! Vår naturliga väderrytm sätt nu ur spel.
Vi blir förgiftade, föda och vatten blir kontraminerat i detta globala experiment, det drabbar ALLA levande varelser på planeten !
Vi måste stoppa Galningarna som utför denna förgiftning i "Geoengineeringen och växthuseffektens namn" !
Informera alla dina vänner, Press/Radio/Tv/Myndigheter/Regering/Försvaret ! Låt dom veta att VI nu vet och förstått allvaret !
Se upp för oriktig information som finns på tex Wikipedia om chemtrails, det är ren desinformation som fullt medvetet förts ut av makten som skyddar sina intressen i detta samarbete med USA och Nato.
Vem som helst kan bli medlem på Wikipedia och skriva.
Skriv på nu och ta din bit för att detta stoppas !
http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2
Etiketter:
aerosoler,
aluminium,
barium,
chemtrails,
haarp,
lofar,
lois,
mikrovågsenergi,
miljöbrott,
mot,
namninsamling,
namnlista,
protestlista,
svavel
lördag 21 juli 2012
Den svenska sommaren. 1993 och 1996 första vädermanipuleringarna i Europa
1993 provsprutade US-Navy i samarbete med NASA och engelska Royal Airforce för första gången jetströmmarna ute på Atlanten under Maj-Juni för att manipulera vädret i "forskningssyfte" , vilket medförde ett år av svår torka i Sverige...ingen nederbörd på 7-8 veckor, brunnar sinade, tom träd vissnade....
*Please use this tool to translate from swedish to english: http://translate.google.com/#en/sv/
1996 i skiftet December-Januari sprutade man åter i sina försök utanför amerikanska gränser med att manipulera vädret i större skala, vi gick från tex -20 grader till + 10 grader och regn på 2 dagar i södra Sverige av detta ingrepp....
Sedan 2011 har projektet dragits igång för full maskin efter några inledande år med läggningar av chemtrails (giftiga) i paralleller med det naturliga magnetfältet och byggandet av det millimeter tjocka "plasmaskikt" som fodras i atmosfären för manipuleringen.
Man är även klar med installationen av nödvändiga mikrovågs-anläggningar (för väderstyrning ) på norra halvklotet (HAARP-LOFAR-LOIS-EISCAT) och nu är pågående aerosolsprutningar med svavelhaltigt innehåll gigantiska...om du nu mot all förundran skulle undra var sommaren tagit vägen....har du svaret här.....
Utrikesminister Carl Bildt har full vetskap och är delaktig har alla kontakter i projektet och full vetskap om Natos del i detta, likaså Jan Björklund är involverad och sitter inne med svaren, Maud Olofsson är fullt medveten och "köpt" in i detta, Miljöminister Lena Ek är fullt informerad, varför ställer ingen dessa ministrar mot väggen ?
Valet är nu ditt....du kan agera och berätta för din nästa....eller sova vidare i tron att allt är ok...tro på lögnerna från dina makthavare och media....tro att deras tystnad pekar på att allt är helt "normalt", och att det bara är "konspirationsteorier" att vädret manipuleras och att strecken på himlen du ser är "kondensstrimmor"...agera eller ta konsekvenserna av det som pågår...
Etiketter:
1993,
1996,
aerosoler,
aluminium,
barium,
carl bildt,
chemtrails,
göran persson,
haarp,
hillary clinton,
jan björklund,
lena ek,
lofar,
lois,
mikrovågor,
miljöförstöring,
ministrar,
sf6,
svavel,
vädermanipulering
onsdag 18 juli 2012
2009 diskuterades det om att vräka ut miljontals ton svavel över Norden
Redan 2009 fördes dialogen om att vräka ut svavel i atmosfären över Norden, det kommer att bli kallt, försurat och farligt...men forskarna (galna forskare) tror sig kunna rädda världen...( med säkerhet ett inlägg i desinformationskampanjen som pågår parallellt med den vädermanipulering som sker och skett i snart 10 år över Norden.)
En länk till galenskaperna som diskuterats (fast detta har pågått länge och än idag)
http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article1666270.ece
En länk till galenskaperna som diskuterats (fast detta har pågått länge och än idag)
http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article1666270.ece
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


























