Visar inlägg med etikett lofar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett lofar. Visa alla inlägg

fredag 4 januari 2013

Vädermanipulation. Ministrar, Försvar och Näringsliv involverade


Man lurar allmänheten att anläggningarna är "radioteleskop" för studier av solen och universum, detta förfarande varnade amerikanska senatorer för tidigt under 200-talets början. HAARP-anläggningarna går under namn som LOFAR, LOIS, EISCAT,mm. Alla anläggningarna är "sammanlänkade" med Blue Gene superdatorer som donerats av USA åt de länder som är med i väderstyrningsprojektet


Minister Jan Björklund invigde 2011 LOFAR anläggningen i Onsala kort därefter utlöstes ett skalv i Kattegatt.
Det handlar om väderstyrning att från anläggningarna styra vädret med höga energier av skadlig elektromagnetism och man har redan gjort den konstgjorda molnmassan "magnestisk" genom att dumpa miljoner ton av aluminium, barium, bor, strontium, kaliumpermanganat, millerit, magnesium, kalcium, svavel, etylendibromid, arsenik, uran mm i nanopartikelform via "chemtrails och dessa partiklar tränger in överallt i allt.
Från invigningen av HAARP-LOFAR 2011
Aerosolerna som sedan till sig fuktigheten i atmosfären (en ökning har skett av fuktigheten pga den avsiktliga issmältningen på bla Grönland) värms sedan med HAARP-anläggningarna och molnmassan blir då "magnetisk. Samtidigt som man sprutar detta drar man ner nanobakterier och virus från övre atmosfären som inte hör hemma på jordytan och vi har inget immunförsvar mot detta.

Genom att skapa ett 1-2 cm tjockt "plasmaskikt" i övre atmosfären av sprutade metaller kan man även "lyfta upp" atmosfären 10tals kilometer ut i rymden och på så sätt även manipulera jetströmmarna att ta nya onaturliga vägar.
Skåne 2011 sprutade chemtrails breder ut sig
 Man kan även "vrida" "tippa på" jordaxeln allt mer så att tex vårt land hamnar närmre där Ryssland en gång låg, ni har säkert sett hur månen ser ut för oss nu och förklaringen är att man "vridit" axeln medvetet för att även kunna smälta av isar på Grönland, Nordpolen och Sydpolen snabbare.
Ett spel för gallerierna och för att lura allmänheten
Miljöbrottet är gigantiskt enormt och helt ofattbart att det kan pågå men en global konspiration av världens ledare gör det möjligt att genomföra.

Alla på högre poster i regering, riksdag, myndigheter och försvar är inblandade och har full vetskap.
Militära tankerflyg, vissa passagerarflygbolag och även vissa privata flygbolag är inblandade i dumpningarna i atmosfären.
En annan sida av de gigantiska dumpningarna av metaller i övre atmosfären har också gjorts för den moderna trådlösa teknikens och mobiltelefonins skull, där vår atmosfär från början inte hade de förutsättningarna för snabb kommunikation som man nu kan erbjuda med en "behandlad" atmosfär.


Svenskt Näringsliv, SAAB, Ericsson, mfl är djupt involverade i projektet, men givetvis även försvaret och NATO.
Det kostar oss alla en sämre hälsa, döende fisk, fågel och djur, utrotade insekter, en förstörd natur och i framtiden kommer även odlingsmark samt att grundvattnet att förstöras. 

Älgdöd i Blekingen och på Öland-B-vitaminbrister samma fenomen som breder ut sig hos människan nu.
Fågeldöd i Hanöbukten
 
HAARP-LOIS Småland-Öland-Gotland. Gotlandsdelen av LOIS ses arbeta i den metalliska smogen
Ska man då även ska söka efter aluminium, barium, bor med mera som sprutas i ultrafin form via chemtrails och som modern givetvis andas in och som högst troligt också överförs till barnet i moderlivet...någon som tänt på det ?
HAARP-anläggningarna LOIS och LOFAR som ingår i väderstyrningsprojektet, allmänheten luras att tro det rör sig om teleskop för att studera solen och väteatomer i universum.
Jan Björklund fd major i försvaret har full vetskap om chemtrails och HAARP
Carl Bildt i Emiraten med Maud Olofsson för att teckna ett "miljöavtal" som ledde till sprutningar över bla Sverige.



Maud Olofsson belönades med ett toppjobb i Hillary Clintons stab för sin lojalitet mot USA i väderstyrningsprojektet
En avflera LOFAR-anläggningar  i England för vädermanipulation

torsdag 8 november 2012

Ökad fosterdöd - Chemtrails - Exponering - Giftiga substanser

Ett viktigt inlägg !

P. Rydstedt:
Ni har läst en hel del att djuren påverkats av någonting vilket resulterat i död bland djur.. Hur många av er har kännedom om den kraftigt ökade fosterdöden ? Pratade med en läkare som var enormt bekymrad över den explosivt ökade fosterdöden.. Ingen tycks veta vad orsaken är heller, man skyller på att alla ramar i ritningen inte varit med.. hmm, vad kan då orsaka detta, med tanke på mängden.. Vi pratar ju inte om att det råkar ske fosterdöd.. Vad har ni för tankar kring detta ? Hur kan man påverka en sådan här sak ?

Svar:
Graden av infertilitet och tidiga missfall har ökat markant de sista 10 åren och en stor del kan tillskrivas kosten och Glutenintolerans/Celiaki som breder ut sig explosionsartat, sen har vi ju givetvis nedfallet i ultrafin form (nanopartiklar) från chemtrails som sprutas i atmosfären, där nedfallet inandas av mamman och går givetvis via blodet över till fostret.

Det verkar vara en stor planering bakom "chemtrailsmixen" för den slår år alla hål, vi ska även ha i åtanke diskussionen på FN mötet i Rio på 90-talet (Agenda 21) där man ventilerade frågan om befolkningsökningen och ev åtgärder. 

En annan faktor är de HAARP-anläggningar (LOFAR, LOIS, EISCAT,mm) som använder höga doser av skadlig elektromagnetisk energi för att manipulera atmosfären och i den "magnetiska molnmassan" som bildats av chemtrails-aerosolerna för att styra vädret vilket givetvis kategoriskt förnekas av makthavarna.

Sedan är kampanjen mot "livmodershalscancer" på tapeten som har lockat många flickor att vaccinera sig och just detta vaccin innehåller direkt äggdödande substanser.

Givetvis uppmärksammar folket att allt fler sjukdomar breder ut sig under de sista 2-3 åren, och att allt fler är sjukare allt oftare nu och längre i bland annat respiratoriska besvär, lunginflammation, bihålebesvär, hudbesvär, huvudvärk, B-vitaminbrister (som även gör djuren sjuka) med mera.

Den alt mer utbredda exponeringen för  GMO-modifierade grödor och manipulerat spannmål är givetvis också en viktig faktor att räkna in.

I allt detta kan vi även se en markant försämring av kvalitén på männens spermier och även tendenser till en minskad sexuell drift.

Den elit av sjuka hjärnor som så gärna vill ha en decimering av planetens invånare vet nog vilka knappar de ska "trycka" på för att uppfylla sina önskemål, det börjar bli ganska uppenbart eller hur ?

(klicka på nedan bilder för att förstora)

onsdag 25 juli 2012

Namninsamling - Protestlista - Chemtrails - Vädermanipuleringen

En ny namninsamlingslista för att stoppa miljöförstöringen och leken med vår atmosfär har sett dagens ljus, skriv under och sprid vidare !

 *Please use this tool to translate from swedish to english: http://translate.google.com/#en/sv/


 http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2

Till: Regeringen, Försvarsmakten, SMHI, Svensk Media.

Stoppa besprutningen med giftiga sk Chemtrails ovan våra huvuden NU ! Dumpningarna sker i enorma mängder via Chemtrails.

Det sker både via utländsk makts tankerflyg som upprepat kränker svenskt luftrum och via passagerarflyg som använder "spetsat" bränsle för ändamålet.

Stoppa dom anläggningar i Sverige som använder mikrovågs-energier för att manipulera väder och atmosfär (HAARP)

Ge oss vår blå himmel åter- Stoppa den vädermanipulering -Geo-engineering som pågår.

Stoppa dom farliga experimenten i atmosfären med att manipulera vårt väder, atmosfären tillhör oss alla det är inget fysiklaboratorium åt USA-Nato.

Sprid budskapet som har högsta prioritet före ALLA ANDRA samhällsproblem !

Detta är ALLVAR ! Vi kan inte vänta ! Detta kanske ALDRIG går att reparera ! Vår naturliga väderrytm sätt nu ur spel.

Vi blir förgiftade, föda och vatten blir kontraminerat i detta globala experiment, det drabbar ALLA levande varelser på planeten !

Vi måste stoppa Galningarna som utför denna förgiftning i "Geoengineeringen och växthuseffektens namn" !

Informera alla dina vänner, Press/Radio/Tv/Myndigheter/Regering/Försvaret ! Låt dom veta att VI nu vet och förstått allvaret !

Se upp för oriktig information som finns på tex Wikipedia om chemtrails, det är ren desinformation som fullt medvetet förts ut av makten som skyddar sina intressen i detta samarbete med USA och Nato.

Vem som helst kan bli medlem på Wikipedia och skriva.

Skriv på nu och ta din bit för att detta stoppas !

 http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2

lördag 21 juli 2012

Den svenska sommaren. 1993 och 1996 första vädermanipuleringarna i Europa



1993 provsprutade US-Navy i samarbete med NASA och engelska Royal Airforce för första gången jetströmmarna ute på Atlanten under Maj-Juni för att manipulera vädret i "forskningssyfte" , vilket medförde ett år av svår torka i Sverige...ingen nederbörd på 7-8 veckor, brunnar sinade, tom träd vissnade....

*Please use this tool to translate from swedish to english: http://translate.google.com/#en/sv/
 



1996 i skiftet December-Januari sprutade man åter i sina försök utanför amerikanska gränser med att manipulera vädret i större skala, vi gick från tex -20 grader till + 10 grader och regn på 2 dagar i södra Sverige av detta ingrepp....





Sedan 2011 har projektet dragits igång för full maskin efter några inledande år med läggningar av chemtrails (giftiga) i paralleller med det naturliga magnetfältet och byggandet av det millimeter tjocka "plasmaskikt" som fodras i atmosfären för manipuleringen.




Man är även klar med installationen av nödvändiga mikrovågs-anläggningar (för väderstyrning ) på norra halvklotet (HAARP-LOFAR-LOIS-EISCAT) och nu är pågående aerosolsprutningar med svavelhaltigt innehåll gigantiska...om du nu mot all förundran skulle undra var sommaren tagit vägen....har du svaret här.....




Utrikesminister Carl Bildt har full vetskap och är delaktig har alla kontakter i projektet och full vetskap om Natos del i detta, likaså Jan Björklund är involverad och sitter inne med svaren, Maud Olofsson är fullt medveten och "köpt" in i detta, Miljöminister Lena Ek är fullt informerad, varför ställer ingen dessa ministrar mot väggen ? 



Valet är nu ditt....du kan agera och berätta för din nästa....eller sova vidare i tron att allt är ok...tro på lögnerna från dina makthavare och media....tro att deras tystnad  pekar på att allt är helt "normalt", och att det bara är "konspirationsteorier" att vädret manipuleras och att strecken på himlen du ser är "kondensstrimmor"...agera eller ta konsekvenserna av det som pågår...










onsdag 11 juli 2012

En skrivelse till Miljöminister Lena Ek om vädermanipuleringen som pågår





Mail till Miljöminister Lena Ek

Av Febe Nilsson i Föreningen Ren Luft - FRL (Filer)

 Från: Febe Nilsson 2012 07 09

 Till: Miljöminister Lena Ek

Föreningen Ren Luft vill med detta mail ta upp den mycket viktiga frågan geo-engineering, som pågår över Sverige,Europa och stora delar av övriga världen.

Ni har säkerligen fått mail om detta från många olika håll redan, men i och med att vi inte ser att detta projekt varken kommer ut i massmedia eller avbryts, så kräver vi svar på varför besprutningen av metallsalts-aerosoler i atmosfären via flygplan hålls hemlig för befolkningen och varför Sveriges regering överhuvudtaget tillåter att denna besprutning sker.

Att det sker, det finns det inga tvivel om. Vi är många som uppmärksammat och följt besprutningen som sker i stort sett dagligen och som onekligen skapar mycket negativa och kanske till och med oåterkalleliga konsekvenser för hela planeten.  Ni själv och övriga ministrar, har kanske fått er argumentet att detta är ett nödvändigt instrument för att minska en sk globla uppvärmning, att vi är tvugna att ta riskerna det skulle kunna innebära, därför att klimathotet är så överhängande allvarligt i sig. Dock, det är många av oss både bland svenska folket och i övriga världen som tror att den globala uppvärmningen är en bluff och används effektivt för att dölja diverse agendor.

Skulle vi se en viss uppvärmning beror den snarare på de metallsalts-areosoler som ständigt sprutas i atmosfären i kombination med de väldiga radioanläggningar som finns i mängder varav några stycken finns här i Sverige. Dessa radioanläggningar har en förmåga att hetta upp jonosfären och kan skapa rubbningar och obalans som vi misstänker att vi redan har sett kraftiga förödande smakprov på.

Det finns från många håll en önskan att kunna påverka och styra vädret, men detta innebär att man tror sig kunna leka Gud, man tar risker som är enorma och skulle kunna innebära en fullständig katastrof för allt levande.

Det finns många bortförklaringar kring chemtrails. Den officiella ståndpunkten hos diverse organ är att det helt enkelt är normala kondensstrimmor från flygplan. Det stämmer dock inte. Kondensstrimmor efter flygplan visar sig som en liten kort svans och försvinner i takt med att flygplanet förflyttar sig. Chemtrails däremot innehåller metallsalter som skapar en mycket större mängd kondensationskärnor för fukten att kondensera på. Därav dessa breda stråk som ligger kvar ofta timmavis och breder ut sig till stora slöjmoln som täcker hela eller delar av himlen.

En viktig bit som också den avslöjar skillnad på chemtrails och kondensstrimmor är att dagar med i stort sett exakt samma väderparametrar med relativ luftfuktighet och temperatur har ena dagen uppvisat kvarliggande trails och andra dagen inte ett enda spår av trails efter flygplan. Dessa flertalet jämförda dagar har varit vardagar, Malmö och Stockholm där det är gott om flygtrafik.

Vi är även många som om och om igen har följt scenariot hur en klarblå himmel med strålande sol, på ca en timme blivit fullständigt igensolkad av ett tiotal flygplan som lämnar tjocka breda stråk efter sig. Himlen har sedan större delen av dagen varit täckt av en gråsolkig slöja.

Se gärna dokumentären "What in the world are they spraying" där man bl.a kan påvisa mycket kraftigt förhöjda värden av aluminium och barim i regnvatten och ytsnö. Chemtrails även kallat geo-engeneering är ett projekt som pågår inte bara över Sverige utan i stora delar av övriga världen.

Det finns ett antal patent som beskriver metoden att använda metallsalts-aerosoler via flygplan för att reflektera en del av solstrålarna tillbaka ut i rymden för att motverka en sk global uppvärmning se t.ex: US 5003186

Se även rapport av CCSP där metallsalts-aerosoler i atmosfären läggs fram som förslag för att reflektera solstrålar tillbaka ut i rymden. http://downloads.climatescience.gov/sap/sap2-3/sap2-3-final-report-all.pdf

Vi menar dock att vi har bevis för att denna besprutning sker nu och har så gjort i ett antal år redan. Vi ser inte några klara och eniga bevis för att koldioxid orsakar en allvarlig hotande uppvärmning utan tror att de kraftiga rubbningar och obalans i väder som vi ser och har sett de senaste åren världen över, beror på mänskliga ingrepp i atmosfär och jonosfär via metallsalts-aerosoler i kombination med HAARP, ESICAT, LOIS, LOFAR m.fl stora radioanläggningar med förmåga att hetta upp jonosfären.

Denna besprutning har man beslutat göra utan att ha en folkomröstning där information om orsak och risker lagts fram och utan att ge folket sin rättmätiga chans att säga Ja eller Nej till ett sådant stort ingrepp i allas vår levnadsmiljö.Vi kräver öppna kort kring vad och varför VÅR luft, VÅRA vatten, odlingsmarker och vi själva tillåts bli förgiftade, utan att vi har varit med i beslutsprocessen.

 Vi kräver ett omedelbart stopp av besprutningen över vårt land!

 Vi hoppas att Ni som Miljöminister, tar Ert ansvar i denna oerhört viktiga fråga.

 Vänligen

 Föreningen Ren Luft genom Ordförande Febe Nilsson

---------------------------------------------------------------------

The letter to Environment minister Lena Ek in the Swedish Government about geo-engineering.

(translated from swedish to english by Google)

A letter to Environment Minister Lena Ek

Mail to Environment Minister Lena Ek. By Febe Nilsson of the Society of Clean Air - FRL

From: Febe Nilsson 2012 07 09 To: Environment Minister Lena Ek.

 Association Clean Air want with this email address the pivotal question of geo-Engeneering, going over Sweden, Europe and large parts of the world.You've certainly got a mail about this from many sources already, but since we do not see that this project does not come out in the media or is canceled, so we demand answers as to why the spraying of metal salt aerosols in the atmosphere via aircraft is kept secret from the population and why the Swedish government at all allows this spraying occurs.

That this is happening, there is no doubt. Many of us have noticed and followed the spraying that occurs almost daily, and that certainly creates a very negative and perhaps even irreversible consequences for the planet. You yourself and the other ministers, may have had your argument that this is a necessary instrument to reduce the so-called globla warming, that we might have to take risks that could mean, because the climate threat is so imminent serious in itself.

However, there are many of us, both among the Swedish people and the rest of the world who believe that global warming is a scam and used effectively to hide the various agendas.Would we see a slight heating due to the rather on the metallsalts-aerosols that are constantly injected into the atmosphere, combined with the huge radio facilities located in the amounts of which some pieces are available here in Sweden.

These radio systems have the ability to heat up the ionosphere and can cause disorders and balance, as we suspect we've already seen severe crippling taste of.There are many places from a desire to influence and control the weather, but this means that they think they can play God, you take risks that are huge and could be a complete disaster for all life.There are many excuses about chemtrails. The official position of the various agencies is that it is simply normal contrails from aircraft. It is not true.

Vapour trails after planes appears as a small, short tail and disappear as the aircraft moves. However Chemtrails containing metal salts to create a much higher amount of moisture condensation nuclei to condense on. Hence these wide streets that remain often timmavis and spreads out to large slöjmoln covering all or part of the sky.

An important piece that also reveals the difference between chemtrails and contrails is that the days with almost exactly the same weather parameters with relative humidity and temperature is one day shown indwelling trails and other days not a single trace of the trails after planes. The majority compared days have been days, Malmo and Stockholm, where there is plenty of air traffic.

We are also many people who repeatedly have followed the scenario, how the bright blue sky with bright sunshine, about an hour was completely igensolkad of a dozen aircraft that leaves thick wide strip behind. The sky has most of the day was covered by a veil gråsolkig.Please see the documentary "What in the world They are spraying" which among others can demonstrate dramatically elevated levels of aluminum and Barim in rainwater and snow.

Chemtrails also called geo-engineering is a project under way not only of Sweden but in many parts of the world.There are a number of patents describing the method to use metallsalts-aerosols from aircraft to reflect a portion of the sun's rays back into space to prevent a so-called global warming, see for example: U.S. 5003186See also Report of CCSP where metallsalts-aerosols in the atmosphere are presented as suggestions for reflecting solar rays back into space.

http://downloads.climatescience.gov/sap/sap2-3/sap2-3-final-report-all.pdf . But we think that we have evidence that this spraying is done now and has done so for some years already.

We see no clear and unanimous evidence that carbon dioxide causes a serious threat warming but believes that the severe disturbance and imbalance in the weather that we see or have seen in recent years worldwide, due to human intervention in the atmosphere and ionosphere via metallsalts-aerosols in conjunction with HAARP, ESICAT, LOIS, LOFAR and others large radio equipment capable of heating the ionosphere.

This spraying has been decided to do without having a referendum in which information about the causes and risks presented and without giving the people their rightful chance to say yes or no to such a major procedure in all our levnadsmiljö.We requires cards about what and why OUR air, OUR water, arable land and we are allowed to be poisoned, but that we have been involved in the decision. We demand an immediate halt to the spraying of our country!

We hope that you as Minister of the Environment, take your responsibility in this extremely important issue.

Kind Regards

Febe Nilsson

tisdag 20 mars 2012

Sverige - Chemtrails - HAARP

Bloggens verksamhet har överlåtits bloggen from 12 april 2012 och nya eventuella inlägg och profil bestäms av bloggens nya innehavare.

Biet, Humlan och Nyckelpigan saknas här nere i Skåne ! Var är dom ?

2012-06-20


Vi är flera familjer runt om i Skåne som under dom sista veckorna kunnat konstatera att dessa insekter näst intill verkar vara försvunna !

8 familjer runt om i Skåne har iakttagit sina blommande trädgårdar under 2 veckors tid och totalt har summan blivit 6 humlor, 3 bi och 2 nyckelpigor som konstaterats ! !

Övriga folket sover djupt...ingen reagerar eller agerar.....ingen har tid att bry sig...


I våras rapporterade svensk toppstyrd media att ca 100 vilda humledrottningar skulle "hämtas"i Skåne av engelsmän och överflyttas till engelska naturen...

Fast man "glömde" att tala om att det var flera hundra drottningar man "stal"..och att det var Amerikanska Monsanto som låg bakom aktionen.

Monsanto som nu etablerat sig även i Sverige ska införa GMO odlat i Sverige till svenskarna, man odlar nu GMO sockerbetor i Skåne för fullt och vill inte ha inblandning" av naturliga pollinerare som "stör" eller "smittar" konstgjort GMO.

Monsanto Sverige har nu säkrat sig en "pollineringsfri" zon....högst troligen genom inblandning av gifter i Chemtrails-aerosolerna som i stort utrotat insekterna i söder....gifter som även dödat fågel och påverkat även människan.

Pollinering av blommor, fruktträd med mera lär vara ett minne blott i söder och det kommer även att föra med sig att flera fågelarter kommer att försvinna då fåglar i huvudsak har insekter som föda och man märker att framförallt småfåglar söker febrilt efter mat till sina ungar i boet, men att dessa lär svälta ihjäl på grund av bristen på flera insekter än humlan, biet och nyckelpigan som också verkar ha försvunnit detta året.

                                           
                 Foto ovan taget Nordvästra Skåne 16 November 2011 klockan 08.12

Vi som i internetvärlden berört ämnet chemtrails och roat oss med att studera utsläpp på himlavalvet med funderingar över vem det egentligen är som givit tillstånd till det här i vårt demokratiska Sverige samt vad det gör med våra kroppar, djur, vatten och natur brukas kallas för konspiratörer.

När sanningen når ytan så hamnar ämnet i informationskanalerna och då helt plötsligt är det ingen som talar om konspiration längre. Nej, över en natt så är det som hela världen varit inne och medverkat för alla vårt bästa. Hur många ser denna lite underliga och ovanliga marknadsföringspropaganda för vad den egentligen är?

De som vill fortsätta att sova skall givetvis göra det men offermentaliteten kommer inte att hjälpa dem i framtiden. Se bara hur lång tid det forskats om MS och vad har hänt? Hur lång tid kommer det att ta innan de kan hitta botemedel till de nya sjukdomar och problem som skapas med atmosfärmanipuleringen? Gissar att värdet i plånboken är mer intressant än att forska om myntets baksida.

Läs vad vårt berömda FN har i sin smutsiga mjölpåse och bedöm själva vems bästa de arbetar för.

http://newsvoice.se/2011/06/17/lacka-ipcc-vill-utreda-klimatlosningar-genom-geomanipulation-tex-chemtrails/

”Geomanipulering är inte en kollektiv nyttighet, utan kan vara en gigantisk internationell skandal med förödande konsekvenser för de fattiga”, säger Diana Bronson, forskare inom den internationella icke-statliga organisationen ETC Group.

I dokumenten accepterar många forskare den stora osäkerheten kring tekniken.

Den vetenskapliga styrgruppen för mötet, som kommer att bedöma teknik, innehåller dock många kända förespråkare för geomanipulering, vilka har krävt offentliga medel för att genomföra storskaliga experiment, och forskare som har patent på geomanipuleringsteknik eller ekonomiska intressen i tekniken.

Man kanske kan säga att det är tur i oturen att de rika länderna står inför en ekonomisk härdsmälta så kanske de får annat att tänka på än att fördärva ett redan fungerande klimatsystem som faktiskt finns där för jordens överlevnad. Överlever inte jorden så kan vi väl alltid flytta till en annan planet, eller? Till himlen eller vad den nu heter.

Chemtrails har tills ganska nyligen förnekats och kallats konspirationsteorier, numera kallas det geo-engineering. Frågor om vad det innebär besvaras inte. Oro för vad som händer med människor hälsa och vår miljö nonchaleras.

Att hävda att något är en "konspirationsteori" fungerar som en typ av "mind-control" på människor som har en oförmåga att se och tänka själva. Enligt dessa människor existerar inte konspirationer. Man har lärt sig från TV att man måste skratta åt "konspirationsteorier", annars kan man bli förlöjligad. Vill man höra till de "smarta", så hakar man istället på de som förlöjligar och gör sitt bästa för att dra sitt strå till stacken.

Syftet att hävda att något är en "konspirationsteori" fungerar fortfarande på en alltför stor del av populationen. De är lika ignoranta som tidigare.

Verksamheten har avslöjats. Som sagt, det kallas inte längre konspirationsteorier, utan "geo-engineering". Vi är många som sett klarblå dagar förvandlats till grådisiga pga utsläpp från flygplan.

Om du betalar skatt, så är du förmodligen med och betalar. Kanske betalar du också i framtiden till läkemedelsbolag som tjänar stora pengar på ohälsa.




      Ovan foto Nordvästra Skåne 30 Mars 2012 Klockan 14.36. HAARP
(vågmönster i molnen-elektromagnetisk energi mikrovågor)

**Länk till namninsamlings/protestlista mot det som nu sker finner du här nedan:

(OBS! Glöm inte att godkänna underskriften i det bekräftelse mail du får efter att du skrivit på listan)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hänvisning sker nu till följande platser och länkar:





**Nedan länk till en film där en diskussion förs med en flygledare om Chemtrails över Skåne**



*Se nedan video om barn som kommer in med akuta andningsbevär efter Chemtrailssprutning över England !




*Förneka, bortförklara, kondensstrimmor, "konspirationsteorier"....kan så många ha fel ?




*Se även denna informativa video*
Om Chemtrails och elektronisk krigföring med Dr Rauni-Leena Luukanen.svensk text


**Länk till namninsamlings/protestlista mot det som nu sker finner du här nedan:

(OBS! Glöm inte att godkänna underskriften i det bekräftelse mail du får efter att du skrivit på listan)




-------------------------------------------------------------------------

**Ett mkt viktigt budskap från en svensk medborgare som vaknat upp och sett vad som håller på att ske, en person med hög trovärdighet och båda fötterna på jorden och som agerat "chemtrails bevakare" för vakna medborgare.

Skrivet den 3 April 2012.

Läs ! :

"Idag flög jag hem från ett i över tre veckor helt chemtrailfritt Nairobi (inte ens några contrails) och råkade direkt in i smeten efter att ha mellanlandat i Istanbul.

Vid landningen såg jag direkt chemtrails, de var nylagda och hade vid avfärden upplösts till det vanliga vita töcknet som nuförtiden alltid täcker över de lägre liggande riktiga molnen.

En bit upp över Bulgarien låg ett par stora konstiga diskusliknande svartgråa moln som såg underliga ut men som snart skulle få sin förklaring! Det vita töcknet som täckt hela Östra Europa hela vintern repareras nämligen snabbt om revor skulle uppstå.

Det var en reva mellan Teckien och Södra Polen. Då dök det plötsligt upp tre mindre plan som sprutade på av alla krafter med kraftiga utsläpp av svartgråa chemtrails, i färgen lika de två molnen utanför Bulgarien!

Jag trodde först att det var nån sorts aktion riktad mot oss men insåg sen genom att iakttaga utsläppens längd och riktning att de små snabba planen kryssade hit och dit och spred chemtrails!

Kort och gott: målet tycks vara att täcka så stora områden som möjligt med ett jämnt vitt töcken på ungefär 10-11.000 meters höjd, ovanför de vanliga molnen. Uppstår det revor, repareras de strax.


Den 7 April 2012
Personen som berättar om sina erfarenheter i ovan inlägg fortsätter här nedan sin berättelse med iakttagelser av sitt mående efter att ha varit hemma i Sverige igen under en veckas tid.

Läs !

" Jag har varit ute och rest och nu känner jag mig snuvig, irriterad i ögonen och liksom småfebrig direkt. Det här tycks tyvärr vara alldeles verkligt!
Såklart blånekar dom ansvariga, dessutom drabbas dom ju själva vilket gör det hela ännu mer obegripligt!
Kontrasten mot deras beskäftighet när det gällde de sk "pandemierna" är fullständigt extrem!

Det är alldeles galet detta att ingen tar detta på allvar!!

Själv är jag beredd att backa på varenda punkt med en övertygande motbevisning, men denna fullständiga nonchalans är både skrämmande och visar på en förmåga att svälja vad som helst bara det kommer från överheten som är djupt odemokratisk och därmed bara måste ryckas upp med rötterna.

Demokrati förutsätter faktiskt en dialog mellan parterna, inte att den ena parten sitter som en galen cyklist och bara trampar på neråt.


--------------------------------------------------------------------------

Övriga länkar:

http://nyapolitiken.biz/chemtrail/fakta_om_chemtrail.html

http://www.antennamonitor.org/#/sveriges-storskaliga-mindkontr/4526278987

Chemtrail-Truth-Sweden

http://www.happysmile.se/chemtrails.html

http://chemtrailsisverige.wordpress.com/

http://fraktali.biz/chemtrail/energyboxens.html

http://www.bionicgate.com/usa-sweden-agreement/

Educate yourself.org  (översatt)

About Tetra

Rense.com

http://solveig21.mpbloggar.se/2012/04/18/spridning-av-chemtrails-i-vart-land-ett-brev-till-forsvaret-coh-regeringen/