Vi väljer att lägga upp en intressanta frågeställningar från miljöingenjören och Miljöpartisten Solveig Silverin :
Solveig Silverin:
"Jag
skickade de här frågorna till en person som jag vet är insatt och han
har inte svarat vilket gör mig orolig. Han brukar alltid vara
intresserad att svara. Frågan som alltid legat i mitt huvud är om det är
meningen att skada vår hälsa med detta gift? En fruktansvärd fråga, men
ställer man den inte öppet kommer heller ingen reflektera och
protestera. Eller vad skall man göra. De väljer ju in faktum att sprida detta gift över befolkningen. Plus ökad strålning.
”4G byggs ut och temperaturen har ökat än mer nu. Varför sprider man
chemtrails på nätterna? Varför sprider man inte chemtrails vid ekvatorn
där instrålningen är som störst? Varför sprider man det över land i
folkrika trakter, och riskerar förstöra/förgifta odlingsmark och
grundvatten? Varför sprider man det på norra halvklotet? Varför sprider
man svart chemtrails som absorberar värmen? och hur mycket energi avger
varje sändarna i verkligheten och hur påverkar en pulsmodulering eller
en frekvensmodulering partiklarna i luften? Och vad händer om man
tillför än mer partiklar? Hur är det med att om man ökat volttalet i
sändningarna vad betyder det? Och vad innebär det och stämmer det?”
En grupp aktivister har låtit insamla nederbörd under 4 dagar i slutet av oktober 2012 för att påvisa giftiga utsläpp från chemtrails. Ett gigantiskt och omfattande miljöbrott pågår som kommer att ge svåra följder för Sveriges natur och befolkning. Allt har godkänts av starka krafter i vårt land.
Tyvärr sker sprutningarna regelbundet också över alla NATO-länder, Australien samt USA.
Bloggens verksamhet har överlåtits bloggen from 12 april 2012 och nya eventuella inlägg och profil bestäms av bloggens nya innehavare.
Biet, Humlan och Nyckelpigan saknas här nere i Skåne ! Var är dom ?
2012-06-20
Vi är flera familjer runt om i Skåne som under dom sista veckorna
kunnat konstatera att dessa insekter näst intill verkar vara försvunna !
8 familjer runt om i Skåne har iakttagit
sina blommande trädgårdar under 2 veckors tid och totalt har summan
blivit 6 humlor, 3 bi och 2 nyckelpigor som konstaterats ! !
Övriga folket sover djupt...ingen reagerar eller agerar.....ingen har tid att bry sig...
I våras rapporterade svensk toppstyrd media att ca 100 vilda humledrottningar skulle "hämtas"i Skåne av engelsmän och överflyttas till engelska naturen...
Fast man "glömde" att
tala om att det var flera hundra drottningar man "stal"..och att det var
Amerikanska Monsanto som låg bakom aktionen.
Monsanto som nu etablerat sig även i Sverige ska införa GMO odlat i
Sverige till svenskarna, man odlar nu GMO sockerbetor i Skåne för
fullt och vill inte ha inblandning" av naturliga pollinerare som "stör" eller "smittar"
konstgjort GMO.
Monsanto Sverige har nu säkrat sig en "pollineringsfri" zon....högst troligen genom inblandning av gifter i
Chemtrails-aerosolerna som i stort utrotat insekterna i söder....gifter
som även dödat fågel och påverkat även människan.
Pollinering av blommor, fruktträd med mera lär vara ett minne blott i söder och det kommer även att föra med sig att flera fågelarter kommer att försvinna då fåglar i huvudsak har insekter som föda och man märker att framförallt småfåglar söker febrilt efter mat till sina ungar i boet, men att dessa lär svälta ihjäl på grund av bristen på flera insekter än humlan, biet och nyckelpigan som också verkar ha försvunnit detta året.
Foto ovan taget Nordvästra Skåne 16 November 2011 klockan 08.12
Vi som i internetvärlden berört ämnet chemtrails och roat oss med att studera utsläpp på himlavalvet med funderingar över vem det egentligen är som givit tillstånd till det här i vårt demokratiska Sverige samt vad det gör med våra kroppar, djur, vatten och natur brukas kallas för konspiratörer.
När sanningen når ytan så hamnar ämnet i informationskanalerna och då helt plötsligt är det ingen som talar om konspiration längre. Nej, över en natt så är det som hela världen varit inne och medverkat för alla vårt bästa. Hur många ser denna lite underliga och ovanliga marknadsföringspropaganda för vad den egentligen är?
De som vill fortsätta att sova skall givetvis göra det men offermentaliteten kommer inte att hjälpa dem i framtiden. Se bara hur lång tid det forskats om MS och vad har hänt? Hur lång tid kommer det att ta innan de kan hitta botemedel till de nya sjukdomar och problem som skapas med atmosfärmanipuleringen? Gissar att värdet i plånboken är mer intressant än att forska om myntets baksida.
Läs vad vårt berömda FN har i sin smutsiga mjölpåse och bedöm själva vems bästa de arbetar för.
”Geomanipulering är inte en kollektiv nyttighet, utan kan vara en gigantisk internationell skandal med förödande konsekvenser för de fattiga”, säger Diana Bronson, forskare inom den internationella icke-statliga organisationen ETC Group.
I dokumenten accepterar många forskare den stora osäkerheten kring tekniken.
Den vetenskapliga styrgruppen för mötet, som kommer att bedöma teknik, innehåller dock många kända förespråkare för geomanipulering, vilka har krävt offentliga medel för att genomföra storskaliga experiment, och forskare som har patent på geomanipuleringsteknik eller ekonomiska intressen i tekniken.
Man kanske kan säga att det är tur i oturen att de rika länderna står inför en ekonomisk härdsmälta så kanske de får annat att tänka på än att fördärva ett redan fungerande klimatsystem som faktiskt finns där för jordens överlevnad. Överlever inte jorden så kan vi väl alltid flytta till en annan planet, eller? Till himlen eller vad den nu heter.
Chemtrails har tills ganska nyligen förnekats och kallats konspirationsteorier, numera kallas det geo-engineering. Frågor om vad det innebär besvaras inte. Oro för vad som händer med människor hälsa och vår miljö nonchaleras.
Att hävda att något är en "konspirationsteori" fungerar som en typ av "mind-control" på människor som har en oförmåga att se och tänka själva. Enligt dessa människor existerar inte konspirationer. Man har lärt sig från TV att man måste skratta åt "konspirationsteorier", annars kan man bli förlöjligad. Vill man höra till de "smarta", så hakar man istället på de som förlöjligar och gör sitt bästa för att dra sitt strå till stacken.
Syftet att hävda att något är en "konspirationsteori" fungerar fortfarande på en alltför stor del av populationen. De är lika ignoranta som tidigare.
Verksamheten har avslöjats. Som sagt, det kallas inte längre konspirationsteorier, utan "geo-engineering". Vi är många som sett klarblå dagar förvandlats till grådisiga pga utsläpp från flygplan.
Om du betalar skatt, så är du förmodligen med och betalar. Kanske betalar du också i framtiden till läkemedelsbolag som tjänar stora pengar på ohälsa.
Ovan foto Nordvästra Skåne 30 Mars 2012 Klockan 14.36. HAARP
(vågmönster i molnen-elektromagnetisk energi mikrovågor)
**Länk till namninsamlings/protestlista mot det som nu sker finner du här nedan:
**Ett mkt viktigt budskap från en svensk medborgare som vaknat upp och sett vad som håller på att ske, en person med hög trovärdighet och båda fötterna på jorden och som agerat "chemtrails bevakare" för vakna medborgare.
Skrivet den 3 April 2012.
Läs ! :
"Idag flög jag hem från ett i över tre veckor helt chemtrailfritt Nairobi (inte ens några contrails) och råkade direkt in i smeten efter att ha mellanlandat i Istanbul.
Vid landningen såg jag direkt chemtrails, de var nylagda och hade vid avfärden upplösts till det vanliga vita töcknet som nuförtiden alltid täcker över de lägre liggande riktiga molnen.
En bit upp över Bulgarien låg ett par stora konstiga diskusliknande svartgråa moln som såg underliga ut men som snart skulle få sin förklaring! Det vita töcknet som täckt hela Östra Europa hela vintern repareras nämligen snabbt om revor skulle uppstå.
Det var en reva mellan Teckien och Södra Polen. Då dök det plötsligt upp tre mindre plan som sprutade på av alla krafter med kraftiga utsläpp av svartgråa chemtrails, i färgen lika de två molnen utanför Bulgarien!
Jag trodde först att det var nån sorts aktion riktad mot oss men insåg sen genom att iakttaga utsläppens längd och riktning att de små snabba planen kryssade hit och dit och spred chemtrails!
Kort och gott: målet tycks vara att täcka så stora områden som möjligt med ett jämnt vitt töcken på ungefär 10-11.000 meters höjd, ovanför de vanliga molnen. Uppstår det revor, repareras de strax.
Den 7 April 2012.
Personen som berättar om sina erfarenheter i ovan inlägg fortsätter här nedan sin berättelse med iakttagelser av sitt mående efter att ha varit hemma i Sverige igen under en veckas tid.
Läs !
" Jag har varit ute och rest och nu känner jag mig snuvig, irriterad i ögonen och liksom småfebrig direkt. Det här tycks tyvärr vara alldeles verkligt!
Såklart blånekar dom ansvariga, dessutom drabbas dom ju själva vilket gör det hela ännu mer obegripligt!
Kontrasten mot deras beskäftighet när det gällde de sk "pandemierna" är fullständigt extrem!
Det är alldeles galet detta att ingen tar detta på allvar!!
Själv är jag beredd att backa på varenda punkt med en övertygande motbevisning, men denna fullständiga nonchalans är både skrämmande och visar på en förmåga att svälja vad som helst bara det kommer från överheten som är djupt odemokratisk och därmed bara måste ryckas upp med rötterna.
Demokrati förutsätter faktiskt en dialog mellan parterna, inte att den ena parten sitter som en galen cyklist och bara trampar på neråt.