Visar inlägg med etikett bor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bor. Visa alla inlägg

tisdag 20 november 2012

Varför sprutas inte chemtrails vid ekvatorn ? Sprutning över folkrika länder.

Vi väljer att lägga upp en intressanta frågeställningar från miljöingenjören och Miljöpartisten Solveig Silverin :

Solveig Silverin:


"Jag skickade de här frågorna till en person som jag vet är insatt och han har inte svarat vilket gör mig orolig. Han brukar alltid vara intresserad att svara. Frågan som alltid legat i mitt huvud är om det är meningen att skada vår hälsa med detta gift? En fruktansvärd fråga, men ställer man den inte öppet kommer heller ingen reflektera och protestera. Eller vad skall man göra. De väljer ju in faktum att sprida detta gift över befolkningen. Plus ökad strålning.

”4G byggs ut och temperaturen har ökat än mer nu. Varför sprider man chemtrails på nätterna? Varför sprider man inte chemtrails vid ekvatorn där instrålningen är som störst? Varför sprider man det över land i folkrika trakter, och riskerar förstöra/förgifta odlingsmark och grundvatten? Varför sprider man det på norra halvklotet? Varför sprider man svart chemtrails som absorberar värmen? och hur mycket energi avger varje sändarna i verkligheten och hur påverkar en pulsmodulering eller en frekvensmodulering partiklarna i luften? Och vad händer om man tillför än mer partiklar? Hur är det med att om man ökat volttalet i sändningarna vad betyder det? Och vad innebär det och stämmer det?”

http://sjukavmobilstralning.wordpress.com/

                                      Foton: Skåne 20 november 2012 kl 14.05
                                    





lördag 17 november 2012

Regnvattenprov- Oktober 2012- Höga halter av aluminium och svavel

En grupp aktivister har låtit insamla nederbörd under 4 dagar i slutet av oktober 2012 för att påvisa giftiga utsläpp från chemtrails. Ett gigantiskt och omfattande miljöbrott pågår som kommer att ge svåra följder för Sveriges natur och befolkning. Allt har godkänts av starka krafter i vårt land.

Tyvärr sker sprutningarna regelbundet också över alla NATO-länder, Australien samt USA.





lördag 25 augusti 2012

Nedfall från Chemtrails avspeglas även i våra kroppar

Ytterligare ett prov som är av stor betydelse. En testperson i Skåne har klippt av hår som är den bästa källan för att visa inlagrade ämnen, och skickat in detta till ett speciallaboratorium för en utförlig analys och även tagit med metallen Bor som man länge misstänkt som ingående komponent i chemtrails utöver Barium.


Alarmerande resultat !

Då det sprutas oerhört intensivt över södra Sverige och över svenska delen i det amerikanska vädervapnet HAARP, nämnligen LOIS-anläggningen så är personens håranalys ett bra exempel.



Mannen berättar: "Det började förra året med att folk i omgivningar blev akut sjuka i hög oförklarlig feber, tappade hår och blodprover uppvisade kraftigt sänkta nivåer av vita blodkroppar. Ibland kunde attacker av svår hosta och flytningar från urinvägar hos många uppträda."

Provet visar höga nivåer av Barium och Bor vilka båda kan skäligen starkt misstänkas härledas till sprutningarna. Tillsammans med vårt regnvattenprov som visar höga värden av Aluminium så har vi ett bra facit på ingående gifter och även alfastrålaren Uran, vi har även facit till insektsdöden som nu blivit omfattande då insektsgiftet Arsenik hittades i regnvattnet och i hårprovet höga värde av Bor som också är en insekticid.



Aluminium, Arsenik, Uran, Barium och Bor är alla högst troliga ingredienser i chemtrails då dom är metaller som behövs för att styra vädret via mikrovågsenergier. Just nu lever vi i en förgiftad värld som bara blir värre för varje dag som går. Det är dags att vakna nu för er själva och barnen som växer upp, alla får detta i sig iom att det sprutas över hela Sverige.

Det kanske nu är dags att fler följer mannens exempel och testar sitt hår för dessa ämnen och att man nu börjar avkräva våra styrande politiker på besked på vad som pågår bakom ryggen på folket.

*Not. Mannen anger "Natrium (salt) visar pga att jag gillar smak på maten jag äter, Silver beror på att jag använder Kollodialt silver vid förkylning)