Visar inlägg med etikett mobilstrålning. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett mobilstrålning. Visa alla inlägg

onsdag 21 november 2012

Politikerna och miljöorganisationer är totalt blåsta och grundlurade !

Politikerna och miljöorganisationer är totalt blåsta och grundlurade. Tre viktiga frågor som synts i massmedia är att rädda ekonomin, minska befolkningen och ta fram än mer mineraler, olja och gas Tre flugor i en smäll och mobilindustrin, läkemedelsindustrin, teknikindustrin, oljeindustrin blir rika och vaccinindustrin som hjälper till att mörda befolkningen.

För vem betalade Al Gores fantastiska propaganda i form av boken och otroligt vackra film för att hjärntvätta politiker och regeringar och vanligt folk? Plötsligt har vi bara tio år på oss. Märkligt bråttom med tanke på den långa tid kunskapen funnits. Märkligt om uppvärmningen då vi hade det varmare på vikingatiden.
Man intensifierar chemtrailsspridningen i år och ökar strålningen med 4G och andra sändarsystem. Och varför skulle regeringarna inte lägga sig i vilken sändningsteknik som mobiloperatörerna nyttjar. Ingen har koll på nått och man ljuger om allt.

Och VoF (Vetenskap och Folkbildning) är verktyget med alla sina journalister i de stora massmedierna. Och vad hände nu med temperaturen efter intensiv chemtrailsspridning i år, 4G byggdes ut skitsnabbt på hela norra jordklotet i år, ja vad hände? Jo temperaturen steg ytterligare dramatiskt.
Sunda förnuftet säger, om man ökar partiklarna i luften och brassar på med mikrovågsstrålning då ökar temperaturen. Att folk blir sjuka av dessa storskaliga verksamheter gynnar läkemedelsindustrin och sprider man virus också då gynnar man vaccinindustrin.

Man skiter ju fullständigt i om vaccinet är ofarligt folk skall ju ändå dö i förtid det är meningen. Hela konceptet bygger på att komma åt mineraler, olja gas på arktis, rädda ekonomin och genom total hänsynslöshet för denna storskaliga exponering av gifter och strålning minskar man befolkningen och storindustrin blir rik samt bankerna. Så är ju handlingsplanen.

tisdag 20 november 2012

Varför sprutas inte chemtrails vid ekvatorn ? Sprutning över folkrika länder.

Vi väljer att lägga upp en intressanta frågeställningar från miljöingenjören och Miljöpartisten Solveig Silverin :

Solveig Silverin:


"Jag skickade de här frågorna till en person som jag vet är insatt och han har inte svarat vilket gör mig orolig. Han brukar alltid vara intresserad att svara. Frågan som alltid legat i mitt huvud är om det är meningen att skada vår hälsa med detta gift? En fruktansvärd fråga, men ställer man den inte öppet kommer heller ingen reflektera och protestera. Eller vad skall man göra. De väljer ju in faktum att sprida detta gift över befolkningen. Plus ökad strålning.

”4G byggs ut och temperaturen har ökat än mer nu. Varför sprider man chemtrails på nätterna? Varför sprider man inte chemtrails vid ekvatorn där instrålningen är som störst? Varför sprider man det över land i folkrika trakter, och riskerar förstöra/förgifta odlingsmark och grundvatten? Varför sprider man det på norra halvklotet? Varför sprider man svart chemtrails som absorberar värmen? och hur mycket energi avger varje sändarna i verkligheten och hur påverkar en pulsmodulering eller en frekvensmodulering partiklarna i luften? Och vad händer om man tillför än mer partiklar? Hur är det med att om man ökat volttalet i sändningarna vad betyder det? Och vad innebär det och stämmer det?”

http://sjukavmobilstralning.wordpress.com/

                                      Foton: Skåne 20 november 2012 kl 14.05