Visar inlägg med etikett barium. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett barium. Visa alla inlägg
tisdag 17 februari 2015
Teorier finns i omlopp att chemtrails är aska från koleldade kraftverk. Miljoner ton sprutas i stratosfären.
Etiketter:
aska,
barium,
brunkol,
chemtrails,
flygaska,
järnväg,
kolkraftverk,
miljökatastrof,
svavel,
transport,
tungmetaller,
uran
söndag 25 augusti 2013
Solutbrotten 14-16 november 2011 Chemtrails i mängder-Varför?
Etiketter:
2011,
aluminium,
barium,
chemtrails,
magnetfält,
nibiru,
protonstorm,
solutbrott
onsdag 21 november 2012
Man ljuger för dig, det är inte "kondensstrimmor" utan kemikaliespår du allt oftare ser.
Se denna film, ladda gärna ner den och sprid den.
tisdag 20 november 2012
Varför sprutas inte chemtrails vid ekvatorn ? Sprutning över folkrika länder.
Vi väljer att lägga upp en intressanta frågeställningar från miljöingenjören och Miljöpartisten Solveig Silverin :
Solveig Silverin:
"Jag
skickade de här frågorna till en person som jag vet är insatt och han
har inte svarat vilket gör mig orolig. Han brukar alltid vara
intresserad att svara. Frågan som alltid legat i mitt huvud är om det är
meningen att skada vår hälsa med detta gift? En fruktansvärd fråga, men
ställer man den inte öppet kommer heller ingen reflektera och
protestera. Eller vad skall man göra. De väljer ju in faktum att sprida detta gift över befolkningen. Plus ökad strålning.
”4G byggs ut och temperaturen har ökat än mer nu. Varför sprider man chemtrails på nätterna? Varför sprider man inte chemtrails vid ekvatorn där instrålningen är som störst? Varför sprider man det över land i folkrika trakter, och riskerar förstöra/förgifta odlingsmark och grundvatten? Varför sprider man det på norra halvklotet? Varför sprider man svart chemtrails som absorberar värmen? och hur mycket energi avger varje sändarna i verkligheten och hur påverkar en pulsmodulering eller en frekvensmodulering partiklarna i luften? Och vad händer om man tillför än mer partiklar? Hur är det med att om man ökat volttalet i sändningarna vad betyder det? Och vad innebär det och stämmer det?”
http://sjukavmobilstralning.wordpress.com/
Foton: Skåne 20 november 2012 kl 14.05
”4G byggs ut och temperaturen har ökat än mer nu. Varför sprider man chemtrails på nätterna? Varför sprider man inte chemtrails vid ekvatorn där instrålningen är som störst? Varför sprider man det över land i folkrika trakter, och riskerar förstöra/förgifta odlingsmark och grundvatten? Varför sprider man det på norra halvklotet? Varför sprider man svart chemtrails som absorberar värmen? och hur mycket energi avger varje sändarna i verkligheten och hur påverkar en pulsmodulering eller en frekvensmodulering partiklarna i luften? Och vad händer om man tillför än mer partiklar? Hur är det med att om man ökat volttalet i sändningarna vad betyder det? Och vad innebär det och stämmer det?”
http://sjukavmobilstralning.wordpress.com/
Foton: Skåne 20 november 2012 kl 14.05
Etiketter:
4G,
aluminium,
barium,
bor,
chemtrails,
kalium permanganat,
magnesium,
mobilstrålning,
morgellons,
nanopartiklar,
pulsmodulering,
respiratoriska besvär,
strontium,
strålning,
svavel,
ultrafint
lördag 17 november 2012
Regnvattenprov- Oktober 2012- Höga halter av aluminium och svavel
En grupp aktivister har låtit insamla nederbörd under 4 dagar i slutet av oktober 2012 för att påvisa giftiga utsläpp från chemtrails. Ett gigantiskt och omfattande miljöbrott pågår som kommer att ge svåra följder för Sveriges natur och befolkning. Allt har godkänts av starka krafter i vårt land.
Tyvärr sker sprutningarna regelbundet också över alla NATO-länder, Australien samt USA.
Tyvärr sker sprutningarna regelbundet också över alla NATO-länder, Australien samt USA.
Etiketter:
2012,
aluminium,
barium,
bor,
chemtrails,
cloverleaf,
nanopartiklar,
nederbördstest,
nitrat,
prover,
regn,
regnprov,
salter,
strontium,
svavel,
sverige,
tester
lördag 10 november 2012
HUR PÅVERKAR BARIUM OSS ? CHEMTRAILS - NEDFALL - NANOPARTIKLAR
Barium är en tät jordalkalimetall som finns naturligt i malmfyndigheter och utgör upp till 0,05% av Jordskorpan. Barium och dess föreningar kan återfinnas i naturen eller produceras industriellt för olika användningar. Den största naturliga källan av barium är barytmalm, som består till stor del av bariumsulfat och finns i kalksten, dolomit, skiffer och andra sedimentära formationer.
De viktigaste orenheterna i rå barytmalm är järn (III) oxid, aluminiumoxid, kiseldioxid, och strontiumsulfat. Rå baryt omvandlas till krossad baryt som inte bara tjänar för industriellt bruk utan också tjänar, i sin tur, som källa för produktion av andra bariumföreningar.
År 2005 var den största producenten av baryt USA, med malmbrytning i gruvor i Nevada. Betydligt mindre mängder framställdes från en enda gruva i Georgia. USA: s totala produktion för 2004 var 532.000 ton, en siffra som representerade 7,3% av världsproduktionen. Denna produktionssiffra är 14% högre än för 2003.
Barium är en naturligt förekommande komponent av mineraler som finns i små mängder men i stor spridning i jordskorpan, särskilt i vulkaniska bergarter, sandsten, skiffer och kol. Barium finns naturligt i miljön genom vittring av bergarter och mineraler.
Barium och dess föreningar har flera viktiga medicinska användningsområden också. Bariumklorid har tidigare använts vid behandling av fullständigt hjärtblock, eftersom perioder av uttalad bradykardi (långsam eller oregelbunden hjärtrytm) och asystoli (hjärtstillestånd) hindrades genom dess användning. Denna användning övergavs dock, främst på grund av bariumkloridens toxicitet. (giftighet)
Den kännetecknas av extrem olöslighet, kemiskt ren bariumsulfat är icke-toxisk för människor. Den ofta används som ett radiopaktstöd vid röntgendiagnostik i kolorektal och några övre gastrointestinala undersökningar, eftersom det normalt inte absorberas av kroppen efter oralt intag.
I LUFTEN
Elemental barium genomgår en oxidation i luft och oxideras lätt i fuktig luft. Uppehållstiden för barium i atmosfären kan vara flera dagar till veckor, beroende på storleken hos partiklarna, den kemiska naturen hos partikelformen, och miljöfaktorer såsom regn. Den joniska bariumjonen, och dess typiska oxidations- tillstånd gör en isomorf substitution möjligt endast tillsammans med strontium, och i allmänhet inte med de andra medlemmarna i de alkaliska jordartsmetallerna. Barium kan också bilda salter med acetat, nitrat, klorid, och hydroxidjoner.
HUR EXPONERAS VI FÖR BARIUM?
Bakgrundsnivåer av barium i miljön är mycket låg. Luften som de flesta människor andas innehåller cirka 0,0015 delar av barium per miljard delar luft (ppb). Luften runt fabriker som släpper bariumföreningar i luften har cirka 0,33 ppb eller mindre av barium i utsläppsluften.. De flesta ytvatten och offentliga vattentäkter innehåller i genomsnitt 0,030 delar av barium per miljondelar vatten (Ppm) eller mindre. Efter inblandning av barium i flygbränsle och genom den medvetet utförda sprutning av sk "chemtrails" som sker i atmosfären av militära tankerflyg, så har höga nivåer av barium börjat påvisas i analyser av nederbörd i USA, Australien och Europa, och då även Sverige inkluderat där vår grupp tagit upprepade prover.
(nedan regnvatten analys Sverige september 2012)
(nedan håranalys Sverige 2012)
Personer som riskerar att exponeras höga nivåer av barium är de som arbetar i industrier som gör eller använder bariumföreningar. De flesta av dessa utsatta personer andas luft som innehåller bariumsulfat eller bariumkarbonat. Ibland utsätts de för mer skadliga bariumföreningar (t.ex bariumklorid eller barium- hydroxid) genom inandning av damm från dessa föreningar eller genom att få dem på huden.
Bariumkarbonat kan vara skadlig om man av misstag ätit detta, eftersom det kommer att lösas upp i magsyran till skillnad från bariumsulfat, som inte kommer att upplösas i magen. Många miljöfarliga avfall innehåller bariumföreningar som utsätter dom som arbetar med avfallet för ökad exponeringsrisk genom inandning av dammet eller att få det på huden, samt att det kan kontraminera både yt och grundvatten i dessa områden.
HUR KOMMER BARIUM IN I KROPPEN OCH HUR LÄMNAR DET KROPPEN?
Barium kommer in i kroppen när du andas luften, äter mat eller dricker vatten som innehåller barium. Den kan också tränga in i din kropp i liten grad när du har direkt hudkontakt med bariumföreningar. Mängden barium som kommer in i blodomloppet när du andas, äter eller dricker det beror på bariumföreningen. Vissa bariumföreningar som är lösliga, såsom bariumklorid, vilken kan lättare komma in i blodomloppet än olösliga bariumföreningar såsom bariumsulfat.
Vissa bariumföreningar (t.ex.bariumklorid) kan komma tränga i kroppen genom huden, men det är mycket sällsynt och sker oftast i industriella olyckor i fabriker där de tillverka eller använda bariumföreningar. Barium från miljöfarligt avfall kan komma in i kroppen om du inandats kontraminerat damm, eller ätit av kontraminerade växter, eller dricker vatten kontraminerat med barium från detta område.
Barium som kommer in i kroppen genom inandning, via mat eller dryck lämnar kroppen främst i avföringen och urin. Det mesta av bariumet som kommer in i kroppen försvinner inom 1-2 veckor från det att exponeringen upphört, dock stannar mindre mändger av barium kvar i kroppen och lagras in i framförallt skelett och tänderna.
HUR KAN BARIUM PÅVERKA HÄLSAN?
De hälsoeffekter som ges från exponering av olika bariumföreningar beror på hur väl den specifika bariumföreningen upplöses i vatten eller i magen.
Barium och bariumföreningar som inte lätt löser sig i vatten, orsakar skadliga hälsoeffekter. Läkare ger ibland bariumsulfat oralt eller genom att via införsel direkt i rektum hos patienter i syfte att göra en röntgenanalys av magen eller tarmarna. Användningen av denna speciella bariumförening vid denna typ av medicinska undersökningar är inte skadligt för människor.
Bariumföreningar såsom bariumacetat, bariumklorid, bariumhydroxid, bariumnitrat, och bariumsulfid som löser sig i vatten orsaka skadliga hälsoeffekter. Bariumkarbonat löses inte i vatten, men löser sig i magen, och det kan då orsaka skadliga hälsoeffekter.
Att äta eller dricka mycket stora mängder bariumföreningar som löser sig i vatten eller i magen, kan orsaka förändringar i hjärtrytmen eller förlamning hos människor. Vissa människor som inte omedelbart sökt läkarvård strax efter att fått i sig stora mängder barium via föda eller dryck har dött.
Personer om via mat eller dryck råkar få i sig mindre mängder under kortare perioder har drabbats av kräkningar,magkramper, diarré, andningssvårigheter, förhöjning eller sänkning av blodtrycket, domningar i ansiktet, och muskelsvaghet. Råttor som åt eller drack barium under korta perioder hade svullnad och irritation i tarmarna, förändringar i organvikter (förminskade organ), minskad kroppsvikt och ökat antal dödsfall. Råttor och möss som drack avsiktligt bariumkontraminerat vatten under långa perioder uppvisade skador på njurarna, minskad kroppsvikt, och reducerade överlevnadsmöjligheter.
Vissa studier av människor och försöksdjur som exponerats för barium i luften har rapporterat om skador på lungorna. Man kan mäta bariumnivåer i kropps- vävnader och vätskor, såsom ben, blod, urin, och avföring, och även genom håranalys som är ett tillförlitligt test att kontrollera inlagrade gifter i kroppen och då givetvis även barium.
SAMMANFATTNING AV HÄLSOEFFEKTER
En viktig faktor som påverkar utvecklingen av negativa hälsoeffekter hos människor är lösligheten av bariumförening som individen utsätts för. Lösliga bariumföreningar skulle generellt vara förväntas vara större hälsoproblem än olösliga bariumföreningar på grund av deras större potential för absorption.
De olika bariumföreningar har olika löslighet i vatten och i kroppens vätskor och tjänar därför som variabla källor för Ba2 +jonen. Ba2 +jonen och de lösliga föreningarna av barium (särskilt klorid, nitrat, hydroxid) är giftiga för människor. Även bariumkarbonat är relativt olösligt i vatten, och är därför toxiskt för människor eftersom det är lösligt i magtarmkanalen.
Den olösliga, icke-toxisk karaktär av bariumsulfat har gjort det praktiskt att använda detta bariumförening i medicinska tillämpningar som ett kontrastmedel för röntgenundersökning av han mag-tarmkanalen. Barium ger ett ogenomskinligt kontrasterande medel vid förtäring det kan också ges som ett lavemang före en röntgenundersökning. Vid dessa rutinmässiga medicinska tillämpningar är bariumsulfat i allmänhet säkert.
Emellertid kan bariumsulfat eller andra olösliga bariumföreningar vara potentiellt giftiga när det är införes i mag-tarmkanalen under betingelser där det finns koloncancer eller perforeringar i mag-tarmkanalen och barium kan då komma in i blodomloppet.
Det finns ett antal rapporter om allvarliga hälsoeffekter hos individer som avsiktligt eller oavsiktligt exponerats för bariumkarbonat eller klorid. Den domi- nerande effekten är hypokalemi (onormalt låga halter av kaliumjoner i blodet), vilket kan resultera i ventrikulär takykardi, hypertoni (rubbning i hjärtrytm - högt blodtryck) och / eller hypotoni (lågt blodtryck), muskelsvaghet och förlamning.
Barium är en kraftfull kalium-antagonist som blockerar den passiva utflödet av intracellulär kalium, vilket resulterar i en förskjutning av kalium från extra- cellulära till intracellulära utrymmen. Nettoresultatet av denna förskjutning är en betydande minskning av kaliumkoncentrationen i blodplasman.
Även om rapporterna inte lämnade information om doser, är det troligt att de doser var höga.
Förutom de effekter som är förknippade med hypokalemi, gastrointestinala effekter såsom kräkningar, magkramper och vattnig diarré är vanligtvis inrapporterade kort efter intag. Barium har även en dränerande effekt på livsviktiga B-vitaminer i kroppen och en negativ påverkan på vårt immunförsvar då barium inaktiverar de viktiga T-cellerna och gör oss då mer mottagliga för sjukdomar och infektioner.
Liknande effekter har rapporterats i fall där individer utsatts för mycket höga koncentrationer av luftburna bariumföreningar; effekterna innefattar elektro-kardiogram (EKG) avvikelser, muskelsvaghet och förlamning, hypokalemi och magkramper, illamående och kräkningar, respiratoriska besvär och huvudvärk.
En studie fann signifikanta ökningar av blodtrycket hos råttor som exponerades för 0,80 mg barium /kg/och dag.Nefropati (njurskador) har observerats hos råttor och möss efter långvarig oral exponering av barium. Honmöss som utsatts för avsiktlig bariumexponering via luft under en längre tid har påvisat en nedsatt fertilitet och en ökning av antalet dödfödda ungar.
Se även tidigare inlägg: http://chemtrails-sverige.blogspot.se/2012/11/okad-fosterdod-chemtrails-exponering.html
torsdag 8 november 2012
Ökad fosterdöd - Chemtrails - Exponering - Giftiga substanser
Ett viktigt inlägg !
P. Rydstedt:
Ni har läst en hel del att djuren påverkats av någonting vilket
resulterat i död bland djur.. Hur många av er har kännedom om den
kraftigt ökade fosterdöden ? Pratade med en läkare som var enormt
bekymrad över den explosivt ökade fosterdöden.. Ingen tycks veta vad
orsaken är heller, man skyller på att alla ramar i ritningen inte varit
med.. hmm, vad kan då orsaka detta, med tanke på mängden.. Vi pratar ju
inte om att det råkar ske fosterdöd.. Vad har ni för tankar kring detta ?
Hur kan man påverka en sådan här sak ?
Svar:
Graden av infertilitet och tidiga missfall har ökat markant de sista 10
åren och en stor del kan tillskrivas kosten och
Glutenintolerans/Celiaki som breder ut sig explosionsartat, sen har vi
ju givetvis nedfallet i ultrafin form (nanopartiklar) från chemtrails som sprutas i atmosfären, där nedfallet inandas av mamman och går givetvis via blodet över till fostret.
Det verkar vara en stor planering
bakom "chemtrailsmixen" för den slår år alla hål, vi ska även ha i
åtanke diskussionen på FN mötet i Rio på 90-talet (Agenda 21) där man ventilerade
frågan om befolkningsökningen och ev åtgärder.
En annan faktor är de HAARP-anläggningar (LOFAR, LOIS, EISCAT,mm) som använder höga doser av skadlig elektromagnetisk energi för att manipulera atmosfären och i den "magnetiska molnmassan" som bildats av chemtrails-aerosolerna för att styra vädret vilket givetvis kategoriskt förnekas av makthavarna.
Sedan är kampanjen mot "livmodershalscancer" på tapeten som har lockat många flickor
att vaccinera sig och just detta vaccin innehåller direkt äggdödande
substanser.
Givetvis uppmärksammar folket att allt fler sjukdomar breder ut sig under de sista 2-3 åren, och att allt fler är sjukare allt oftare nu och längre i bland annat respiratoriska besvär, lunginflammation, bihålebesvär, hudbesvär, huvudvärk, B-vitaminbrister (som även gör djuren sjuka) med mera.
Den alt mer utbredda exponeringen för GMO-modifierade grödor och manipulerat spannmål är givetvis också en viktig faktor att räkna in.
I allt detta kan vi även se en markant försämring av kvalitén på männens spermier och även tendenser till en minskad sexuell drift.
Den elit av sjuka hjärnor som så gärna vill ha en decimering av planetens invånare vet nog vilka knappar de ska "trycka" på för att uppfylla sina önskemål, det börjar bli ganska uppenbart eller hur ?
(klicka på nedan bilder för att förstora)
Graden av infertilitet och tidiga missfall har ökat markant de sista 10 åren och en stor del kan tillskrivas kosten och Glutenintolerans/Celiaki som breder ut sig explosionsartat, sen har vi ju givetvis nedfallet i ultrafin form (nanopartiklar) från chemtrails som sprutas i atmosfären, där nedfallet inandas av mamman och går givetvis via blodet över till fostret.
Det verkar vara en stor planering bakom "chemtrailsmixen" för den slår år alla hål, vi ska även ha i åtanke diskussionen på FN mötet i Rio på 90-talet (Agenda 21) där man ventilerade frågan om befolkningsökningen och ev åtgärder.
En annan faktor är de HAARP-anläggningar (LOFAR, LOIS, EISCAT,mm) som använder höga doser av skadlig elektromagnetisk energi för att manipulera atmosfären och i den "magnetiska molnmassan" som bildats av chemtrails-aerosolerna för att styra vädret vilket givetvis kategoriskt förnekas av makthavarna.
Sedan är kampanjen mot "livmodershalscancer" på tapeten som har lockat många flickor att vaccinera sig och just detta vaccin innehåller direkt äggdödande substanser.
Givetvis uppmärksammar folket att allt fler sjukdomar breder ut sig under de sista 2-3 åren, och att allt fler är sjukare allt oftare nu och längre i bland annat respiratoriska besvär, lunginflammation, bihålebesvär, hudbesvär, huvudvärk, B-vitaminbrister (som även gör djuren sjuka) med mera.
Den alt mer utbredda exponeringen för GMO-modifierade grödor och manipulerat spannmål är givetvis också en viktig faktor att räkna in.
I allt detta kan vi även se en markant försämring av kvalitén på männens spermier och även tendenser till en minskad sexuell drift.
Den elit av sjuka hjärnor som så gärna vill ha en decimering av planetens invånare vet nog vilka knappar de ska "trycka" på för att uppfylla sina önskemål, det börjar bli ganska uppenbart eller hur ?
(klicka på nedan bilder för att förstora)
Etiketter:
aerosoler,
aluminium,
b-vitaminbrist,
barium,
chemtrails,
djurdöd,
eiscat,
fosterdöd,
gardasil,
haarp,
lofar,
lois,
lunginflammation,
missfall,
nedfall,
respiratoriska besvär
tisdag 11 september 2012
11 september 2012. 2 solar syns i horisonten vid soluppgången
Nordvästra Skåne den 11 september 2012 klockan 07.16 fastnade 2 solar vid en serie bilder tagna mot solen.
Direktlänk till Youtube för större bild: http://youtu.be/HV4BBPmBwAM
Amerikanska forskare har påpekat att just det nu höga flödet av neutriner påverkar hjärnans aktivitet hos mänskligheten och att man befarar "våldsamheter" och "uppror" likt det som setts i mellanöstern att sprida sig till fler platser på jorden.
(klicka på bilderna för att förstora dom)
Direktlänk till Youtube för större bild: http://youtu.be/HV4BBPmBwAM
Chemtrailsplanen startade tidigt sitt värv med att försöka "slå igen" himlen framför solen dels för att dölja den lilla solens existens för allmänhetens, samt att begränsa strålningen av bla neutriner från solutbrotten nu när solaktiviteten har ökat markant under 2012.
Amerikanska forskare har påpekat att just det nu höga flödet av neutriner påverkar hjärnans aktivitet hos mänskligheten och att man befarar "våldsamheter" och "uppror" likt det som setts i mellanöstern att sprida sig till fler platser på jorden.
(klicka på bilderna för att förstora dom)
Etiketter:
aerosol,
barium,
brun,
chemtrails,
dvärg,
nibiru,
planet x,
skåne,
soluppgång,
sverige
lördag 25 augusti 2012
Nedfall från Chemtrails avspeglas även i våra kroppar
Ytterligare ett prov som är av stor betydelse. En testperson i Skåne har klippt av hår som är
den bästa källan för att visa inlagrade ämnen, och skickat in detta till ett speciallaboratorium för
en utförlig analys och även tagit med metallen Bor som man länge misstänkt som
ingående komponent i chemtrails utöver Barium.
Alarmerande resultat !
Då det sprutas oerhört intensivt över södra Sverige och över svenska delen i det amerikanska vädervapnet HAARP, nämnligen LOIS-anläggningen så är personens håranalys ett bra exempel.
Mannen berättar: "Det började förra året med att folk i omgivningar blev akut sjuka i hög oförklarlig feber, tappade hår och blodprover uppvisade kraftigt sänkta nivåer av vita blodkroppar. Ibland kunde attacker av svår hosta och flytningar från urinvägar hos många uppträda."
Provet visar höga nivåer av Barium och Bor vilka båda kan skäligen starkt misstänkas härledas till sprutningarna. Tillsammans med vårt regnvattenprov som visar höga värden av Aluminium så har vi ett bra facit på ingående gifter och även alfastrålaren Uran, vi har även facit till insektsdöden som nu blivit omfattande då insektsgiftet Arsenik hittades i regnvattnet och i hårprovet höga värde av Bor som också är en insekticid.
Aluminium, Arsenik, Uran, Barium och Bor är alla högst troliga ingredienser i chemtrails då dom är metaller som behövs för att styra vädret via mikrovågsenergier. Just nu lever vi i en förgiftad värld som bara blir värre för varje dag som går. Det är dags att vakna nu för er själva och barnen som växer upp, alla får detta i sig iom att det sprutas över hela Sverige.
Det kanske nu är dags att fler följer mannens exempel och testar sitt hår för dessa ämnen och att man nu börjar avkräva våra styrande politiker på besked på vad som pågår bakom ryggen på folket.
*Not. Mannen anger "Natrium (salt) visar pga att jag gillar smak på maten jag äter, Silver beror på att jag använder Kollodialt silver vid förkylning)
Alarmerande resultat !
Då det sprutas oerhört intensivt över södra Sverige och över svenska delen i det amerikanska vädervapnet HAARP, nämnligen LOIS-anläggningen så är personens håranalys ett bra exempel.
Mannen berättar: "Det började förra året med att folk i omgivningar blev akut sjuka i hög oförklarlig feber, tappade hår och blodprover uppvisade kraftigt sänkta nivåer av vita blodkroppar. Ibland kunde attacker av svår hosta och flytningar från urinvägar hos många uppträda."
Provet visar höga nivåer av Barium och Bor vilka båda kan skäligen starkt misstänkas härledas till sprutningarna. Tillsammans med vårt regnvattenprov som visar höga värden av Aluminium så har vi ett bra facit på ingående gifter och även alfastrålaren Uran, vi har även facit till insektsdöden som nu blivit omfattande då insektsgiftet Arsenik hittades i regnvattnet och i hårprovet höga värde av Bor som också är en insekticid.
Aluminium, Arsenik, Uran, Barium och Bor är alla högst troliga ingredienser i chemtrails då dom är metaller som behövs för att styra vädret via mikrovågsenergier. Just nu lever vi i en förgiftad värld som bara blir värre för varje dag som går. Det är dags att vakna nu för er själva och barnen som växer upp, alla får detta i sig iom att det sprutas över hela Sverige.
Det kanske nu är dags att fler följer mannens exempel och testar sitt hår för dessa ämnen och att man nu börjar avkräva våra styrande politiker på besked på vad som pågår bakom ryggen på folket.
*Not. Mannen anger "Natrium (salt) visar pga att jag gillar smak på maten jag äter, Silver beror på att jag använder Kollodialt silver vid förkylning)
torsdag 2 augusti 2012
Sprutning av aerosoler för vädermanipulering - forskare presenterar nya lögner till folket
Som sagt "forskare lägger nu fram saken på sitt "sätt" ;)
Från Harvard University kommer nu uppgifter från forskare, att de har studerat atmosfäriska partiklar som ligger bakom så kallad moln-sådd (cloud-seeding), samt att de funnit att dessa partiklar är hälsofarliga och finns överallt i atmosfären.
De meddelar att partiklarna är endast en trettiodel i bredd jämfört med ett mänskligt hårstrå och är en av bakomliggande orsakerna till både föroreningar och klimatförändringar (ultrafina partiklar).
Denna typ av partiklar bildar en yta som skapar kemiska reaktioner och kan både reflektera och absorbera strålning. På så sätt kan kondens bildas som i sin tur leder till moln vilket ganska tydligt kan obserberas vid sprutning av chemtrails-aerosoler.
Mätningar som gjorts visar på att halten av dessa hälsovådliga partiklar är högre i städer och beror på just förmågan att stänga inne luftföroreningar som kommer från bland annat trafik och industrier som exempel.
Forskarna i projektet kommer att publicera uppgifterna i sin helhet under nästa vecka i Proceeding of the National Academy of Scienes, och hoppas på att det kommer öppna upp nya möjligheter att ta itu med luftföroreningar som är kopplad till hjärt- och lungsjukdom.
Men redan nu är många säkra på att dessa uppgifter kommer väcka uppmärksamhet hos andra forskare, myndigheter och miljögrupper. Även att det kommer leda till ett nytänkande inom meteorologi där dessa partiklar ingår som en komponent när man gör väderprognoser i framtiden.
Hur ska elit och makt tackla problemet att dom är avslöjade och att befolkningen ser vad som sker på himlen ? Ja troligen "koka ihop" något enligt artikeln ovan.
Läs mer på : http://www.happysmile.se/
Från Harvard University kommer nu uppgifter från forskare, att de har studerat atmosfäriska partiklar som ligger bakom så kallad moln-sådd (cloud-seeding), samt att de funnit att dessa partiklar är hälsofarliga och finns överallt i atmosfären.
De meddelar att partiklarna är endast en trettiodel i bredd jämfört med ett mänskligt hårstrå och är en av bakomliggande orsakerna till både föroreningar och klimatförändringar (ultrafina partiklar).
Denna typ av partiklar bildar en yta som skapar kemiska reaktioner och kan både reflektera och absorbera strålning. På så sätt kan kondens bildas som i sin tur leder till moln vilket ganska tydligt kan obserberas vid sprutning av chemtrails-aerosoler.
Mätningar som gjorts visar på att halten av dessa hälsovådliga partiklar är högre i städer och beror på just förmågan att stänga inne luftföroreningar som kommer från bland annat trafik och industrier som exempel.
Forskarna i projektet kommer att publicera uppgifterna i sin helhet under nästa vecka i Proceeding of the National Academy of Scienes, och hoppas på att det kommer öppna upp nya möjligheter att ta itu med luftföroreningar som är kopplad till hjärt- och lungsjukdom.
Men redan nu är många säkra på att dessa uppgifter kommer väcka uppmärksamhet hos andra forskare, myndigheter och miljögrupper. Även att det kommer leda till ett nytänkande inom meteorologi där dessa partiklar ingår som en komponent när man gör väderprognoser i framtiden.
Hur ska elit och makt tackla problemet att dom är avslöjade och att befolkningen ser vad som sker på himlen ? Ja troligen "koka ihop" något enligt artikeln ovan.
Läs mer på : http://www.happysmile.se/
onsdag 25 juli 2012
Namninsamling - Protestlista - Chemtrails - Vädermanipuleringen
En ny namninsamlingslista för att stoppa miljöförstöringen och leken med vår atmosfär har sett dagens ljus, skriv under och sprid vidare !
*Please use this tool to translate from swedish to english: http://translate.google.com/#en/sv/
http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2
Till: Regeringen, Försvarsmakten, SMHI, Svensk Media.
Stoppa besprutningen med giftiga sk Chemtrails ovan våra huvuden NU ! Dumpningarna sker i enorma mängder via Chemtrails.
Det sker både via utländsk makts tankerflyg som upprepat kränker svenskt luftrum och via passagerarflyg som använder "spetsat" bränsle för ändamålet.
Stoppa dom anläggningar i Sverige som använder mikrovågs-energier för att manipulera väder och atmosfär (HAARP)
Ge oss vår blå himmel åter- Stoppa den vädermanipulering -Geo-engineering som pågår.
Stoppa dom farliga experimenten i atmosfären med att manipulera vårt väder, atmosfären tillhör oss alla det är inget fysiklaboratorium åt USA-Nato.
Sprid budskapet som har högsta prioritet före ALLA ANDRA samhällsproblem !
Detta är ALLVAR ! Vi kan inte vänta ! Detta kanske ALDRIG går att reparera ! Vår naturliga väderrytm sätt nu ur spel.
Vi blir förgiftade, föda och vatten blir kontraminerat i detta globala experiment, det drabbar ALLA levande varelser på planeten !
Vi måste stoppa Galningarna som utför denna förgiftning i "Geoengineeringen och växthuseffektens namn" !
Informera alla dina vänner, Press/Radio/Tv/Myndigheter/Regering/Försvaret ! Låt dom veta att VI nu vet och förstått allvaret !
Se upp för oriktig information som finns på tex Wikipedia om chemtrails, det är ren desinformation som fullt medvetet förts ut av makten som skyddar sina intressen i detta samarbete med USA och Nato.
Vem som helst kan bli medlem på Wikipedia och skriva.
Skriv på nu och ta din bit för att detta stoppas !
http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2
*Please use this tool to translate from swedish to english: http://translate.google.com/#en/sv/
http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2
Till: Regeringen, Försvarsmakten, SMHI, Svensk Media.
Stoppa besprutningen med giftiga sk Chemtrails ovan våra huvuden NU ! Dumpningarna sker i enorma mängder via Chemtrails.
Det sker både via utländsk makts tankerflyg som upprepat kränker svenskt luftrum och via passagerarflyg som använder "spetsat" bränsle för ändamålet.
Stoppa dom anläggningar i Sverige som använder mikrovågs-energier för att manipulera väder och atmosfär (HAARP)
Ge oss vår blå himmel åter- Stoppa den vädermanipulering -Geo-engineering som pågår.
Stoppa dom farliga experimenten i atmosfären med att manipulera vårt väder, atmosfären tillhör oss alla det är inget fysiklaboratorium åt USA-Nato.
Sprid budskapet som har högsta prioritet före ALLA ANDRA samhällsproblem !
Detta är ALLVAR ! Vi kan inte vänta ! Detta kanske ALDRIG går att reparera ! Vår naturliga väderrytm sätt nu ur spel.
Vi blir förgiftade, föda och vatten blir kontraminerat i detta globala experiment, det drabbar ALLA levande varelser på planeten !
Vi måste stoppa Galningarna som utför denna förgiftning i "Geoengineeringen och växthuseffektens namn" !
Informera alla dina vänner, Press/Radio/Tv/Myndigheter/Regering/Försvaret ! Låt dom veta att VI nu vet och förstått allvaret !
Se upp för oriktig information som finns på tex Wikipedia om chemtrails, det är ren desinformation som fullt medvetet förts ut av makten som skyddar sina intressen i detta samarbete med USA och Nato.
Vem som helst kan bli medlem på Wikipedia och skriva.
Skriv på nu och ta din bit för att detta stoppas !
http://www.avaaz.org/en/petition/Stoppa_vadermanipuleringen_Stoppa_spridandet_av_Chemtrailsaerosoler/?fryOpdb&pv=2
Etiketter:
aerosoler,
aluminium,
barium,
chemtrails,
haarp,
lofar,
lois,
mikrovågsenergi,
miljöbrott,
mot,
namninsamling,
namnlista,
protestlista,
svavel
lördag 21 juli 2012
Den svenska sommaren. 1993 och 1996 första vädermanipuleringarna i Europa
1993 provsprutade US-Navy i samarbete med NASA och engelska Royal Airforce för första gången jetströmmarna ute på Atlanten under Maj-Juni för att manipulera vädret i "forskningssyfte" , vilket medförde ett år av svår torka i Sverige...ingen nederbörd på 7-8 veckor, brunnar sinade, tom träd vissnade....
*Please use this tool to translate from swedish to english: http://translate.google.com/#en/sv/
1996 i skiftet December-Januari sprutade man åter i sina försök utanför amerikanska gränser med att manipulera vädret i större skala, vi gick från tex -20 grader till + 10 grader och regn på 2 dagar i södra Sverige av detta ingrepp....
Sedan 2011 har projektet dragits igång för full maskin efter några inledande år med läggningar av chemtrails (giftiga) i paralleller med det naturliga magnetfältet och byggandet av det millimeter tjocka "plasmaskikt" som fodras i atmosfären för manipuleringen.
Man är även klar med installationen av nödvändiga mikrovågs-anläggningar (för väderstyrning ) på norra halvklotet (HAARP-LOFAR-LOIS-EISCAT) och nu är pågående aerosolsprutningar med svavelhaltigt innehåll gigantiska...om du nu mot all förundran skulle undra var sommaren tagit vägen....har du svaret här.....
Utrikesminister Carl Bildt har full vetskap och är delaktig har alla kontakter i projektet och full vetskap om Natos del i detta, likaså Jan Björklund är involverad och sitter inne med svaren, Maud Olofsson är fullt medveten och "köpt" in i detta, Miljöminister Lena Ek är fullt informerad, varför ställer ingen dessa ministrar mot väggen ?
Valet är nu ditt....du kan agera och berätta för din nästa....eller sova vidare i tron att allt är ok...tro på lögnerna från dina makthavare och media....tro att deras tystnad pekar på att allt är helt "normalt", och att det bara är "konspirationsteorier" att vädret manipuleras och att strecken på himlen du ser är "kondensstrimmor"...agera eller ta konsekvenserna av det som pågår...
Etiketter:
1993,
1996,
aerosoler,
aluminium,
barium,
carl bildt,
chemtrails,
göran persson,
haarp,
hillary clinton,
jan björklund,
lena ek,
lofar,
lois,
mikrovågor,
miljöförstöring,
ministrar,
sf6,
svavel,
vädermanipulering
tisdag 20 mars 2012
Sverige - Chemtrails - HAARP
Bloggens verksamhet har överlåtits bloggen from 12 april 2012 och nya eventuella inlägg och profil bestäms av bloggens nya innehavare.
Vi är flera familjer runt om i Skåne som under dom sista veckorna kunnat konstatera att dessa insekter näst intill verkar vara försvunna !
8 familjer runt om i Skåne har iakttagit sina blommande trädgårdar under 2 veckors tid och totalt har summan blivit 6 humlor, 3 bi och 2 nyckelpigor som konstaterats ! !
Övriga folket sover djupt...ingen reagerar eller agerar.....ingen har tid att bry sig...
I våras rapporterade svensk toppstyrd media att ca 100 vilda humledrottningar skulle "hämtas"i Skåne av engelsmän och överflyttas till engelska naturen...
Fast man "glömde" att tala om att det var flera hundra drottningar man "stal"..och att det var Amerikanska Monsanto som låg bakom aktionen.
Monsanto som nu etablerat sig även i Sverige ska införa GMO odlat i Sverige till svenskarna, man odlar nu GMO sockerbetor i Skåne för fullt och vill inte ha inblandning" av naturliga pollinerare som "stör" eller "smittar" konstgjort GMO.
Monsanto Sverige har nu säkrat sig en "pollineringsfri" zon....högst troligen genom inblandning av gifter i Chemtrails-aerosolerna som i stort utrotat insekterna i söder....gifter som även dödat fågel och påverkat även människan.
Pollinering av blommor, fruktträd med mera lär vara ett minne blott i söder och det kommer även att föra med sig att flera fågelarter kommer att försvinna då fåglar i huvudsak har insekter som föda och man märker att framförallt småfåglar söker febrilt efter mat till sina ungar i boet, men att dessa lär svälta ihjäl på grund av bristen på flera insekter än humlan, biet och nyckelpigan som också verkar ha försvunnit detta året.
Vi som i internetvärlden berört ämnet chemtrails och roat oss med att studera utsläpp på himlavalvet med funderingar över vem det egentligen är som givit tillstånd till det här i vårt demokratiska Sverige samt vad det gör med våra kroppar, djur, vatten och natur brukas kallas för konspiratörer.
När sanningen når ytan så hamnar ämnet i informationskanalerna och då helt plötsligt är det ingen som talar om konspiration längre. Nej, över en natt så är det som hela världen varit inne och medverkat för alla vårt bästa. Hur många ser denna lite underliga och ovanliga marknadsföringspropaganda för vad den egentligen är?
De som vill fortsätta att sova skall givetvis göra det men offermentaliteten kommer inte att hjälpa dem i framtiden. Se bara hur lång tid det forskats om MS och vad har hänt? Hur lång tid kommer det att ta innan de kan hitta botemedel till de nya sjukdomar och problem som skapas med atmosfärmanipuleringen? Gissar att värdet i plånboken är mer intressant än att forska om myntets baksida.
Läs vad vårt berömda FN har i sin smutsiga mjölpåse och bedöm själva vems bästa de arbetar för.
http://newsvoice.se/2011/06/17/lacka-ipcc-vill-utreda-klimatlosningar-genom-geomanipulation-tex-chemtrails/
”Geomanipulering är inte en kollektiv nyttighet, utan kan vara en gigantisk internationell skandal med förödande konsekvenser för de fattiga”, säger Diana Bronson, forskare inom den internationella icke-statliga organisationen ETC Group.
I dokumenten accepterar många forskare den stora osäkerheten kring tekniken.
Den vetenskapliga styrgruppen för mötet, som kommer att bedöma teknik, innehåller dock många kända förespråkare för geomanipulering, vilka har krävt offentliga medel för att genomföra storskaliga experiment, och forskare som har patent på geomanipuleringsteknik eller ekonomiska intressen i tekniken.
Man kanske kan säga att det är tur i oturen att de rika länderna står inför en ekonomisk härdsmälta så kanske de får annat att tänka på än att fördärva ett redan fungerande klimatsystem som faktiskt finns där för jordens överlevnad. Överlever inte jorden så kan vi väl alltid flytta till en annan planet, eller? Till himlen eller vad den nu heter.
Chemtrails har tills ganska nyligen förnekats och kallats konspirationsteorier, numera kallas det geo-engineering. Frågor om vad det innebär besvaras inte. Oro för vad som händer med människor hälsa och vår miljö nonchaleras.
Att hävda att något är en "konspirationsteori" fungerar som en typ av "mind-control" på människor som har en oförmåga att se och tänka själva. Enligt dessa människor existerar inte konspirationer. Man har lärt sig från TV att man måste skratta åt "konspirationsteorier", annars kan man bli förlöjligad. Vill man höra till de "smarta", så hakar man istället på de som förlöjligar och gör sitt bästa för att dra sitt strå till stacken.
Syftet att hävda att något är en "konspirationsteori" fungerar fortfarande på en alltför stor del av populationen. De är lika ignoranta som tidigare.
Verksamheten har avslöjats. Som sagt, det kallas inte längre konspirationsteorier, utan "geo-engineering". Vi är många som sett klarblå dagar förvandlats till grådisiga pga utsläpp från flygplan.
Om du betalar skatt, så är du förmodligen med och betalar. Kanske betalar du också i framtiden till läkemedelsbolag som tjänar stora pengar på ohälsa.
**Länk till namninsamlings/protestlista mot det som nu sker finner du här nedan:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hänvisning sker nu till följande platser och länkar:
**Nedan länk till en film där en diskussion förs med en flygledare om Chemtrails över Skåne**
*Se nedan video om barn som kommer in med akuta andningsbevär efter Chemtrailssprutning över England !
*Se även denna informativa video*
Om Chemtrails och elektronisk krigföring med Dr Rauni-Leena Luukanen.svensk text
Skrivet den 3 April 2012.
Läs ! :
"Idag flög jag hem från ett i över tre veckor helt chemtrailfritt Nairobi (inte ens några contrails) och råkade direkt in i smeten efter att ha mellanlandat i Istanbul.
Vid landningen såg jag direkt chemtrails, de var nylagda och hade vid avfärden upplösts till det vanliga vita töcknet som nuförtiden alltid täcker över de lägre liggande riktiga molnen.
En bit upp över Bulgarien låg ett par stora konstiga diskusliknande svartgråa moln som såg underliga ut men som snart skulle få sin förklaring! Det vita töcknet som täckt hela Östra Europa hela vintern repareras nämligen snabbt om revor skulle uppstå.
Det var en reva mellan Teckien och Södra Polen. Då dök det plötsligt upp tre mindre plan som sprutade på av alla krafter med kraftiga utsläpp av svartgråa chemtrails, i färgen lika de två molnen utanför Bulgarien!
Jag trodde först att det var nån sorts aktion riktad mot oss men insåg sen genom att iakttaga utsläppens längd och riktning att de små snabba planen kryssade hit och dit och spred chemtrails!
Kort och gott: målet tycks vara att täcka så stora områden som möjligt med ett jämnt vitt töcken på ungefär 10-11.000 meters höjd, ovanför de vanliga molnen. Uppstår det revor, repareras de strax.
Övriga länkar:
http://nyapolitiken.biz/chemtrail/fakta_om_chemtrail.html
http://www.antennamonitor.org/#/sveriges-storskaliga-mindkontr/4526278987
Chemtrail-Truth-Sweden
http://www.happysmile.se/chemtrails.html
http://chemtrailsisverige.wordpress.com/
http://fraktali.biz/chemtrail/energyboxens.html
http://www.bionicgate.com/usa-sweden-agreement/
Educate yourself.org (översatt)
About Tetra
Rense.com
http://solveig21.mpbloggar.se/2012/04/18/spridning-av-chemtrails-i-vart-land-ett-brev-till-forsvaret-coh-regeringen/
Biet, Humlan och Nyckelpigan saknas här nere i Skåne ! Var är dom ?
2012-06-20Vi är flera familjer runt om i Skåne som under dom sista veckorna kunnat konstatera att dessa insekter näst intill verkar vara försvunna !
8 familjer runt om i Skåne har iakttagit sina blommande trädgårdar under 2 veckors tid och totalt har summan blivit 6 humlor, 3 bi och 2 nyckelpigor som konstaterats ! !
Övriga folket sover djupt...ingen reagerar eller agerar.....ingen har tid att bry sig...
I våras rapporterade svensk toppstyrd media att ca 100 vilda humledrottningar skulle "hämtas"i Skåne av engelsmän och överflyttas till engelska naturen...
Fast man "glömde" att tala om att det var flera hundra drottningar man "stal"..och att det var Amerikanska Monsanto som låg bakom aktionen.
Monsanto som nu etablerat sig även i Sverige ska införa GMO odlat i Sverige till svenskarna, man odlar nu GMO sockerbetor i Skåne för fullt och vill inte ha inblandning" av naturliga pollinerare som "stör" eller "smittar" konstgjort GMO.
Monsanto Sverige har nu säkrat sig en "pollineringsfri" zon....högst troligen genom inblandning av gifter i Chemtrails-aerosolerna som i stort utrotat insekterna i söder....gifter som även dödat fågel och påverkat även människan.
Pollinering av blommor, fruktträd med mera lär vara ett minne blott i söder och det kommer även att föra med sig att flera fågelarter kommer att försvinna då fåglar i huvudsak har insekter som föda och man märker att framförallt småfåglar söker febrilt efter mat till sina ungar i boet, men att dessa lär svälta ihjäl på grund av bristen på flera insekter än humlan, biet och nyckelpigan som också verkar ha försvunnit detta året.
Foto ovan taget Nordvästra Skåne 16 November 2011 klockan 08.12
Vi som i internetvärlden berört ämnet chemtrails och roat oss med att studera utsläpp på himlavalvet med funderingar över vem det egentligen är som givit tillstånd till det här i vårt demokratiska Sverige samt vad det gör med våra kroppar, djur, vatten och natur brukas kallas för konspiratörer.
När sanningen når ytan så hamnar ämnet i informationskanalerna och då helt plötsligt är det ingen som talar om konspiration längre. Nej, över en natt så är det som hela världen varit inne och medverkat för alla vårt bästa. Hur många ser denna lite underliga och ovanliga marknadsföringspropaganda för vad den egentligen är?
De som vill fortsätta att sova skall givetvis göra det men offermentaliteten kommer inte att hjälpa dem i framtiden. Se bara hur lång tid det forskats om MS och vad har hänt? Hur lång tid kommer det att ta innan de kan hitta botemedel till de nya sjukdomar och problem som skapas med atmosfärmanipuleringen? Gissar att värdet i plånboken är mer intressant än att forska om myntets baksida.
Läs vad vårt berömda FN har i sin smutsiga mjölpåse och bedöm själva vems bästa de arbetar för.
http://newsvoice.se/2011/06/17/lacka-ipcc-vill-utreda-klimatlosningar-genom-geomanipulation-tex-chemtrails/
”Geomanipulering är inte en kollektiv nyttighet, utan kan vara en gigantisk internationell skandal med förödande konsekvenser för de fattiga”, säger Diana Bronson, forskare inom den internationella icke-statliga organisationen ETC Group.
I dokumenten accepterar många forskare den stora osäkerheten kring tekniken.
Den vetenskapliga styrgruppen för mötet, som kommer att bedöma teknik, innehåller dock många kända förespråkare för geomanipulering, vilka har krävt offentliga medel för att genomföra storskaliga experiment, och forskare som har patent på geomanipuleringsteknik eller ekonomiska intressen i tekniken.
Man kanske kan säga att det är tur i oturen att de rika länderna står inför en ekonomisk härdsmälta så kanske de får annat att tänka på än att fördärva ett redan fungerande klimatsystem som faktiskt finns där för jordens överlevnad. Överlever inte jorden så kan vi väl alltid flytta till en annan planet, eller? Till himlen eller vad den nu heter.
Chemtrails har tills ganska nyligen förnekats och kallats konspirationsteorier, numera kallas det geo-engineering. Frågor om vad det innebär besvaras inte. Oro för vad som händer med människor hälsa och vår miljö nonchaleras.
Att hävda att något är en "konspirationsteori" fungerar som en typ av "mind-control" på människor som har en oförmåga att se och tänka själva. Enligt dessa människor existerar inte konspirationer. Man har lärt sig från TV att man måste skratta åt "konspirationsteorier", annars kan man bli förlöjligad. Vill man höra till de "smarta", så hakar man istället på de som förlöjligar och gör sitt bästa för att dra sitt strå till stacken.
Syftet att hävda att något är en "konspirationsteori" fungerar fortfarande på en alltför stor del av populationen. De är lika ignoranta som tidigare.
Verksamheten har avslöjats. Som sagt, det kallas inte längre konspirationsteorier, utan "geo-engineering". Vi är många som sett klarblå dagar förvandlats till grådisiga pga utsläpp från flygplan.
Om du betalar skatt, så är du förmodligen med och betalar. Kanske betalar du också i framtiden till läkemedelsbolag som tjänar stora pengar på ohälsa.
Ovan foto Nordvästra Skåne 30 Mars 2012 Klockan 14.36. HAARP
(vågmönster i molnen-elektromagnetisk energi mikrovågor)
**Länk till namninsamlings/protestlista mot det som nu sker finner du här nedan:
(OBS! Glöm inte att godkänna underskriften i det bekräftelse mail du får efter att du skrivit på listan)
Hänvisning sker nu till följande platser och länkar:
**Nedan länk till en film där en diskussion förs med en flygledare om Chemtrails över Skåne**
Chemtrails över Skåne diskuteras med en flygledare. Lögner serveras !
**Australiens TV tar upp Chemtrails och faran med gifter i atmosfären ! !
Svensk media då ?
http://www.disclose.tv/action/viewvideo/90272/Chem_Trails_Australian_News_Report_/
**Australiens TV tar upp Chemtrails och faran med gifter i atmosfären ! !
Svensk media då ?
http://www.disclose.tv/action/viewvideo/90272/Chem_Trails_Australian_News_Report_/
*Se nedan video om barn som kommer in med akuta andningsbevär efter Chemtrailssprutning över England !
*Förneka, bortförklara, kondensstrimmor, "konspirationsteorier"....kan så många ha fel ?
*Se även denna informativa video*
**Länk till namninsamlings/protestlista mot det som nu sker finner du här nedan:
(OBS! Glöm inte att godkänna underskriften i det bekräftelse mail du får efter att du skrivit på listan)
-------------------------------------------------------------------------
**Ett mkt viktigt budskap från en svensk medborgare som vaknat upp och sett vad som håller på att ske, en person med hög trovärdighet och båda fötterna på jorden och som agerat "chemtrails bevakare" för vakna medborgare.
Skrivet den 3 April 2012.
Läs ! :
"Idag flög jag hem från ett i över tre veckor helt chemtrailfritt Nairobi (inte ens några contrails) och råkade direkt in i smeten efter att ha mellanlandat i Istanbul.
Vid landningen såg jag direkt chemtrails, de var nylagda och hade vid avfärden upplösts till det vanliga vita töcknet som nuförtiden alltid täcker över de lägre liggande riktiga molnen.
En bit upp över Bulgarien låg ett par stora konstiga diskusliknande svartgråa moln som såg underliga ut men som snart skulle få sin förklaring! Det vita töcknet som täckt hela Östra Europa hela vintern repareras nämligen snabbt om revor skulle uppstå.
Det var en reva mellan Teckien och Södra Polen. Då dök det plötsligt upp tre mindre plan som sprutade på av alla krafter med kraftiga utsläpp av svartgråa chemtrails, i färgen lika de två molnen utanför Bulgarien!
Jag trodde först att det var nån sorts aktion riktad mot oss men insåg sen genom att iakttaga utsläppens längd och riktning att de små snabba planen kryssade hit och dit och spred chemtrails!
Kort och gott: målet tycks vara att täcka så stora områden som möjligt med ett jämnt vitt töcken på ungefär 10-11.000 meters höjd, ovanför de vanliga molnen. Uppstår det revor, repareras de strax.
Den 7 April 2012.
Personen som berättar om sina erfarenheter i ovan inlägg fortsätter här nedan sin berättelse med iakttagelser av sitt mående efter att ha varit hemma i Sverige igen under en veckas tid.
Läs !
" Jag har varit ute och rest och nu känner jag mig snuvig, irriterad i ögonen och liksom småfebrig direkt. Det här tycks tyvärr vara alldeles verkligt!
Såklart blånekar dom ansvariga, dessutom drabbas dom ju själva vilket gör det hela ännu mer obegripligt!
Kontrasten mot deras beskäftighet när det gällde de sk "pandemierna" är fullständigt extrem!
Det är alldeles galet detta att ingen tar detta på allvar!!
Själv är jag beredd att backa på varenda punkt med en övertygande motbevisning, men denna fullständiga nonchalans är både skrämmande och visar på en förmåga att svälja vad som helst bara det kommer från överheten som är djupt odemokratisk och därmed bara måste ryckas upp med rötterna.
Demokrati förutsätter faktiskt en dialog mellan parterna, inte att den ena parten sitter som en galen cyklist och bara trampar på neråt.
Såklart blånekar dom ansvariga, dessutom drabbas dom ju själva vilket gör det hela ännu mer obegripligt!
Kontrasten mot deras beskäftighet när det gällde de sk "pandemierna" är fullständigt extrem!
Det är alldeles galet detta att ingen tar detta på allvar!!
Själv är jag beredd att backa på varenda punkt med en övertygande motbevisning, men denna fullständiga nonchalans är både skrämmande och visar på en förmåga att svälja vad som helst bara det kommer från överheten som är djupt odemokratisk och därmed bara måste ryckas upp med rötterna.
Demokrati förutsätter faktiskt en dialog mellan parterna, inte att den ena parten sitter som en galen cyklist och bara trampar på neråt.
--------------------------------------------------------------------------
http://nyapolitiken.biz/chemtrail/fakta_om_chemtrail.html
http://www.antennamonitor.org/#/sveriges-storskaliga-mindkontr/4526278987
Chemtrail-Truth-Sweden
http://www.happysmile.se/chemtrails.html
http://chemtrailsisverige.wordpress.com/
http://fraktali.biz/chemtrail/energyboxens.html
http://www.bionicgate.com/usa-sweden-agreement/
Educate yourself.org (översatt)
About Tetra
Rense.com
http://solveig21.mpbloggar.se/2012/04/18/spridning-av-chemtrails-i-vart-land-ett-brev-till-forsvaret-coh-regeringen/
Etiketter:
aluminium,
barium,
chemtrails,
fiskflykt,
fågeldöd,
kondensstrimmor,
konspirationsteorier,
kuster,
lofar,
lois,
lögner,
must,
sten tolgfors,
strontium,
strålning,
vapenaffär,
vädermanipulering
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)











































