Visar inlägg med etikett haarp. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett haarp. Visa alla inlägg

tisdag 27 oktober 2015

Äntligen en bok på svenska om chemtrails och vädermanipulering - De vita linjerna i skyn


Den första boken om fenomenet Chemtrails är nu här och det med råge. Filmer har gjorts om Chemtrails, riksdagsmän har ställt frågor till Riksdagens utredningstjänst, visselblåsande piloter har reagerat och privatpersoner ringer till myndigheter för att få ett svar på detta fenomen, som många menar är på fullaste allvar - det pågår en medveten sprayning av vår atmosfär med giftiga kemikalier, av anledningar som allmänheten inte får veta.

Faktum är att var tionde svensk tar fenomenet Chemtrails på fullaste allvar, framförallt de som är 65+ (och som mycket väl kommer i håg att strecken efter flygplanen inte alls var så långa och kvarliggande förr), enligt en ny undersökning av VoF*.

Boken De vita linjerna i skyn, av Maximilian Schnell, är en ordentlig fakta och bilddokumentation av fenomenet. Den framför dessutom specifika teorier om varför myndigheter och militärer hemlighåller syftet till manipuleringen av vår atmosfär. Det vi på senare tid uppmärksammat på himlen i form av milslånga "avdunstningsstreck", som aldrig tycks försvinna, är i själva verket bara toppen på isberget. I Sverige och i andra europeiska länder står färdiga radioanläggningar (projekt LOIS och LOFAR) med syftet att med hjälp av Chemtrails manipulera atmosfärens egenskaper.

Stephen Kings serie "Under The Dome" får plötsligt en obehaglig smak av verklighet...

* Undersökningen genomfördes med Demoskops Online Panel, vilken är telefonrekryterad baserad på ett slumpmässigt urval. Intervjuerna gjordes under perioden 5 - 11 maj 2015, med totalt 1 113 svarande. Målgruppen var den svenska allmänheten över 18 års ålder. Resultatet vägdes med avseende på kön, ålder, och parti (röst i senaste riksdagsvalet), för att på bästa sätt representera den svenska befolkningen.

*Här finner du en recension  av boken utförd av Pia Hellertz, lektor och fil dr vid Örebro Universitet:
Recension De vita linjerna i skyn pdf

*Nedan en video relaterad till boken:
Separat länk:  https://youtu.be/utA5_RBJmQY



Beskrivning på bokens baksida:

"För ett antal år sedan läste jag något intressant i en amerikansk bok från 2000-talets början, och just en mening fastnade hos mig, jag citerar:
"Vid framtida solcykler/solstormar kommer en liten amerikansk elit att försöka ta kontrollen över vädret".
Vi lever i en tid då allt fler uppfattar vårt väder som väldigt avvikande och annorlunda mot var det var förr. Vita plymer breder ut sig i skyn, moln vi aldrig tidigare skådat börjar visa sig på himlen. Frågorna är många.
Kan det vara så att vi nu kommit fram till en punkt där man kan kontrollera vårt väder? Vad kommer det att innebära och varför gör man det i såfall? Är det så enkelt att man skapat ett allsidigt instrument som kan styra vädret, ha kapacitet att skydda vårt känsliga samhälle vid solstormar, men som också kan användas som ett vapen?
Att använda begreppet "global uppvärmning" för att utestänga vår sol bakom tjocka syntetiska molnmassor känns lite fel. Att norra halvklotet drabbas värst vid solstormar är känt sedan tidigare, likaså att solen kan slå ut samhället på några minuter vid ett tillräckligt kraftfullt solutbrott.
Kan det vara så att det även finns ett annat hot där ute...? Kanske ett hot man inte vill tala om eller kännas vid. Denna bok ska förhoppningsvis inte lämna någon oberörd, och kunna ge läsaren svar på frågor och frambringa en klarhet för många."

Du hittar boken här:
Boken släpptes 2015 och det har redan gjorts försök att stoppa/förhindra att den når den breda allmänheten.

http://2000tv.se/webshop/index.php?route=product/product&product_id=146

http://www.bokus.com/bok/9789188093356/de-vita-linjerna-i-skyn/

http://www.adlibris.com/se/bok/de-vita-linjerna-i-skyn-9789188093356

http://cdon.se/b%C3%B6cker/schnell,_maximilian/de_vita_linjerna_i_skyn-35380615

Här nedan finner du en väldigt intressant film som dokumenterar vad som sker på himlen.
Vill du se den direkt på YouTube så följer du denna länk:  https://youtu.be/wRq8EA10kBU
Läs gärna kommentarerna till filmen.


onsdag 27 februari 2013

Upprepade kränkningar av svenskt luftrum. Vem ger tillåtelse?

Då var det åter dags att i vanlig ordning dra upp persiennen och se de grova miljöbrotten som pågår per systematik över alla Natoländer inkl den lilla självgoda bananrepubliken Sverige.

Någon/några samvetslösa stackare i vår statsledning ger sitt samvetslösa medgivande att andra länders militära tankerflyg hur som helst får kränka svenskt luftrum och fritt dumpa 10 000tals ton giftiga aerosoler i atmosfären och över det egna folket. Tala i stället om vad som egentligen sker och vad som händer med vår sol bla....
Solens "killshot" vid 07.00

Vi kan ju inte inbilla oss att folkvalda och våra kloka tjänare i Stockholm skulle vara så korkade så att de blivit lurade av den militära bjässen i väst att detta är en välgärning för planetens bevarande och att även de skulle svalt lögnen om en "global uppvärmning" utan att tänka själva längre än näsan räcker.

Detta går inte att dölja längre, bubblan växer för varje dag. Lögnen om "kondensstrimmor" är sedan länge nedkörd i halsen på de "själslösa" försvarare som makten utsett att lura och bedra det sovande folket med.

Ta ögonen från mobilen en stund mitt på dagen och titta upp Svensson, så ser du också vad som pågår.

Skåne 27 februari 2013 klockan 09.00
Satbild från kl 10.00 den 27 februari 2013. Chemtrails och utbredda aerosoler ligger som en grå smog i atmosfären.

Samtidigt kör man HAARP-aktivitet (elektromagnetisk energi ) från anläggningarna i Norrland och Norge för att manipulera luftströmmarna.


onsdag 13 februari 2013

Nymånen ligger ned - Karlavagnen står upp - Vad är det som händer ?


Vi är ett hjärngäng som träffades i kväll för lite överläggningar om vad som händer.
Allt verkar vara rubbat på himlen det var vi helt enade om med våra skiljda iakttagelser vi gör.

Att vi ändrat läge och att vår jord vridit sig eller tippat på axeln är vi enat övertygade om.

1. Stjärnhimlen är nu rejält avvikande mot vad den någonsin varit förr.

2.Det har hänt något med månen...banan är fel, lutningen på halvmånen är fel, den har gått från att alltid varit stående till att nu nästan ligga ned och passerar snabbt över himlen.

3. Karlavagnen verkar mycket närmre nu än förr och nu står rakt upp på sitt "skaft".

4. De tre vise männen är nu i en allt mer liggande position, "horisontellt".

5. Solen går nu upp i sydost och ned i sydväst.

6 I somras gick den upp i nordost och ned i nordväst.

7. Hur kan det vara så in i vassen tyst om detta? Vi är 5 som varit väldigt intresserade av stjärnhimlen under minst 35-40 år och vi känner inte igen oss längre.


8. Har detta med HAARP och de lyft som utföres av atmosfären med jämna mellanrum att göra?

9. Har det med den omtalade himlakroppen "planet x" att göra?

10. Är det ett polskifte på gång?

11. Är chemtrailsprogrammet till för att dölja himlen från något vi inte ska få se?

Det är många frågor att få svar på. Börja studera himlen du också och dokumentera det du ser. 
Använd gamla böcker, foto, mm och jämför så ser du avvikelserna.

Polskiftes fenomenet förklarat av ryska forskare. 

Nedan info hämtat från: http://crisisboom.com/2011/01/23/pole-shift-2011/

Sidoinnehållet återges nedan, direktöversatt till svenska via google:(stavfel kan förekomma)

"
Solen.
Låt oss börja med solen. Solen är centrum för vårt solsystem, och allt liv som finns på denna jord kom från solen.  Om det inte fanns någon Sun, skulle vi inte leva. Detta är helt enkelt vetenskapligt faktum. Och så alla förändringar som sker i eller på vår sol kommer detta så småningom att påverka varje person som nu är vid liv.

Solens aktivitet under den senaste solfläckscykel var större än något som någonsin skådats tidigare. Men varje astronom som jag pratade med om det här utom en insisterade på att allt var "normalt". Att en person som arbetade på NASA, hävdade att vad som pågick hos solen var helt otroligt. Hon sade också att hon inte var "tillåtet" att prata om det. Men hon talade ändå, eftersom hon kände att världen behövde veta, men samtidigt frågade hon att jag inte offentligt diskutera vad hon hade sagt.

Vad är normalt? För forskare, är idén om "normala" bygger på att en långtidsstudie, sedan medelvärdet av resultaten.  Men i fallet med solen, har vi studerat den för bara ca en 100 år - och det var inte förrän den sista halvan av 20-talet att studien gjordes med instrument som kan anses särskilt exakt. Och så, eftersom solen är minst 4,5 miljarder år gammal, vår 100 - är eller 50-årig studie av det likvärdigt med att skriva om de sista en eller två sekunder i livet för en man eller kvinna som levde i 100 år.  

Anser ni att biografi är pålitligt? Vi vet faktiskt ingenting om solen som gör det möjligt för oss att säga vad som är "normalt".
Vi vet dock att solens magnetfält har förändrats under de senaste 100 åren. Det finns en studie av Dr Mike Lockwood från Rutherford Appleton National Laboratories i Kalifornien.  Dr Lockwood har undersökt solen och rapporterar att sedan 1901 den totala magnetfältet av solen har blivit starkare med 230 procent. Ingen vet vad som verkligen betyder, det är bara en iakttagelse.

Och vi vet att en del av solfläcksaktivitet i sista cykeln var större än något som någonsin registrerats tidigare i historien. But we don't know what that means, either. Men vi vet inte vad det betyder heller.

Solsystemet.
Sedan kommer informationen från Ryssland förra månaden, från den ryska National Academy of Science i Sibirien, där forskare har kommit fram till att vi har flyttat in i ett område av rymden som är annorlunda och har en mycket högre energinivå.

Ryssarna rapporterar förändringar som spelas in i rymden som aldrig har sett förut. Vi kan inte kontrollera uppgifterna "för vissa," men vi vet att den vetenskapliga organ rapporterar att det är verkligt, och att en doktor Dmitriev gör huvudet den här kroppen. Dessutom har jag varit personligen före den ryska National Academy of Science, i Moskva. Talar för Akademin i Sibirien, säger Dr Dmitriev att effekterna redovisas nedan har observerats (dessa är inte citat från Dr Dmitriev, men utdrag ur hans rapport).

Förändringar i framkanten av heliosfären.
Solen själv har ett magnetfält, och att magnetfält skapar en "ägg" runt solsystemet som kallas "heliosfären." Heliosfären är formad som en tår, med den långa, tunna änden av nedgången pekar bort från i vilken riktning vi ska resa. Ryssarna har tittat på framkanten av denna heliosfären, och de har observerat glödande, upphetsad plasma energi där.

Solens heliosfären brukade vara 10 astronomiska enheter djupa (en astronomisk enhet är avståndet från jorden till solen, cirka 93 miljoner miles) - 10 astronomiska enheter var "normala" tjocklek av denna glödande energi som vi brukade se på främre delen av solsystemet.
Idag, säger Dr Dmitriev att glödande energi är nu 100 astronomiska enheter djup.

Den ryska National Academy of Sciences ger oss inte en tidslinje, men förändringen från vad som var känt och accepterat att det är nu är en 1000-procentig ökning! Och ryssarna säger att denna förändring i solen förändrar hur planeterna fungerar och vilken typ av liv de kunde stödja de rapporterar även - men inte förklara - att DNA spiralen själv förändras. De anser att en fortsatt expansion av heliosfären småningom kommer att ta oss till en ny nivå av energi, att det förmodligen kommer att bli en plötslig expansion av de grundläggande harmoniska våglängder som solen avger när den strålar energi ur sig själv och att denna ökning av energi utsläpp kommer att förändra grundläggande natur hos all materia i solsystemet Det är en ganska djärvt uttalande, men det är följt av data att backa upp det.
(Forskare vid Cambridge University säger att de har sett fyra-strängat DNA i mänskliga celler för första gången. Den berömda "molekylen av liv", som bär vår genetiska kod, är mer bekant för oss som en dubbelspiral. )

Fem av planeternas atmosfär förändras och jordens måne förändras.
När USA landade på månen 1969, fann det ingen atmosfär. Sedan dess har jordens måne fått en allt mer växande  atmosfär som inte fanns tidigare, som består av en förening som Dr Dmitriev refererar till som "Natrium." Detta nya stämningen är nu 6.000 kilometer djup.

Jordens atmosfär i de övre nivåerna bildar HO gas som inte fanns tidigare. Det är helt enkelt inte existerade i den mängd som den gör nu.  Ryssarna säger att det inte är relaterade till den globala uppvärmningen och det är inte relaterade till CFC eller utsläpp fluorkol eller något sånt. Det bara dyker upp.
Mars atmosfär blir tydligt tjockare än den var innan. Sonden Mars Observer förlorade 1997 en av sina speglar, som orsakade den att krascha. Detta hände eftersom atmosfären var ungefär dubbelt så tät som NASA hade beräknat. I grund och botten var vinden och motståndet på den lilla spegeln så högt att den blåstes rätt av.

Atmosfärerna hos Jupiter, Uranus och Neptunus har också förändras, enligt ryssarna, vilket de inte kan förklara.

Ljusstyrkan för planeterna förändras.
*Venus visar en markant ökning i sin övergripande ljusstyrka.
*Jupiters energiska laddning har stigit så högt att det faktiskt är en synlig slang av joniserande strålning som är bildat mellan ytan av Jupiter och dess måne Io. Du kan faktiskt se den lysande energi i fotografier som tagits nyligen.
*Uranus och Neptunus också blir ljusare.
*De magnetiska fält förändras.
*Jupiters magnetfält har mer än fördubblats.
*Uranus magnetfält förändras - ingen förklaring.
*Neptunus magnetfält ökar.
Alla tre av dessa planeter blir ljusare, och deras atmosfäriska kvaliteter, säger ryssarna, förändras - men de förklarar inte vad som menas med detta.

Vad är verkligen häpnadsväckande, eftersom vissa människor här på jorden har väntat och förutse ett polskifte under en tid nu, är att ryssarna rapporterar att Uranus och Neptunus tycks ha haft de senaste polskiften. När Voyager II rymdsond flög förbi Uranus och Neptunus, den skenbara norr och söder magnetiska poler var sizably förskjuten från där den roterande stången var i tidigare inspelningar.
I ett fall var det 50 grader bort, och i det andra fallet var skillnaden omkring 40 grader.

Förändringar hos Jorden.
Låt oss tala om Jorden nu.
Ryssarna rapporterar två mer fakta: På jorden ökade den totala vulkanisk aktivitet 500 procent från 1875 till 1975, medan jordbävningen aktiviteten har ökat med 400 procent sedan 1973. Dr Dmitriev säger att jämföra åren 1963 till 1993, det totala antalet naturkatastrofer - orkaner, tyfoner, flodvågor, etc. - har ökat med 410 procent.

Jordens magnetfält har minskat.
Denna minskning började faktiskt 2000 år sedan, men minskningstakten blev plötsligt mycket snabbare 500 år sedan. Nu, under de senaste 20 åren eller så, har det magnetiska fältet blir oregelbunden. Luftfartsmyndigheter kartor över världen - som används för att låta flygplan att landa med autopilot system - har fått revideras hela världen för att de automatiska pilotsystem att arbeta.

(Detta är mycket lätt att kontrollera. Bara titta på en flygteknisk karta före 1990 för en viss City Airport, och sedan jämföra det med en nutida karta.)

I slutet av förra året, det arktiska istäcket på den exakta platsen för Nordpolen smält fullständigt för första gången i känd historia. Green Peace rapporterade att, i förhållande till vinterisen mönstret hade locket tidigare smälts över 300 miles mot polen och att i slutet av förra året både militära och civila fartyg kunde faktiskt gå direkt över Nordpolen. Det var vatten. Hittills, såvitt vi vet, har det aldrig funnits en tid där isen var mindre än tio meter tjock.

Däremot har Sydpolen en istäcke som är ungefär tre miles djup, och ändå stora isbitar fortsätter att bryta och smälta.

Vad händer?
Sedan 1900 har vi gått från att rida hästar till landningen på månen. Från att skicka brev med häst till bränning dem med omedelbar e-post, bildtelefon, och satelliter. På den negativa sidan har vi gått från stridande med primitiva vapen till atombomber och bioterrorism. Och kanske ännu mer påtagligt i 1900 jorden hade 30 miljoner arter, arter som ägde miljarder år att skapa.

Nu har vi mindre än hälften så många - färre än 15 miljoner arter.Och detta hände under 100 år: en geologisk ett ögonblick.
Om någon från en annan planet tittade jorden, skulle de säga att det var döende.
Men nu verkar något vara på gång som är bortom kontroll. I sin rapport ryssarna säger att det är samma typ av fenomen som inträffade när dinosaurierna dog ut "business as usual." - En tid som innebar en gigantisk förändring i jordens klimat och vädermönster, och en milstolpe i jordens förändring.

söndag 6 januari 2013

Har du lagt märke till halvmånens lutning sista året ?

Har du studerat månen, speciellt nu sista året när det är halvmåne så ser du hur den nästan ligger ned ibland som den aldrig tidigare gjort.

Ett exempel: om du tar en boll och lyser från sidan på den med tex en ficklampa...då blir det "halvmåne" du ser oavsett om du vrider bollen...men vrider du på ditt huvud när du tittar på bollen....då blir den liggande eller lutande beroende på hur du lutar ditt huvud.
  
Så nu förstår du kanske bättre att det är betraktarens punkt (vår) som har vridit sig alltså vår planet...inte månen...eller hur ?

Troligen vill man dölja denna nya syn bakom all den chemtrails man lägger som slår igen himlen som ett grått mörkt lock.

Det är fullt möjligt att vår jordaxeln vridit sig och att det möjligen kan ha med HAARP och lyften av atmosfären att göra kanske för att ändra läge för en snabbare avsmälning av polernas isar för att nå mineraler och oljetillgångar.

fredag 4 januari 2013

Vädermanipulation. Ministrar, Försvar och Näringsliv involverade


Man lurar allmänheten att anläggningarna är "radioteleskop" för studier av solen och universum, detta förfarande varnade amerikanska senatorer för tidigt under 200-talets början. HAARP-anläggningarna går under namn som LOFAR, LOIS, EISCAT,mm. Alla anläggningarna är "sammanlänkade" med Blue Gene superdatorer som donerats av USA åt de länder som är med i väderstyrningsprojektet


Minister Jan Björklund invigde 2011 LOFAR anläggningen i Onsala kort därefter utlöstes ett skalv i Kattegatt.
Det handlar om väderstyrning att från anläggningarna styra vädret med höga energier av skadlig elektromagnetism och man har redan gjort den konstgjorda molnmassan "magnestisk" genom att dumpa miljoner ton av aluminium, barium, bor, strontium, kaliumpermanganat, millerit, magnesium, kalcium, svavel, etylendibromid, arsenik, uran mm i nanopartikelform via "chemtrails och dessa partiklar tränger in överallt i allt.
Från invigningen av HAARP-LOFAR 2011
Aerosolerna som sedan till sig fuktigheten i atmosfären (en ökning har skett av fuktigheten pga den avsiktliga issmältningen på bla Grönland) värms sedan med HAARP-anläggningarna och molnmassan blir då "magnetisk. Samtidigt som man sprutar detta drar man ner nanobakterier och virus från övre atmosfären som inte hör hemma på jordytan och vi har inget immunförsvar mot detta.

Genom att skapa ett 1-2 cm tjockt "plasmaskikt" i övre atmosfären av sprutade metaller kan man även "lyfta upp" atmosfären 10tals kilometer ut i rymden och på så sätt även manipulera jetströmmarna att ta nya onaturliga vägar.
Skåne 2011 sprutade chemtrails breder ut sig
 Man kan även "vrida" "tippa på" jordaxeln allt mer så att tex vårt land hamnar närmre där Ryssland en gång låg, ni har säkert sett hur månen ser ut för oss nu och förklaringen är att man "vridit" axeln medvetet för att även kunna smälta av isar på Grönland, Nordpolen och Sydpolen snabbare.
Ett spel för gallerierna och för att lura allmänheten
Miljöbrottet är gigantiskt enormt och helt ofattbart att det kan pågå men en global konspiration av världens ledare gör det möjligt att genomföra.

Alla på högre poster i regering, riksdag, myndigheter och försvar är inblandade och har full vetskap.
Militära tankerflyg, vissa passagerarflygbolag och även vissa privata flygbolag är inblandade i dumpningarna i atmosfären.
En annan sida av de gigantiska dumpningarna av metaller i övre atmosfären har också gjorts för den moderna trådlösa teknikens och mobiltelefonins skull, där vår atmosfär från början inte hade de förutsättningarna för snabb kommunikation som man nu kan erbjuda med en "behandlad" atmosfär.


Svenskt Näringsliv, SAAB, Ericsson, mfl är djupt involverade i projektet, men givetvis även försvaret och NATO.
Det kostar oss alla en sämre hälsa, döende fisk, fågel och djur, utrotade insekter, en förstörd natur och i framtiden kommer även odlingsmark samt att grundvattnet att förstöras. 

Älgdöd i Blekingen och på Öland-B-vitaminbrister samma fenomen som breder ut sig hos människan nu.
Fågeldöd i Hanöbukten
 
HAARP-LOIS Småland-Öland-Gotland. Gotlandsdelen av LOIS ses arbeta i den metalliska smogen
Ska man då även ska söka efter aluminium, barium, bor med mera som sprutas i ultrafin form via chemtrails och som modern givetvis andas in och som högst troligt också överförs till barnet i moderlivet...någon som tänt på det ?
HAARP-anläggningarna LOIS och LOFAR som ingår i väderstyrningsprojektet, allmänheten luras att tro det rör sig om teleskop för att studera solen och väteatomer i universum.
Jan Björklund fd major i försvaret har full vetskap om chemtrails och HAARP
Carl Bildt i Emiraten med Maud Olofsson för att teckna ett "miljöavtal" som ledde till sprutningar över bla Sverige.



Maud Olofsson belönades med ett toppjobb i Hillary Clintons stab för sin lojalitet mot USA i väderstyrningsprojektet
En avflera LOFAR-anläggningar  i England för vädermanipulation

torsdag 8 november 2012

Ökad fosterdöd - Chemtrails - Exponering - Giftiga substanser

Ett viktigt inlägg !

P. Rydstedt:
Ni har läst en hel del att djuren påverkats av någonting vilket resulterat i död bland djur.. Hur många av er har kännedom om den kraftigt ökade fosterdöden ? Pratade med en läkare som var enormt bekymrad över den explosivt ökade fosterdöden.. Ingen tycks veta vad orsaken är heller, man skyller på att alla ramar i ritningen inte varit med.. hmm, vad kan då orsaka detta, med tanke på mängden.. Vi pratar ju inte om att det råkar ske fosterdöd.. Vad har ni för tankar kring detta ? Hur kan man påverka en sådan här sak ?

Svar:
Graden av infertilitet och tidiga missfall har ökat markant de sista 10 åren och en stor del kan tillskrivas kosten och Glutenintolerans/Celiaki som breder ut sig explosionsartat, sen har vi ju givetvis nedfallet i ultrafin form (nanopartiklar) från chemtrails som sprutas i atmosfären, där nedfallet inandas av mamman och går givetvis via blodet över till fostret.

Det verkar vara en stor planering bakom "chemtrailsmixen" för den slår år alla hål, vi ska även ha i åtanke diskussionen på FN mötet i Rio på 90-talet (Agenda 21) där man ventilerade frågan om befolkningsökningen och ev åtgärder. 

En annan faktor är de HAARP-anläggningar (LOFAR, LOIS, EISCAT,mm) som använder höga doser av skadlig elektromagnetisk energi för att manipulera atmosfären och i den "magnetiska molnmassan" som bildats av chemtrails-aerosolerna för att styra vädret vilket givetvis kategoriskt förnekas av makthavarna.

Sedan är kampanjen mot "livmodershalscancer" på tapeten som har lockat många flickor att vaccinera sig och just detta vaccin innehåller direkt äggdödande substanser.

Givetvis uppmärksammar folket att allt fler sjukdomar breder ut sig under de sista 2-3 åren, och att allt fler är sjukare allt oftare nu och längre i bland annat respiratoriska besvär, lunginflammation, bihålebesvär, hudbesvär, huvudvärk, B-vitaminbrister (som även gör djuren sjuka) med mera.

Den alt mer utbredda exponeringen för  GMO-modifierade grödor och manipulerat spannmål är givetvis också en viktig faktor att räkna in.

I allt detta kan vi även se en markant försämring av kvalitén på männens spermier och även tendenser till en minskad sexuell drift.

Den elit av sjuka hjärnor som så gärna vill ha en decimering av planetens invånare vet nog vilka knappar de ska "trycka" på för att uppfylla sina önskemål, det börjar bli ganska uppenbart eller hur ?

(klicka på nedan bilder för att förstora)

måndag 13 augusti 2012

En ny typ av Contrail dyker upp från ingenstans. Del 3


En ny typ av Contrail dyker upp från ingenstans. Del 3

Översatt och kompletterad



Det Amerikanska flygvapnet (Air Force) Svarar på kritik.

Som svar på medborgarnas klagomål om kemiska utsläpp på hög höjd från speciella tankerflyg, förklarade flygvapnets piloter att de rutinmässigt dumpar bränsle för lägre landningsvikter. Detta är inte goda nyheter.

Laboratorietest MEL 97-1140 gjort i september 1997 på ett urval av JP-8 jetbränsle av Aqua Tech Environmental Labs i Ohio fann man 51 giftiga petroleum ämnen, inklusive bensen, koltetraklorid, klormetan, toluen, styren och spårbara mängder av etylendibromid (EDB) .Förbjudet sedan 1983. EDB (etylendibromid) är ett potent bekämpningsmedel.

Mark Witten, en fysiolog inblandad i en officiell US Air Force JP8 studie vid University of Arizona, sade till The Scientist magazine i mars 1998 att besättningen och  cheferna  "verkar ha fler förkylningar, mer bronkit, mer kronisk hosta än människor som inte utsätts för flygbränsle".

Det finns inga studier eller bevis som visar att EDB i jetbränsle har orsakat skador på människor, men kanske att  känsliga personer som utsätts för flygbränslenedfall från en kraftigt ökad luft aktivitet upplever symptom som Witten beskriver.

Lika misstänkt  är ”ökningen” av ”experimentell influensa”, lunginflammation, migrän och meningit i spåren av chemtrails. Uppringare av särskilda telefonnummer (1-800 i USA) "för influensaliknande spårning",  ett nummer där uppringare får höra att de först måste kvalificera sig för dessa studier av upphandlande specifika symtom , och ska ha befunnit sig inom en viss radie av exponering under en viss tid.


En utgallring av gamla, svaga och kostnadskrävande via chemtrails ?

Rika amerikanska familjers stiftelse grundad på 30-talet, programmet för ”rashygen och förädling” som inspirerat Hitlers pogromer att se över zigenar/judefrågan i Tyskland, har länge pekat på att äldre, minoriteter och svaga anses som "olämpliga"och resurskrävande för samhället. Sedan dess har "befolkningskontroll"  och frågorna runt detta blivit mycket mer olycksbådande än abortfrågan.

Efterforskningar runt detta kopplade samman Litton Bionetics med programmet för rashygien. Läkemedelsföretaget Merck, militära forskningsstationer i USA, Kanada och brittisk militär samt  mäktiga familjer i USA och Storbritannien, har sysslat med och eftersträvat med nu 70 år av forskning och hemliga test i bagaget, med att utveckla nästan odetekterbara (ospårbara) biovapen för ”utgallring” av så kallade ”mänskliga ogräs " och" olämpliga onödiga ätare ", vilkas existens fungerat som dränerande avlopp för statliga och privata kassakistor under många år.


Den 25 och 26 januari år 2000, ägde ett föga uppmärksammat möte rum vid ”Centrum för strategiska och internationella studier”  (CSIS) i Washington. På hög nivå samlades medlemmar inför den angelägna uppgiften att "bedöma de ekonomiska, politiska och strategiska konsekvenserna av ” samtidigt åldrande och pensionsavgångar" i de viktigaste industriländerna. President Clinton var inbjuden för att ge en nyckellösning.


Andra deltagare var sådana nu åldrande berömdheter som tidigare vicepresident Walter Mondale, tidigare Japans premiärminister Ryutaro Hashimoto, fd National Security Advisor Zbigniew Brzezinski, tidigare försvarsminister James Schlesinger, och tidigare ordförande i den amerikanska Federal Reserve Paul Volcker.


 Dom stora pengarnas herrar visade också upp sig så som chefen för Deutsche Bank, Internationella valutafonden, samt företrädare från Barclays, Goldman Sachs, Världsbanken, chefen för CSIS (Kanadas motsvarighet till CIA), ministeriet för arbete och sociala frågor, Förbundsrepubliken Tyskland och USA´s sekreterare för statskassan.


Obehagliga frågor viskades i kulisserna vad man väljer att göra åt FATTIG pensionärer? Ge dem lunginflammation? Medan slutsatserna från det tusenåriga mötet aldrig någonsin publicerats offentligt, så var många chemtrails kommentatorer övertygade om att detta i sig och chemtrails-programmet har ett samband och syftar till att eliminera de svaga, sjuka och äldre, samtidigt som det våldsamt höjer läkemedelsbolagens vinster.


Till stöd för denna teori i praktiken kom CNN med den 30e Oktober år 2000 när man rapporterade att influensavaccin priserna "nu skjut i höjden" med nästan 200%  .Även om det inte ännu fanns avgörande bevis för detta antagande om en ”utgallring” via chemtrails-programmet, så har det observerats en intensifierings av sprutningar av över minst 14 allierade nationer till USA ! (Natoländer samt Sverige)


En del av förklaringarna till en eventuell depopulations kampanj , där det diskuterades ett krav på nytänkande runt  en ”gallring” av den ökande populationen för planetens framtida överlevnad, har kommit från FN-mötet i Rio 1992 där Oljemiljardären Maurice Strong, mediamogulen Ted Turner, prins Philip, och Jacques Cousteau den äldre framförde saken.

Det är tydligt att åtminstone ”framkallade” dödsfall bland äldre INTE gäller för den ansiktslösa eliten ansvariga för chemtrails.


En aerosolburet vaccin sprutat i luften via chemtrails ?

Kan omfattande flygbesprutning vara ett försök att ympa folk mot en skrämmande biologisk krigföring och dess hot som vissa har spekulerat i ? Efter att ha tittat på bevisen, sade en anonym läkare: "Flygbesprutning av ett vaccin skulle vara ytterst ineffektivt. Kostnaden skulle bli oöverkomlig.

Skulle krafter inom regeringen stötta teorin om chemtrail-inducerad immunitet ?  Det är här orimligt för mig att spekulera i att samma militära medicinska-industrialister som tydligt har artikulerat sin önskan att minska hälften av jordens nuvarande befolkning,  då skulle spraya regelbundet för mänsklighetens frälsning ? Med tanke på övervikten för komprometterande bevis och dokumenterad historia av icke-dödliga vapenaktiviteter som återstår att förenas, är den heroiska vaccinationsförklaringen via chemtrails inte hållbar.”


Vädermanipulering

Plötsliga väderomslag-inklusive fallande temperaturer, kraftiga vindar och kraftig nederbörd, som ofta följer när chemtrail mönster har lagts ut framför inkommande fronter. "Kan det vara så att contrails som redovisades i Bakersfields området är relaterade till 30 centimeter av snöfall i Bakersfield?"
En boende skrev från ökenstaden. "Om inte, är det ett intressant sammanträffande." Under vintern 1998, videofilmade den tidigare Raytheonmissil teknikern Tommy Farmer, tunga chemtrailformationer dagen innan 90!! tornados slog till mot Tennessee och tre angränsande stater.




Tornados är ett sommarfenomen.

En Arkansas korrespondent beskrev en "tung sprutning av chemtrails" den 19 januari och 20e 1999. ".Sen kom det värsta utbrottet av tromber samtidigt med många människors död. Besprutningen har bara fortsatt ", sade han. "Jag tillbringade åtta år i det militära och var omkring många olika typer av flygplan och jag har aldrig sett några contrails som dessa jag nu ser.”

I Utah nationellt kände radioskådespelare David John Oates och Clyde Lewis-en välkänd talkshow värd i Salt Lake City, insjuknade helt plötsligt. Mr Lewis erinrade sig "Jag visste inte om detta har samband med sådana saker som att en fyra-linjers chemtrails sprutning som gjordes över Cottonwood, Utah område”.

Tre linjer sågs tre dagar innan. Temperaturen i Utah var 30 ° och sjönk till 5°, vindar med hastigheter på över 100km/timmen blåste upp och moln rullade in som släppte 30 centimeter snö "samtidigt som folk blev sjuka”.
En person bosatt i West Virginia rapporterade att "sjukhusen är fulla. Läkarna säger "nära en epidemi", "skolor är stängda".


Människor har allt från  'sinusinfektion till lunginflammation," och man skyller på vädret. Förresten, var temperaturen här i Charleston 28 ° på dagen, under kvällen sjönk den ner till 5 ° och det började snöa ! Planen gör fortfarande spår och vågor över himlen "

I Pittsburgh, Kansas, skrev en annan medborgare: ”Det är otroligt sällsynt att vi har flygplan som kommer in här över. Jag har bott här i mer än 10 år, att se spår på himlen är väldigt ovanligt. Dessa spår har lagts nu under 3 nätter. Jag har sett contrails i mitt liv men aldrig som dessa. Jag minns att jag tänkte hur "annorlunda" de verkade, jag undrade varför de bara hängde där och tänkte ,att detser ut som om  någon tog en tjock pensel och drog ett par linjer över himlen.
Vädret här varit helt galet. Bokstavligen kan man säga att vi under dagen kunde gå runt utan skor och i en t-shirt.
Samma natt, blev det snö, hagel och is på marken. Några dagar senare, så blev allt normalt igen”

Moln, Chemtrails och HAARP

Vädermodifiering innebär (sådd) eller ”odling” av befintliga moln med silverjodid som rutinmässigt genomförts i decennier. Men nyligen erkände flygvapnet att man tillfört kemikalier för att skapa moln. En tjänsteman inom flygvapnets studie,” Väder som en beräknande kraft - Att skapa Cirrus sköldar- Att Äga Vädret till År 2025” beskriver hur jet-tankers som flögs av "väderspecialister” används för att spruta kemikalier som till formen synbart liknande spridningen av chemtrails.

Vissa  experter enades att ett sådan storskalig mixtrande med molntäcke kan utlösa problem. Molnlagren beskrivs som en komplex termostat, molnen kyler jorden genom att reflektera inkommande solljus. Molnen värmer även atmosfären genom att fånga upp utgående värme.

Som en NASA forskare berättade för Rocky Mountain News, "En liten puff i en eller annan riktning kan eliminera den globala uppvärmningen, eller kraftigt öka den."

Om anklagelserna att bryta en FN-överenskommelse om att inte använda miljön som ett vapen, medgav US Air Force också att man kan påverka vädret genom att sända upp av små mängder energi vid precis rätt tid och rum.


 HAARP  (High Altitude Auroral Research Project)

Arbetar som en gigantisk sändare, tillräckligt kraftfull för att göra ”norrsken” över  Gakona i Alaska. Fler jonosfäriska värmare (HAARPs) är även  belägna i Puerto Rico och andra utvalda platser runt om i världen, och är alla ingående i detta ”Air Force projekt" skapat för att göra "betydande förändringar" av vår jonosfär.

Ett syfte är att styra vädret genom att böja/ändra riktning på jetströmmen genom att ”lyfta” atmosfären.
Värmeöverföring till lägre höjder påverkar direkt  lokala vindar och regn. HAARP´s  intensiva radiofrekvens stråle går rakt den lägre atmosfäriska  regionen, och värmer även denna vilket  HAARP inte har som mål att värma.

Detta kan bäst förklara fenomen som El Nino och chemtrail fenomen. Att spruta järnoxid och metaller i atmosfären, som liknar de partiklar som finns i chemtrailnedfall, tillåter solen, eller HAARP, att värma den väderbildande troposfären.

Alternativt kan strängarna av extremt fina polymers sprayas i den övre atmosfären som sedan värms genom HAARP.
Spindelnät-liknande" material har beskrivits driva ned med vindarna och misstänks härröra från sprutningsaktivitet på hög höjd. .

Efter att ”Environment News Service” lagt fram det här med vädermodifiering i teorin skrev HAARP: s uppfinnare Bernard Eastlund : "De försök som beskrivs verkar tekniskt genomförbara. Det nyliga  arbetet med att polymera tillsatser för mikrovågsabsorption har gjorts kommersiellt så att polymerfibrerna finns tillgängliga. "


Dr Nick Begich, författare till ” Änglar spelar inte på denna HAARPAN”  och andra experter i ämnet är också oroliga för att HAARP´s frekvenser av utsläpp av 20 till 30 hertz frekvenser kan utlösa förändringar i hjärnans kemi. Experiment visar att ”neurokemikalier”  frigörs vid dessa frekvenser och kan förändra tankar och känslor hos människor som leder till ångest, oförmåga att koncentrera och som starkt tyder på en negativ inverkan på människors immunitet mot så låga nivå icke-joniserande frekvensstrålning.

Nödläge för planeten ?

Kan en allvarlig global kris vara motivet bakom ett ökande insjuknande av medborgare eller från chemtrailssprutningen ? Eller kommer det verkliga hotet från solen? Eller har dom mänskliga aktiviteterna med atmosfäriska experiment och vädermanipulationer givit backslag ?


När Dr Edward Teller, en ledande klimatolog stod inför att ta itu med ett "Internationellt seminarium för Räddning av planeten" år 1998, visade då undersökningar att jordens temperatur inte hade stigit med mer än 0,07 grader per århundrade och att "friserade" forskningsrapporter avslöjades som backat upp påståendet om en "global uppvärmning".

Media larmade om att, "delar av Antarktis värms upp tio gånger gånger snabbare än innan.
Pingviner befarades snart utrotas på Antarktis halvön. Forskare klädda i träningsoveraller strosade omkring  i aldrig tidigare skådade regnskurar!"

Men man har konstaterat att solens strålningsnivåer ökar snabbt. Amerikanska bönder förlorade mer än $ 3 miljarder dollar per år på grödor skadats av UV-ljus. Som en epidemi av sol-inducerad katarakt svepte Nordamerika, reviderade EPA kraftigt sina prognoser över dödsfall i hudcancer från 9.300 till 200.000 under de kommande 50 åren. Enligt Earth Island Journal, drabbas försäkringsbolagen av extrema förluster pga av väderhändelser som slog rekord med 92 miljarder dollar, tre gånger den årliga dollar kostnaden för Vietnamkriget.

Förlusten var större än vad den stora olje-och den internationella handeln med vapen omsätter på ett år, försäkringsföretag är en av världens största källorna till investerings kapital. Avhaspling från katastrofala stormförluster på upp 1.500% jämfört med tidigare. Om den "globala uppvärmningen" fortsätter kan det leda till en global konkurs bland försäkringsbolag, vilket kan få en den ”dominoeffekt” experter varnat för och som  kan utplåna Wall Street.

Frågan är om människan ska leka Gud med dom följder och konsekvenser vi ser idag ?

Fortsättning följer....