Visar inlägg med etikett gifter. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett gifter. Visa alla inlägg

fredag 4 januari 2013

Vädermanipulation. Ministrar, Försvar och Näringsliv involverade


Man lurar allmänheten att anläggningarna är "radioteleskop" för studier av solen och universum, detta förfarande varnade amerikanska senatorer för tidigt under 200-talets början. HAARP-anläggningarna går under namn som LOFAR, LOIS, EISCAT,mm. Alla anläggningarna är "sammanlänkade" med Blue Gene superdatorer som donerats av USA åt de länder som är med i väderstyrningsprojektet


Minister Jan Björklund invigde 2011 LOFAR anläggningen i Onsala kort därefter utlöstes ett skalv i Kattegatt.
Det handlar om väderstyrning att från anläggningarna styra vädret med höga energier av skadlig elektromagnetism och man har redan gjort den konstgjorda molnmassan "magnestisk" genom att dumpa miljoner ton av aluminium, barium, bor, strontium, kaliumpermanganat, millerit, magnesium, kalcium, svavel, etylendibromid, arsenik, uran mm i nanopartikelform via "chemtrails och dessa partiklar tränger in överallt i allt.
Från invigningen av HAARP-LOFAR 2011
Aerosolerna som sedan till sig fuktigheten i atmosfären (en ökning har skett av fuktigheten pga den avsiktliga issmältningen på bla Grönland) värms sedan med HAARP-anläggningarna och molnmassan blir då "magnetisk. Samtidigt som man sprutar detta drar man ner nanobakterier och virus från övre atmosfären som inte hör hemma på jordytan och vi har inget immunförsvar mot detta.

Genom att skapa ett 1-2 cm tjockt "plasmaskikt" i övre atmosfären av sprutade metaller kan man även "lyfta upp" atmosfären 10tals kilometer ut i rymden och på så sätt även manipulera jetströmmarna att ta nya onaturliga vägar.
Skåne 2011 sprutade chemtrails breder ut sig
 Man kan även "vrida" "tippa på" jordaxeln allt mer så att tex vårt land hamnar närmre där Ryssland en gång låg, ni har säkert sett hur månen ser ut för oss nu och förklaringen är att man "vridit" axeln medvetet för att även kunna smälta av isar på Grönland, Nordpolen och Sydpolen snabbare.
Ett spel för gallerierna och för att lura allmänheten
Miljöbrottet är gigantiskt enormt och helt ofattbart att det kan pågå men en global konspiration av världens ledare gör det möjligt att genomföra.

Alla på högre poster i regering, riksdag, myndigheter och försvar är inblandade och har full vetskap.
Militära tankerflyg, vissa passagerarflygbolag och även vissa privata flygbolag är inblandade i dumpningarna i atmosfären.
En annan sida av de gigantiska dumpningarna av metaller i övre atmosfären har också gjorts för den moderna trådlösa teknikens och mobiltelefonins skull, där vår atmosfär från början inte hade de förutsättningarna för snabb kommunikation som man nu kan erbjuda med en "behandlad" atmosfär.


Svenskt Näringsliv, SAAB, Ericsson, mfl är djupt involverade i projektet, men givetvis även försvaret och NATO.
Det kostar oss alla en sämre hälsa, döende fisk, fågel och djur, utrotade insekter, en förstörd natur och i framtiden kommer även odlingsmark samt att grundvattnet att förstöras. 

Älgdöd i Blekingen och på Öland-B-vitaminbrister samma fenomen som breder ut sig hos människan nu.
Fågeldöd i Hanöbukten
 
HAARP-LOIS Småland-Öland-Gotland. Gotlandsdelen av LOIS ses arbeta i den metalliska smogen
Ska man då även ska söka efter aluminium, barium, bor med mera som sprutas i ultrafin form via chemtrails och som modern givetvis andas in och som högst troligt också överförs till barnet i moderlivet...någon som tänt på det ?
HAARP-anläggningarna LOIS och LOFAR som ingår i väderstyrningsprojektet, allmänheten luras att tro det rör sig om teleskop för att studera solen och väteatomer i universum.
Jan Björklund fd major i försvaret har full vetskap om chemtrails och HAARP
Carl Bildt i Emiraten med Maud Olofsson för att teckna ett "miljöavtal" som ledde till sprutningar över bla Sverige.



Maud Olofsson belönades med ett toppjobb i Hillary Clintons stab för sin lojalitet mot USA i väderstyrningsprojektet
En avflera LOFAR-anläggningar  i England för vädermanipulation

måndag 2 juli 2012

Monsanto - utrotningen av humlan och biet i Sverige - GMO odlingar i Skåne



Amerikanska Monsanto som är högst delaktig i pågående chemtrails-program (utöver andra inblandade parter) och spridningen av dom giftiga aerosolerna i atmosfären och i bland annat svenskt luftrum och har största intresse i att utrota alla naturliga pollinerare i framför allt södra Sverige, då nu Amerikanska GMO företaget Monsanto etablerat sig i Sverige och odlar GMO sockerbetor och potatis åt svenska folket i Skåne.....samt flera patenterade GMO grönsakssorter.



Amerikanska Monsanto stal nu i år minst 300 humledrottningar i Skåne (det hette 100 stycken från början) och förstörde samtidigt bona....för att som det "vackert hette" transportera humledrottningarna till England som "behövde" humlor...men dom togs till Monsantos laboratorium....dvs för att "säkerställa" att humlan inte återhämtar sig mer i Skåne.


 Bioodlare Lina Norrsell : Genmodiferad potatis orsakar biflytt


Det tyska kemiföretaget BASF med godkännande från Swedish Chemicals Agency (KEMI) står för en del av försöksodlingar av GMO potatis i Skåne.





På detta sätt säkerställer Monsanto att genmodifierad gröda och GMO odlingar inte utsätts för risker av naturliga pollinerare nu när dom är borta....ni svenskar kommer inte heller att få frukt eller bär som kräver pollinering pga detta...vem ska pollinera dom åt er....?




Flera blomstersorter som kräver pollinering i naturen kommer också att försvinna allt mer...men detta kommer nu det sovande och hånfulla svenska folket ha att få som gåva och påminnelse för framtiden, för uppväxande och kommande generationer som aldrig kommer att få se en humla, nyckelpiga, blomfluga eller bi i sin naturliga miljö och i verkligheten.....ni kan ju svara kommande generationer när dom en dag ställer er frågan "varför gjorde ni inget åt det när ni blev varnade ?


Däremot går bra att endast avfärda, flina åt och håna dom som agerar och varnar nu idag, istället för att gemensamt agera mot den omfattande förstöring som nu sker.....

Amerikanska Monsanto har i laboratorium tagit fram ett DNA modifierat bi som är 3 gånger giftigare än ett vanligt bi...ska man utan moraliska tvivel tillåtas att göra affärer av denna skapelse genom att "sälja" eller "hyra ut" dessa giftiga pollinerare till förtvivlade odlare som kanske nu står på ruinens brant pga insekternas utrotning ?



Ni kommer också att få uppleva hur fåglarna försvinner allt mer...finns det brist på insekter blir det ingen mat till ungarna och fåglarna dör ut i spåren av aerosolsprutningarna, fågelborden kommer med säkerhet att gapa tomma kommande vintrar...



Vi som ihärdigt lägger tid och varnar för detta som nu sker hånas för allas vår sak...och kallas "konspirationsteoretiker" som studerar "kondensstrimmor" på himlen......vi får se om våra värsta farhågor slår in....skrattar bäst som skrattar sist heter det ju....;)




När det gäller att servera trovärdiga lögner från "expertis" via styrd media för att lura allmänheten finns inga gränser och fräckheten är stor !


För att dölja utrotningen av våra insekter som sker via giftiga komponenter i chemtrails-aerosolerna går man hur långt som helst !

Men man glömmer en sak...!  Chemtrails aerosolerna sprutas över hela världen och förs runt planeten med vindarna...bidöden är global, deras immunförsvar sätts ned så dom blir mottagliga och lättangripna av svamp, kvalster, parasiter, med mera...OCH att även andra insekter börjar dö ut i spåren av dom giftiga aerosolerna ! Den biten glöms lätt bort i debatten...


*På 50-60-talen användes rikligt av dom giftigaste tänkbara komponenter i bekämpningsmedel i jordbruket och även användningen av DDT  och Hormoslyr var vanlig förekommande av  SJ som sprutade banvallarna runt om i hela landet.

Hade vi en omfattande insektsdöd på gränsen till utrotning redan då ? Nej absolut inte !

Däremot har giftiga aerosoler sprutats rikligt i USA under utvecklingen av "chemtrails-dekokten" för vädervapnet "HAARP" som lett till att dom utrotat vilda bin, humlor och andra viktiga insekter och även dödat mer än 7 miljoner fladdermöss vilket skapa problem i jordbruket.

Samma aerosoler sprutas nu sedan början av 2000-talet över Europeiska länder och framförallt NATO länder och i spåren härav ser vi en utbredd insektsdöd som ingen vill ta ansvar för mer än att servera konstruerade lögner om olika lögnaktiga anledningar.

Staten förbereder redan nu det sovande svenska folket på att "naturen är inte längre gratis "
Ska då företag som Monsanto som slagit ut dom naturliga insekterna i vår fauna nu få etablera sig och tjäna pengar på sin begångna brottslighet ?



Man gör allt och offrar gärna planetens naturliga eko och vädersystem bara för att få "leka Gud" och styra planetens väder och att få leka "stjärnornas krig"



Amerikanska Monsanto som etablerar sig i land efter land gnuggar händerna av glädje i spåren av aerosolskadorna då endast deras GMO, dvs laboratoriemodifierade och patenterade grödor som är det enda som kan odlas på planeten i framtiden....smaklig måltid !