Visar inlägg med etikett nato. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nato. Visa alla inlägg

fredag 26 april 2013

Att beslå folket med lögner - "den ryska björnen" - för att föra in Sverige i NATO!

Man hotar nu med den "ryska björnen" och hur dåligt vårt lands beredskap och försvar är.

Helt klart kan vi nu se en organiserad "kampanj" i krigshetsande media och på sidor över internet där mörka krafter i samhället försöker skapa en rädsla hos folket för att svensken ska acceptera krigshetsarnas dröm....ett fullvärdigt medlemskap i krigsorganisationen NATO.



Vår regering har ju redan sålt ut vårt land till NATO när det gäller övningar, bombningar i Norrland, övningar i Göteborgs skärgård och flygövningar över Vättern.

Det märkliga är att det hörs inget om de mängder av utländska militära flyg som upprepat varje vecka kränker vårt luftrum i Sverige och dumpar 1000-tals giftiga kemialier i sk "chemtrails" för att absorbera strålning från solutbrotten som är många och intensiva nu.

Jag återger här en kommentar från Facebook ang chemtrails och försöken att smyga in Sverige i den åt USA underhuggande krigsorganisationen NATO:

"Chemtrails är inga luftrumskränkningar! Det är ett avtal som Göran Persson har skrivit på. De har full rätt att både flyga och spruta. Där är vi sålda och kan inte klaga på högre ort. Men kommer det en mygga för nära svenska kusten då blir det bra reklam för att vi ska ingå i NATO! Allt enligt uträkning! Glöm aldrig att NATO är krigförande!"..
Läs mer här:
Alliansens NATO-bluff övertygar inte!

Ryssarna har nog riktigt roligt åt lilla Sverige och de krafter som försöker föra in oss i krigsorganisationen NATO genom att skylla på Ryssland, så roligt att man tom producerat en satirisk film om det hela som sänts i rysk television, se film nedan:

Här har du länken till YouTube om du vill se den ryska satirfilmen i bättre kvalitet:
https://youtu.be/cyPsqsH8I4M


Ett bra inlägg hämtat från navyskipper:

Ryska påsken igen!
Skriver i kväll ett tredje inlägg om "ryska påsken" då mediabevakningen och nyheterna i ämnet fortsätter att flöda samtidigt som nya uppgifter kommer fram.

Den mest uppseendeväckande nyheten levererar kollegan Antonsson då han framför uppgifter som varken SvD eller Försvarsmakten tidigare tagit upp. Uppgifterna gör gällande att en rysk Mainstay A-50 utrustad med störsändare (vilket förvisso inte är särskilt sannolikt då det är en flygburen radar, och inte ett flygplan avsett för att bedriva telekrig/störsändning) skulle agerat bakgrundsstörare under delar av flygföretaget. Om uppgifterna stämmer, vilket man dock bör ha ett kritiskt förhållningssätt till, så är det med stor sannolikhet väldigt unikt, och väldigt oroväckande. Har Ryssland genomfört aktiv radarstörning mot Sverige sedan kalla kriget?

Westerholm skriver i dag ett mycket läsvärt inlägg om dessa händelser och påstår indirekt att det skulle vara näst intill kriminellt att Silwer ljög för svenska folket och media om detta? Delar dock inte den uppfattningen då det är högst olyckligt att uppgifter som dessa läcker ut. Skulle Wilwer eller någon annan företrädare för Försvarsmakten stå i TV och erkänna att ja, den ryska störsändningen var perfekt för att slå ut radarn vid X och X? Nej, Westerholm, det vore oerhört oproffsigt att bekräfta om vi nu blev blinda under en begränsad tid den där påsknatten. Nu vet vi inte om de uppgifter som olyckligt läckt ut stämmer, och man får hoppas att ingen heller kommer att bekräfta detta i så fall.

Det som Westerholm däremot har helt rätt i är att Försvarsmakten gärna ger förskönande bilder till det politiska systemet varför det politiska systemet gör fel prioriteringar. Detta är ett mycket stort problem inom Försvarsmakten generellt sett där politiker vid förbandsbesök allt för ofta får en glättig presentation av allt bra förbandet lyckas göra, och allt för sällan om de uppenbara bristerna och problemen. Vilken förbandschef vill framstå som negativ?

För den som vill sova gott så kan man gärna läsa sagan om det svenska försvaret. Men var inte oroliga. Sverige har beredskap med JAS 39 Gripen dygnet runt, året om.

onsdag 27 februari 2013

Upprepade kränkningar av svenskt luftrum. Vem ger tillåtelse?

Då var det åter dags att i vanlig ordning dra upp persiennen och se de grova miljöbrotten som pågår per systematik över alla Natoländer inkl den lilla självgoda bananrepubliken Sverige.

Någon/några samvetslösa stackare i vår statsledning ger sitt samvetslösa medgivande att andra länders militära tankerflyg hur som helst får kränka svenskt luftrum och fritt dumpa 10 000tals ton giftiga aerosoler i atmosfären och över det egna folket. Tala i stället om vad som egentligen sker och vad som händer med vår sol bla....
Solens "killshot" vid 07.00

Vi kan ju inte inbilla oss att folkvalda och våra kloka tjänare i Stockholm skulle vara så korkade så att de blivit lurade av den militära bjässen i väst att detta är en välgärning för planetens bevarande och att även de skulle svalt lögnen om en "global uppvärmning" utan att tänka själva längre än näsan räcker.

Detta går inte att dölja längre, bubblan växer för varje dag. Lögnen om "kondensstrimmor" är sedan länge nedkörd i halsen på de "själslösa" försvarare som makten utsett att lura och bedra det sovande folket med.

Ta ögonen från mobilen en stund mitt på dagen och titta upp Svensson, så ser du också vad som pågår.

Skåne 27 februari 2013 klockan 09.00
Satbild från kl 10.00 den 27 februari 2013. Chemtrails och utbredda aerosoler ligger som en grå smog i atmosfären.

Samtidigt kör man HAARP-aktivitet (elektromagnetisk energi ) från anläggningarna i Norrland och Norge för att manipulera luftströmmarna.


fredag 4 januari 2013

Vädermanipulation. Ministrar, Försvar och Näringsliv involverade


Man lurar allmänheten att anläggningarna är "radioteleskop" för studier av solen och universum, detta förfarande varnade amerikanska senatorer för tidigt under 200-talets början. HAARP-anläggningarna går under namn som LOFAR, LOIS, EISCAT,mm. Alla anläggningarna är "sammanlänkade" med Blue Gene superdatorer som donerats av USA åt de länder som är med i väderstyrningsprojektet


Minister Jan Björklund invigde 2011 LOFAR anläggningen i Onsala kort därefter utlöstes ett skalv i Kattegatt.
Det handlar om väderstyrning att från anläggningarna styra vädret med höga energier av skadlig elektromagnetism och man har redan gjort den konstgjorda molnmassan "magnestisk" genom att dumpa miljoner ton av aluminium, barium, bor, strontium, kaliumpermanganat, millerit, magnesium, kalcium, svavel, etylendibromid, arsenik, uran mm i nanopartikelform via "chemtrails och dessa partiklar tränger in överallt i allt.
Från invigningen av HAARP-LOFAR 2011
Aerosolerna som sedan till sig fuktigheten i atmosfären (en ökning har skett av fuktigheten pga den avsiktliga issmältningen på bla Grönland) värms sedan med HAARP-anläggningarna och molnmassan blir då "magnetisk. Samtidigt som man sprutar detta drar man ner nanobakterier och virus från övre atmosfären som inte hör hemma på jordytan och vi har inget immunförsvar mot detta.

Genom att skapa ett 1-2 cm tjockt "plasmaskikt" i övre atmosfären av sprutade metaller kan man även "lyfta upp" atmosfären 10tals kilometer ut i rymden och på så sätt även manipulera jetströmmarna att ta nya onaturliga vägar.
Skåne 2011 sprutade chemtrails breder ut sig
 Man kan även "vrida" "tippa på" jordaxeln allt mer så att tex vårt land hamnar närmre där Ryssland en gång låg, ni har säkert sett hur månen ser ut för oss nu och förklaringen är att man "vridit" axeln medvetet för att även kunna smälta av isar på Grönland, Nordpolen och Sydpolen snabbare.
Ett spel för gallerierna och för att lura allmänheten
Miljöbrottet är gigantiskt enormt och helt ofattbart att det kan pågå men en global konspiration av världens ledare gör det möjligt att genomföra.

Alla på högre poster i regering, riksdag, myndigheter och försvar är inblandade och har full vetskap.
Militära tankerflyg, vissa passagerarflygbolag och även vissa privata flygbolag är inblandade i dumpningarna i atmosfären.
En annan sida av de gigantiska dumpningarna av metaller i övre atmosfären har också gjorts för den moderna trådlösa teknikens och mobiltelefonins skull, där vår atmosfär från början inte hade de förutsättningarna för snabb kommunikation som man nu kan erbjuda med en "behandlad" atmosfär.


Svenskt Näringsliv, SAAB, Ericsson, mfl är djupt involverade i projektet, men givetvis även försvaret och NATO.
Det kostar oss alla en sämre hälsa, döende fisk, fågel och djur, utrotade insekter, en förstörd natur och i framtiden kommer även odlingsmark samt att grundvattnet att förstöras. 

Älgdöd i Blekingen och på Öland-B-vitaminbrister samma fenomen som breder ut sig hos människan nu.
Fågeldöd i Hanöbukten
 
HAARP-LOIS Småland-Öland-Gotland. Gotlandsdelen av LOIS ses arbeta i den metalliska smogen
Ska man då även ska söka efter aluminium, barium, bor med mera som sprutas i ultrafin form via chemtrails och som modern givetvis andas in och som högst troligt också överförs till barnet i moderlivet...någon som tänt på det ?
HAARP-anläggningarna LOIS och LOFAR som ingår i väderstyrningsprojektet, allmänheten luras att tro det rör sig om teleskop för att studera solen och väteatomer i universum.
Jan Björklund fd major i försvaret har full vetskap om chemtrails och HAARP
Carl Bildt i Emiraten med Maud Olofsson för att teckna ett "miljöavtal" som ledde till sprutningar över bla Sverige.



Maud Olofsson belönades med ett toppjobb i Hillary Clintons stab för sin lojalitet mot USA i väderstyrningsprojektet
En avflera LOFAR-anläggningar  i England för vädermanipulation

lördag 11 augusti 2012

16 november 2011 en ren biovapenattack via chemtrails över Skåne ?


Södra Sverige 16 november 2011.

Efter denna gigantiska sprutning av chemtrails över södra Sverige, så insjuknade väldigt många i respiratoriska luftvägsbesvär, svår hosta, feber, hudbesvär, influensasymptom", symptom liknande scalakansfeber, dubbelsidig öroninflammation (främst barn), lunginflammation och i många fall konstaterades mykoplasma.

Vårdcentraler och akutmottagningar över Skåne var överfulla med patienter, och vid kontakt med läkare berättas om ökningar på mer än 30% mot normala "influensa" säsonger, att man liknade detta vid en epidemi och att förd statistik över detta inte intresserade svenska myndigheter.

Dödsfall bland äldre och personer med nedsatt immunförsvar uppvisade en ökning, sjuksköterskor på mottagningar berättade pressade situationer och "folk fyller snabbt väntrummen och det hostas enormt mycket bland patienterna".

Apoteken fick snabbt slut i lager av luftrörsvidgande mediciner och antibiotika, leverantörernas lager sinade med ibland fördröjning på upp till 1-3 dagar av mediciner mot normalt.

I många skolor gapade stolarna tomma i skolsalarna och ibland inställdes undervisning i klasser pga det låga elevantalet.

Helt klart kan man direkt misstänka en ren "bioattack" mot befolkningen och utsläpp av smittsamma och skadliga ämnen, vilket vi nu starkt misstänker ske med jämna mellanrum året om, men troligen oftast med fler smittsamma komponenter under perioder då "normala" utbrott sker för att dölja denna aktiviteten och slippa misstänksamhet från massan.

En samlad uppslutning från allmänheten för att få svar om sprutningarna i skyn är nu hög tid att genomföra och avkräva svar från styrande politiker och ansvariga.


lördag 4 augusti 2012

Test av svenskt regnvatten visar aluminium och uran !


En grupp svenska aktivister har utfört provtagning på regnvatten i Nordvästra Skåne och analysen var mer än alarmerande. Anmärkningsvärda doser Uran, Aluminium och Arsenik har påträffats i regnvattnet. Nu måste detta tas upp till beslutsfattarposition i samhället och debatteras ute i folkhemmen omedelbart eftersom gränsvärdet är 0!
Detta är inget som normalt hör hemma i nederbörd !

Prover tagna under noga kontrollerade former och analyserat av Swedac 
ackrediterat laboratorium. Mätosäkerhet +/- 20% .ICP


Inget Cesium-137 redovisas i testerna, vilket visar att Uranet sannolikt inte kommer från
Fukushima i Japan. Uran är en alfastrålare som är extremt potent och farlig för människan.
Uranet har allra troligast sprayats ihop med annat godis i atmosfären för att studera "global warming", militära studier gällande radio och radarekon.
En del studier verkar ha inkluderat aerosolsprayning av även militärt utvecklad
mykoplasma som i stort har snarlika delar av som symptom som uppvisas för uranexponering.

(Kanske någon "expert" nu kan "demontera" provtagningen och desinformera 
folket och hänvisa till Fukushima olyckan eller annan "trovärdig" förklaring.
OM det nu skett en fullt medveten spridning av strålkällor via chemtrails med 
ingående komponenten Uran vart hamnar vi då ? 
Faktum kvarstår dock provet tagits och analys utförts och det går aldrig att sticka 
under stol med)

Att andas in uran är EXTREMT farligt och man har dragit vissa parelleller mellan
"Gulfsyndromet" och inandning av så kallade alfastrålare.



Alfastrålning är svårt att mäta då det inte kan fångas med vanliga Geigermätare utan
utrustning som släpper igenom alfastrålning behövs. Alfastrålning kan tex stoppas med
ett vanligt A4-papper men inandat i kroppen kan det ge svåra allvarliga konsekvenser.

 Man använder alfastrålare flitigt i Ammunition med som tex Bofors säljer till NATO.

* Uran är en tungmetall som kan deponeras i kroppens olika organ, framför allt i 
skelettet och njurarna. I första hand är det dess gifteffekt som har hälsoeffekter. 
Oralt intag även av små mängder uran kan orsaka njurskador.Civila kan komma att 
drabbas genom inandning av uran i form av damm eller där nanopartiklar tränger 
igenom huden. 
Detta innebär stora hälsorisker då de radioaktiva partiklarna bestrålar de inre organen, 
vilket kan leda till cancer och/eller förändringar i arvsmassan-DNA.
Biologisk halveringstid för uranintag genom lungorna är 3,8 år.

Övrigt, svår nästäppa och hemorrage, lunglesioner och fibros, ödem och svullnad, 
lungcancer,svullna vakuoliserade epidermala celler, skador på hårsäckarna och talgkörtlar, konjunktivit, irritation, inflammation, ödem, elektrofysiologiska förändringar i hippocampus (hjärnan). Kronisk trötthet, utslag, öron och ögon infektioner/inflammationer, håravfall, viktminskning och hosta.
Den aerosol eller brytbart pulver som producerats under inverkan och förbränning av tex
utarmat uran kan potentiellt förorena stora områden , vilket leder till eventuell inandning av människor.

I djurstudier har neurologiska symtom observerats hos hundar och katter efter inhalation
 av uran. På 13: e dagen av en 30-dagars studie med hundar som exponerats för 0,5, 3,
4 eller 18 mg U/m3 uranhexafluoridgas genom inhalation visades muskelsvaghet följt av
instabilitet i gång tydande på neurologisk dysfunktion.

Likaså visades katter som exponerats genom inhalation av 18 mg U/m3 som uran
tetrafluorid ostadig gång den 7 dagen i en 30-dagars studie. I 5 veckors studier
(8 timmar per dag, 5 dagar i veckan), utsattes hundar och katter för 0,15, 2,2 eller
9,2 mg U/m3 som AUC fluorid och visade anorexi, svår muskelsvaghet, trötthet 
vid den högsta testade koncentrationen.

Experimentella studier tyder på en koppling mellan neurologisk toxicitet och
uranexponering. Bioackumulering av uran i hanråttor efter upprepad exponering av
utarmat uran genom inandning (30 min inhalation vid 197 mg m-3, 4 dagar i veckan
under 3 veckor) har studerats tillsammans med beteendeeffekter.


De uranhalter i hjärnan första dagen efter utgången av exponeringen varierade enligt
följande: luktloben> hippocampus>frontal cortex> lillhjärnan, därefter minskar snabbt.
Den spontana rörelse aktiviteten hos exponerade råttor ökade första dagen efter
exponeringen och dess rumsliga arbetsminne var mindre effektiv 6 dagar efter
exponering, jämfört med kontrollråttor.
Dessa data antyder att utarmat uran kan komma in i hjärnan efter exponering för
upprepad inandning, vilket ger beteendeförändringar.

Sä här säger tex livsmedelsverket om Uran i dricksvatten : 
http://www.slv.se/sv/grupp1/Dricksvatten/Dricksvattenkvalitet/Uran/

Så här livsmedelsverket om Njurskador:
http://www.slv.se/sv/grupp1/Dricksvatten/Dricksvattenkvalitet/Uran/Uran-i-dricksvatten/




Fler provtagningar måste komma tillstånd över hela landet och även grannländer som utsätts för systematisk sprayning av chemtrails från både militärt flyg och passagerarflyg i den omfattande geo-engineering/vädermanipulering som sker över bla norra hemisfären.

Man har sedan länge misstänkt att Aluminium dumpas i enorma mängder i luftströmmar och över länder anslutna till Nato, och nu har man beviset för att så sker helt sanslöst och utan skrupler.

Bla används denna metall för att möjliggöra för HAARP-systemen att via elektromagnetisk mikrovågsenergi styra vädret, men även för att fylla en funktion i avancerad markradar och som en beståndsdel för funktioner i ett nytt globalt kommunikationsystem och för det nya 4G systemet.

 * Aluminium toxicitet kan leda till kolik, rakitis, gastro-intestinala störningar, dålig kalciummetabolism, extrem nervositet, anemi, huvudvärk, nedsatt lever-och njurfunktion, 
glömska, störningar i tal och minnesförlust, uppmjukning av skelettet, och svaga, 
värkande muskler .
Benförlust och ökade tarmabsorptionen av aluminium och kisel kombineras för att bilda föreningar som ackumuleras i den cerebrala hjärnbarken. Dessa föreningar förhindrar impulser från att föras till eller från hjärnan.

Aluminiumets giftverkningar är många. Skador på hjärna och nervsystem är särskilt skrämmande. Man har funnit aluminium i hjärnorna hos dementa med Alzheimers sjukdom. Aluminium kan också vara en medverkande faktor i epilepsi hos barn, dålig inlärning och benskörhet. Aluminium i överskott samlas i njurar, lever, sköldkörtel och ben, och orsakar skador i dessa organ .
Aluminiumförgiftning kan också utlösa järn, folat och vitamin B12 brist.


Arsenik har sin enda förklaring att härledas till ingående komponent i dom
chemtrailsmixer det militära flyget sprutar, och pågrund av ämnets giftighet bör
endast detta räcka till grunden för att starta en landsomfattande utredning om
miljöpåverkan och miljöbrott där ansvariga bör ställas tillsvars..  

Arsenik i sig är också ett kraftfullt insektsdödande medel vilket kan lämna en del
svar påden allt mer utbredda insektsdöden och sprutningen av chemtrails över allt
fler länder.

Ovan: Satellitbild 16 november 2011. 1vecka senare insjuknade många i Skåne med 
respiratoriska besvär, feber, öroninflammationer, led/muskelvärk, influensaliknande 
symptom, mykoplasma/lunginflammation med mera.

* Arsenik är ett mycket giftigt halvmetalliskt grundämne. Arsenik har många allotropa former, de flesta har olika färger. Ämnet används idag främst i insektsgifter och andra bekämpningsmedel. Arsenik användes också flitigt inom tryckimpregnering av trä, men har fasats ut till förmån för mindre miljöfarliga alternativ.
Den även giftiga kemiska föreningen arseniktrioxid kallas ofta "vit arsenik".

Det är nu dags att genomföra massiva provtagningar bland elementen, att tillsätta
utredningar och stoppa spridningen av chemtrails över länder och luftströmmar samt
att stänga ner farliga och hälsovådliga HAARP-anläggningar runt om i världen.

Oavsett vem du är, vilken samhällsklass du tillhör vuxen som barn så andas du
omedvetetin dessa gifter som hänsynslöst sprutats med säkerligen allvarliga
framtida konsekvenser för människor, djur och natur.

Politiker, militärer och piloter av chemflygen har säkert uppmuntrat med en lögn om "att
hindra den globala upvärmningen", eller en "insats för mänskligheten" när dom godtog
det som ålagts dom, men ack så lurade dom i såfall blivit. Sverige har faktiskt accepterat
innebörden i (bakom ryggen på folket) :
Amerikanska Space Preservation Act 2001 HR 2977 när vi gick med i HAARP
programmet 2001.

                               ovan: översatt utdrag ur space preservation act, se "chemtrails"

Agenda 21 misstänks av många för att vara inkörsporten till en medveten befolkningsreducering, kan det kanske vara på det viset ? Dumpa Aluminium, arsenik och uran över befolkningen ?

                               Georgia stones-guidelines- om att reducera jordens befolkning

En amerikan uttryckte sig som följer på sin hemsida " Kabalen (världseliten-bankirerna-Rothchilds-Rockefellers) har nu kört penning/valutasystemet (pyramidspelet) i botten, man utnyttjar nu året 2012 fullt ut och uppfyller gamla profetsior för fulla muggar, nu sprayar man USA och Natoländer för att slå ut dessa folk först , för där har man störst motstånd och möter risken att stoppas av massiva protester, man skonar andra delar av världen för en nystart med en liten grupp av befolkning man lättare kan ta kontrollen över".



Ett miljöbrott av ofattbara dimensioner har begåtts under ett antal år nu, där alla inblandade tiger som muren och räddar sina egna skinn, sekretessavtal har ingåtts som man gömmer sig bakom.

Alarmerande provsvar men samtidigt bekräftas att himlen besprutas med hälsovådliga komponenter ovan vår huvuden att det är inte "kondensstrimmor" eller "konspirationsteorier" och att geo-engineering/vädermanipulation pågår för fullt sedan flera år tillbaks.

Svenska näringslivet, Wallenbergsfären och Försvaret har starka intresse i det som sker ovan våra
huvuden och då också samarbetet med USA i och runt saken.

Även den dummaste kan ju förstå att provsvaren är alarmerande, titta på himlen
hur den se ut ! Det är dags att lägga av "foliehattarna" och inse faktum !


På lite drygt 100år har vi snart hunnit ödelägga hela planeten, en tankeställare.

Men tänk på en sak kära ni, vi bara lånar jorden av våra barn och kommande
generationer vi ÄGER den inte !