Visar inlägg med etikett klimatbluffen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett klimatbluffen. Visa alla inlägg

tisdag 27 oktober 2015

Äntligen en bok på svenska om chemtrails och vädermanipulering - De vita linjerna i skyn


Den första boken om fenomenet Chemtrails är nu här och det med råge. Filmer har gjorts om Chemtrails, riksdagsmän har ställt frågor till Riksdagens utredningstjänst, visselblåsande piloter har reagerat och privatpersoner ringer till myndigheter för att få ett svar på detta fenomen, som många menar är på fullaste allvar - det pågår en medveten sprayning av vår atmosfär med giftiga kemikalier, av anledningar som allmänheten inte får veta.

Faktum är att var tionde svensk tar fenomenet Chemtrails på fullaste allvar, framförallt de som är 65+ (och som mycket väl kommer i håg att strecken efter flygplanen inte alls var så långa och kvarliggande förr), enligt en ny undersökning av VoF*.

Boken De vita linjerna i skyn, av Maximilian Schnell, är en ordentlig fakta och bilddokumentation av fenomenet. Den framför dessutom specifika teorier om varför myndigheter och militärer hemlighåller syftet till manipuleringen av vår atmosfär. Det vi på senare tid uppmärksammat på himlen i form av milslånga "avdunstningsstreck", som aldrig tycks försvinna, är i själva verket bara toppen på isberget. I Sverige och i andra europeiska länder står färdiga radioanläggningar (projekt LOIS och LOFAR) med syftet att med hjälp av Chemtrails manipulera atmosfärens egenskaper.

Stephen Kings serie "Under The Dome" får plötsligt en obehaglig smak av verklighet...

* Undersökningen genomfördes med Demoskops Online Panel, vilken är telefonrekryterad baserad på ett slumpmässigt urval. Intervjuerna gjordes under perioden 5 - 11 maj 2015, med totalt 1 113 svarande. Målgruppen var den svenska allmänheten över 18 års ålder. Resultatet vägdes med avseende på kön, ålder, och parti (röst i senaste riksdagsvalet), för att på bästa sätt representera den svenska befolkningen.

*Här finner du en recension  av boken utförd av Pia Hellertz, lektor och fil dr vid Örebro Universitet:
Recension De vita linjerna i skyn pdf

*Nedan en video relaterad till boken:
Separat länk:  https://youtu.be/utA5_RBJmQY



Beskrivning på bokens baksida:

"För ett antal år sedan läste jag något intressant i en amerikansk bok från 2000-talets början, och just en mening fastnade hos mig, jag citerar:
"Vid framtida solcykler/solstormar kommer en liten amerikansk elit att försöka ta kontrollen över vädret".
Vi lever i en tid då allt fler uppfattar vårt väder som väldigt avvikande och annorlunda mot var det var förr. Vita plymer breder ut sig i skyn, moln vi aldrig tidigare skådat börjar visa sig på himlen. Frågorna är många.
Kan det vara så att vi nu kommit fram till en punkt där man kan kontrollera vårt väder? Vad kommer det att innebära och varför gör man det i såfall? Är det så enkelt att man skapat ett allsidigt instrument som kan styra vädret, ha kapacitet att skydda vårt känsliga samhälle vid solstormar, men som också kan användas som ett vapen?
Att använda begreppet "global uppvärmning" för att utestänga vår sol bakom tjocka syntetiska molnmassor känns lite fel. Att norra halvklotet drabbas värst vid solstormar är känt sedan tidigare, likaså att solen kan slå ut samhället på några minuter vid ett tillräckligt kraftfullt solutbrott.
Kan det vara så att det även finns ett annat hot där ute...? Kanske ett hot man inte vill tala om eller kännas vid. Denna bok ska förhoppningsvis inte lämna någon oberörd, och kunna ge läsaren svar på frågor och frambringa en klarhet för många."

Du hittar boken här:
Boken släpptes 2015 och det har redan gjorts försök att stoppa/förhindra att den når den breda allmänheten.

http://2000tv.se/webshop/index.php?route=product/product&product_id=146

http://www.bokus.com/bok/9789188093356/de-vita-linjerna-i-skyn/

http://www.adlibris.com/se/bok/de-vita-linjerna-i-skyn-9789188093356

http://cdon.se/b%C3%B6cker/schnell,_maximilian/de_vita_linjerna_i_skyn-35380615

Här nedan finner du en väldigt intressant film som dokumenterar vad som sker på himlen.
Vill du se den direkt på YouTube så följer du denna länk:  https://youtu.be/wRq8EA10kBU
Läs gärna kommentarerna till filmen.


onsdag 21 november 2012

Politikerna och miljöorganisationer är totalt blåsta och grundlurade !

Politikerna och miljöorganisationer är totalt blåsta och grundlurade. Tre viktiga frågor som synts i massmedia är att rädda ekonomin, minska befolkningen och ta fram än mer mineraler, olja och gas Tre flugor i en smäll och mobilindustrin, läkemedelsindustrin, teknikindustrin, oljeindustrin blir rika och vaccinindustrin som hjälper till att mörda befolkningen.

För vem betalade Al Gores fantastiska propaganda i form av boken och otroligt vackra film för att hjärntvätta politiker och regeringar och vanligt folk? Plötsligt har vi bara tio år på oss. Märkligt bråttom med tanke på den långa tid kunskapen funnits. Märkligt om uppvärmningen då vi hade det varmare på vikingatiden.
Man intensifierar chemtrailsspridningen i år och ökar strålningen med 4G och andra sändarsystem. Och varför skulle regeringarna inte lägga sig i vilken sändningsteknik som mobiloperatörerna nyttjar. Ingen har koll på nått och man ljuger om allt.

Och VoF (Vetenskap och Folkbildning) är verktyget med alla sina journalister i de stora massmedierna. Och vad hände nu med temperaturen efter intensiv chemtrailsspridning i år, 4G byggdes ut skitsnabbt på hela norra jordklotet i år, ja vad hände? Jo temperaturen steg ytterligare dramatiskt.
Sunda förnuftet säger, om man ökar partiklarna i luften och brassar på med mikrovågsstrålning då ökar temperaturen. Att folk blir sjuka av dessa storskaliga verksamheter gynnar läkemedelsindustrin och sprider man virus också då gynnar man vaccinindustrin.

Man skiter ju fullständigt i om vaccinet är ofarligt folk skall ju ändå dö i förtid det är meningen. Hela konceptet bygger på att komma åt mineraler, olja gas på arktis, rädda ekonomin och genom total hänsynslöshet för denna storskaliga exponering av gifter och strålning minskar man befolkningen och storindustrin blir rik samt bankerna. Så är ju handlingsplanen.