lördag 24 november 2012

Tål våra barn den trådlösa tekniken ?

En läsvärd artikel om den allt mer ohälsosamma trådlösa tekniken som påverkar oss, djur och natur oerhört negativt.
(Dumma kommentarer till artikeln kan säkert härledas direkt till samvetslösa och störda individer inom VoF (Vetenskap och folkbildning) samt övriga totalt hänsynslösa "försvarare" av systemet och åt det allt mer snedvridna Näringslivet)


Läs mer här och dela gärna länken på Facebook: http://www.ostran.se/NYHETER/Kalmar/Taal-vaara-barn-den-traadloesa-tekniken/%28comment%29/view

(Nedan) Ett intressant uppslag att titta närmare på ? För läsaren att själv att uvärdera.

http://www.radisafe.se/

http://www.radisafe.se/problem.php

onsdag 21 november 2012

Man ljuger för dig, det är inte "kondensstrimmor" utan kemikaliespår du allt oftare ser.

Se denna film, ladda gärna ner den och sprid den.


Politikerna och miljöorganisationer är totalt blåsta och grundlurade !

Politikerna och miljöorganisationer är totalt blåsta och grundlurade. Tre viktiga frågor som synts i massmedia är att rädda ekonomin, minska befolkningen och ta fram än mer mineraler, olja och gas Tre flugor i en smäll och mobilindustrin, läkemedelsindustrin, teknikindustrin, oljeindustrin blir rika och vaccinindustrin som hjälper till att mörda befolkningen.

För vem betalade Al Gores fantastiska propaganda i form av boken och otroligt vackra film för att hjärntvätta politiker och regeringar och vanligt folk? Plötsligt har vi bara tio år på oss. Märkligt bråttom med tanke på den långa tid kunskapen funnits. Märkligt om uppvärmningen då vi hade det varmare på vikingatiden.
Man intensifierar chemtrailsspridningen i år och ökar strålningen med 4G och andra sändarsystem. Och varför skulle regeringarna inte lägga sig i vilken sändningsteknik som mobiloperatörerna nyttjar. Ingen har koll på nått och man ljuger om allt.

Och VoF (Vetenskap och Folkbildning) är verktyget med alla sina journalister i de stora massmedierna. Och vad hände nu med temperaturen efter intensiv chemtrailsspridning i år, 4G byggdes ut skitsnabbt på hela norra jordklotet i år, ja vad hände? Jo temperaturen steg ytterligare dramatiskt.
Sunda förnuftet säger, om man ökar partiklarna i luften och brassar på med mikrovågsstrålning då ökar temperaturen. Att folk blir sjuka av dessa storskaliga verksamheter gynnar läkemedelsindustrin och sprider man virus också då gynnar man vaccinindustrin.

Man skiter ju fullständigt i om vaccinet är ofarligt folk skall ju ändå dö i förtid det är meningen. Hela konceptet bygger på att komma åt mineraler, olja gas på arktis, rädda ekonomin och genom total hänsynslöshet för denna storskaliga exponering av gifter och strålning minskar man befolkningen och storindustrin blir rik samt bankerna. Så är ju handlingsplanen.

"Vi blev lurade! Så in i helvete lurade! "

Jag tänker på svininfluensan.
Och jag tänker på - nu faller nog taket in på mig - global uppvärmning, växthuseffekten, koldioxid och det där att vi går mot domedag. Ja, om vi inte lyder FN:s experter, bataljoner maktlystna politiker, läkemedelsindustrin. Ja och så medierna: hysteriska som hajar runt en blodkorv!
Svininfluensan först. Den hajpades, som ni kanske minns, som en pandemi, en farsot som skulle föröda jorden om vi inte satsade miljarder på vaccin, vaccin, vaccin, tillverkad, självklart nog, av medicinbolag. Och vad hände?".. läs mer här:

tisdag 20 november 2012

Varför sprutas inte chemtrails vid ekvatorn ? Sprutning över folkrika länder.

Vi väljer att lägga upp en intressanta frågeställningar från miljöingenjören och Miljöpartisten Solveig Silverin :

Solveig Silverin:


"Jag skickade de här frågorna till en person som jag vet är insatt och han har inte svarat vilket gör mig orolig. Han brukar alltid vara intresserad att svara. Frågan som alltid legat i mitt huvud är om det är meningen att skada vår hälsa med detta gift? En fruktansvärd fråga, men ställer man den inte öppet kommer heller ingen reflektera och protestera. Eller vad skall man göra. De väljer ju in faktum att sprida detta gift över befolkningen. Plus ökad strålning.

”4G byggs ut och temperaturen har ökat än mer nu. Varför sprider man chemtrails på nätterna? Varför sprider man inte chemtrails vid ekvatorn där instrålningen är som störst? Varför sprider man det över land i folkrika trakter, och riskerar förstöra/förgifta odlingsmark och grundvatten? Varför sprider man det på norra halvklotet? Varför sprider man svart chemtrails som absorberar värmen? och hur mycket energi avger varje sändarna i verkligheten och hur påverkar en pulsmodulering eller en frekvensmodulering partiklarna i luften? Och vad händer om man tillför än mer partiklar? Hur är det med att om man ökat volttalet i sändningarna vad betyder det? Och vad innebär det och stämmer det?”

http://sjukavmobilstralning.wordpress.com/

                                      Foton: Skåne 20 november 2012 kl 14.05
                                    





lördag 17 november 2012

Regnvattenprov- Oktober 2012- Höga halter av aluminium och svavel

En grupp aktivister har låtit insamla nederbörd under 4 dagar i slutet av oktober 2012 för att påvisa giftiga utsläpp från chemtrails. Ett gigantiskt och omfattande miljöbrott pågår som kommer att ge svåra följder för Sveriges natur och befolkning. Allt har godkänts av starka krafter i vårt land.

Tyvärr sker sprutningarna regelbundet också över alla NATO-länder, Australien samt USA.